Koetko tatuoinnit viehättävyyttä laskevana tekijänä?
Tuntuu hyvin monella nykyään olevan tatuointeja, jos ei monikossa niin yksi ainakin jossain puolella kehoa.
Selvä muoti-ilmiö, mitä mieltä olet siitä?
Kommentit (178)
Ihotaide on hienoa! Tatuoitu iho on kiehtova jos siinä on henkilökohtaisia tatuointeja ei suoraan katalogista ihoon neulattuja. Kumppanilla tosin ei ole pakko olla tatuointeja, sillä ulkonäöllä ei ole väliä vasn sillä minkälainen ihminen hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ei kuulu siihen sosiaaliseen ja sivistyneeseen luokkaan jota itse edustan. En tunne ketään jolla on tatuointi, eikä sellaiset henkilöt edes viihtyisi samoissa piireissä.
Kyllä niitä on meillä yliopiston käyneille taviksilla. Emme vaan tunne sinua
Kuvailit juurikin itsesi siihen porukkaan, omaan viitekehykseesi. Tavikset. Tavikset katsovat telkkaria. Tavikset kuluttavat viihdettä, halpavaatteita, roskaruokaa. Tavikset ajavat Toytalla. Taviksilla on taistelukoira. Tavikset ottavat tatuointeja. Tavikset käy jopa yliopistoa. Sori vaan. Yliopisto ei ole tehnyt sinusta sivistynyttä. Lähinnä sen tarjoama mahdollisuus sivistyä on sinussa mennyt hukkaan. Koetko olevasi joku kävelävä galleria "taidenäyttelyinesi".
Sori vaan, ei mennyt kohdalleen muuta kuin yliopisto. Ehkä en sittenkään ole tarvis?
Vastaan vielä tuon aiemman kirjoittajan kommenttiin. Onko raivopäisyys sinusta sivistyksen merkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ei kuulu siihen sosiaaliseen ja sivistyneeseen luokkaan jota itse edustan. En tunne ketään jolla on tatuointi, eikä sellaiset henkilöt edes viihtyisi samoissa piireissä.
Kyllä niitä on meillä yliopiston käyneille taviksilla. Emme vaan tunne sinua
Kuvailit juurikin itsesi siihen porukkaan, omaan viitekehykseesi. Tavikset. Tavikset katsovat telkkaria. Tavikset kuluttavat viihdettä, halpavaatteita, roskaruokaa. Tavikset ajavat Toytalla. Taviksilla on taistelukoira. Tavikset ottavat tatuointeja. Tavikset käy jopa yliopistoa. Sori vaan. Yliopisto ei ole tehnyt sinusta sivistynyttä. Lähinnä sen tarjoama mahdollisuus sivistyä on sinussa mennyt hukkaan. Koetko olevasi joku kävelävä galleria "taidenäyttelyinesi".
Sori vaan, ei mennyt kohdalleen muuta kuin yliopisto. Ehkä en sittenkään ole tarvis?
Vastaan vielä tuon aiemman kirjoittajan kommenttiin. Onko raivopäisyys sinusta sivistyksen merkki?
Niinpä, joku ihme raivopää vauhkoaa tatuointien hirveydestä ja kuinka se automaattisesti on merkki "wt-ihmisestä".
Huh, ei voi muuta sanoa.
Riippuu täysin tatuoinnista. On kauniita, tosi hienoja, siistejä, rumia, noloja, mauttomia. Joillekin suorastaan sopii tatuoinnit ja ne voivat olla kuin hyvä asuste.
Itselläni ei ole tatuointia (nuorempana mietin vuosikausia mutten toteuttanut) enkä taida tuntea ketään lähipiirissäni jolla olisi (ainakaan näkyvää). Olen 30v.
Kyllä, tatuoinnit ovat rumia sekä miehillä että naisilla.
En ole vielä nähnyt tatuointia joka kaunistaisi. Varsinkin sellaiset 30+ cm pitkät. Se sinisenharmaa väri ei ole hyvännäköinen vaalean ihon alla. Mutta jotenkin, useiden herkkien. vaikka pitsisten vaatteiden alla, klassisen pukeutumisen alla, tai näkyvissä käsivarsissa. En vaan näe sitä esteettisenä.
Tatuoinnit ovat aina kömpelön näköisiä, koska ne näyttävät keskeneräisiltä kuvilta. Iho ja vartalo asettaa rajat, ja tatuoinnit vaan eivät näytä niin hyviltä, kuin ne näyttäisivät alustalla, joka antaa vapaasti tilaa tehdä kuvasta sellaisen kuin sen pitäisi olla. Jo vartalon muoto asettaa rajoituksia. Ne näyttävät aina jotenkin "hassuilta" ja väkisin väännetyiltä tiettyyn muotoon. Ja useimmat jotenkin mauttomilta.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen törmännyt tatuointikammoon vain nettifoorumeilla. Livenä ihmiset ovat yleensä kehuneet ja kysyneet kuka tatuoinnin on tehnyt jos ovat jotain sattuneet kommentoimaan. Oma isä varoitteli paljonkin tatuoinnin ottamisesta, kuinka loppuikäni katuisin. Kehui kuitenkin ensimmäistäkin tatuointia hienoksi. Nämä ei ole mitenkään pahasti arpeutuneet, että jos alkaisikin kaduttaa niin pääsisin niistä eroonkin. En kuitenkaan nettivihamiesten mieliksi käy poistattamassa.
No ei kai tuo nyt ole yllätys. Nettifoorumilla voi sanoa vapaasti, mitä mieltä on tatuoinneista. En ainakaan kasvokkain alkaisi kenenkään tatuointia tai ulkonäköä muutenkaan arvostelemaan, koska en halua ketään loukata. Mutta en kyllä itsekään tatuoinneista pidä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ovat aina kömpelön näköisiä, koska ne näyttävät keskeneräisiltä kuvilta. Iho ja vartalo asettaa rajat, ja tatuoinnit vaan eivät näytä niin hyviltä, kuin ne näyttäisivät alustalla, joka antaa vapaasti tilaa tehdä kuvasta sellaisen kuin sen pitäisi olla. Jo vartalon muoto asettaa rajoituksia. Ne näyttävät aina jotenkin "hassuilta" ja väkisin väännetyiltä tiettyyn muotoon. Ja useimmat jotenkin mauttomilta.
Kaikki tatuoijat eivät ole ammattitaitoisia. Riippuu aika pitkälti tatuoijasta tuleeko kuvasta hyvä vai huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen törmännyt tatuointikammoon vain nettifoorumeilla. Livenä ihmiset ovat yleensä kehuneet ja kysyneet kuka tatuoinnin on tehnyt jos ovat jotain sattuneet kommentoimaan. Oma isä varoitteli paljonkin tatuoinnin ottamisesta, kuinka loppuikäni katuisin. Kehui kuitenkin ensimmäistäkin tatuointia hienoksi. Nämä ei ole mitenkään pahasti arpeutuneet, että jos alkaisikin kaduttaa niin pääsisin niistä eroonkin. En kuitenkaan nettivihamiesten mieliksi käy poistattamassa.
No ei kai tuo nyt ole yllätys. Nettifoorumilla voi sanoa vapaasti, mitä mieltä on tatuoinneista. En ainakaan kasvokkain alkaisi kenenkään tatuointia tai ulkonäköä muutenkaan arvostelemaan, koska en halua ketään loukata. Mutta en kyllä itsekään tatuoinneista pidä.
Kyllä, mutta täällä on kerrottu, että tatuoinnit ovat turn off. Yksikään mies ei ole sanonut mulle näin. Oli kyse sitten yhdenillanjutusta tai parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tatuointi olisi ehdolla kotiin seinälle, kuvana, ei olisi ollut makuuni, ei näkemistäni mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta täällä on kerrottu, että tatuoinnit ovat turn off. Yksikään mies ei ole sanonut mulle näin. Oli kyse sitten yhdenillanjutusta tai parisuhteesta.
Jos ajattelet loogisesti, niin sinusta kiinnostuneet ihmiset eivät tietenkään pidä tatuointejasi turn offina. Eiväthän he muuten osoittaisi kiinnostustaan. He, jotka eivät pidä tatuoinneistasi, eivät lähesty sinua. Ja jotkut pelkästä yhdenillan jutusta kiinnostuneet varmaan harrastavat seksiä, vaikka jokin asia (esim. tatskat) eivät juuri miellytään. Mutta tuskin siitä sanovat, etteivät mahkut seksiin mene...
Vierailija kirjoitti:
Mun uudella työkaverilla (nainen) on käsivarressa isohko tatuointi. Tottakai kohteliaaasti kysyin, että liittyykö siihen jotain symboliikkaa tai tarinaa. Ei kuulemma liitynyt.
Minusta se oli aivan helvetin ruma, enkä voi tajuta miksi kaunis nainen on ylipäänsä mennyt ottamaan tatuoinnin ja vielä tuollaisen joka näkyy aina kun on lyhythihainen paita päällä.
Mutta en mä sitä nyt päin näköä sanonut vaan yritin keksiä jotain kohteliasta kun kerran menin kysymään.
Tosi tv roska ohjelmissa osallistujat on yleensä kaikki tatuoituja
Vierailija kirjoitti:
Tosi tv roska ohjelmissa osallistujat on yleensä kaikki tatuoituja
Monilla laulajilla näyttäisi erityisesti olevan tatuointeja.
Ei tatskaa turhaan kutsuta lutkaleimaksi
Voiko neggeri ottaa tatskan, näkyykö se?
Tää kuullostaa ehkä kontroversiaaliselta, mutta itse olen aina tykännyt maksullisista ja mitä tatuoidumpi sen parempi. Siis, hei haloo, useimminhan mies maksaa laskun, eiks jee?
Tatuoinnit lisäävät naisen viehätysvoimaa. Sillä ehdolla että ne on toteutettu tyylillä.
Jos saa toivoa, niin otan kumppaniksi mielummin naisen, jolla on useampi tatuointi, kuin sellaisen kenellä niitä ei ole.
En tiedä miksi pidän niistä, mutta ainakin ikäisilläni naisilla (29) ne näyttävät yleensä hyviltä. Itse olen tatuoimaton mies, enkä aio ikinä ottaa tatuointeja, koska en usko että kykenen päättämään millaisen haluan.