Koetko tatuoinnit viehättävyyttä laskevana tekijänä?
Tuntuu hyvin monella nykyään olevan tatuointeja, jos ei monikossa niin yksi ainakin jossain puolella kehoa.
Selvä muoti-ilmiö, mitä mieltä olet siitä?
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Harri-68 kirjoitti:
Itse en ottaisi tatuoitua kumppania. En näe mitään seksikästä siinä, että ihoa ruvetaan värjäämään. Luonnollinen, terve, puhdas iho on seksikäs.
Jos joku haluaa tehdä itsestään kävelen taideteoksen niin siitä vaan. Go ahead, knock yourself out. Karu totuus on, että monet ihmiset (sekä miehet että naiset) pitävät tatuointeja mauttomina, rumina tai muuten vaan epäseksikkäinä. Ulkonäköseikat vaikuttavat parinvalintaan, olipa kyseessä sitten seksikumppani tai pitkäaikainen elämänkumppani. Se, miten paljon tatuointi heikentää potentiaalisen kumppanin viehättävyyttä (meneekö seksihalut vai meneekö ruokahalutkin siinä samalla) on yksilöllistä.
Itse en ole tatuointia ottanut enkä näe siihen mitään tarvetta. Moni kaveri on kyllä ottanut tatuoinnin ulkomaanmatkalla tai festareilla tai muuten vaan "kännissä ja läpällä" ja nyt katuvat sitä.
Niin, ihmiset ovat erilaisia. Itseltä menisi seksihalut, jos mies olisi lyhyt, lihava ja pienimunainen. Tatuoinnit on ihan jees:)
Toi pätee naisiinkin, paitsi tatuoinnin osalta.
Oikeastaan ne vain kiihdyttävät viehättävyyden laskua, joka alkoi jo siintä kun avohakattiin karvattomaksi alue kuhun suunniteltiin istutettavan tatupelto
Kyllä. En edes halua tutustua ja jutella näkyvästi tatuoitujen ihmisten kanssa.
Kyllä, koen ne likaisina läntteinä ja ihmistä sekavoittavana ja rumistavana. Yksi pieni ei haittaa, mutta jo koko käsivarren tatuointi pilaa ihmisen harmoniaa. Piirtäkää paperille tai laittakaa taulu seinälle!
Oma mielipide lienee että rajansa kaikella. Monet tyttökaverit aloitti nuorena jollain sirolla yksittäisellä tatuoinnilla kuten tein itsekin, eikä se itseä kaduta, mutta nyt noilla monilla tutuilla onkin jo liikaa tatuoitua pintaa/ liian maskuliinisia tatuointeja/ liian huomiota herättäviä kuten naamatatuointeja, vaikka siis alkutilanteen pienet kuvat silloin nuorena kyllä mielestäni sopivat hyvin meille kaikille tytöille.
Miellummin vaikka villevalomainen täyteen leimattu käsi kussa tatutus alkaa tarkasti vaikka kainalon korkeudelta ja loppuu ranteeseen, kuin että kuvia on mätkitty silmät kiinni sinne tänne niin että niitä löytyy yltympäri, kuin puukoniskuja jostain psykoottisen kan-nabiissa olleen massamurharin hengiltäottamasta kuraisesta vainaasta
Laskevat viehättävyyttä. Olen nainen.
Koen jos ne eivät sovi sille ihmiselle, ja harvalle sopii. Yleensä jos on persoonana sellainen "nössö", tatuoinnit näyttävät vain noloilta ja väkisin tulee mielikuva, että niitä on otettu vain siksi koska se on nyt muotia. En pidä viehättävänä ihmistä joka menee asiassa kuin asiassa massan mukana.
Laskevat miehen haluttavuutta silmissäni. Naisiinpäin en ole, joten tehkööt he mitä haluavat.
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ei kuulu siihen sosiaaliseen ja sivistyneeseen luokkaan jota itse edustan. En tunne ketään jolla on tatuointi, eikä sellaiset henkilöt edes viihtyisi samoissa piireissä.
Olen lääkäri ja tunnen useita lääkäreitä joilla on tatuointeja. Ihan sivistyneitä kai ollaan
Lähtökohtaisesti kyllä koe eli ne ei nosta viehättävyyttä kenelläkään, mutta sitten taas jos tyyppi on muuten sopiva ja itselle passeli niin ei ne tatuoinnit tietenkään tuota kaikkea muuta pois pyyhi tai ole kynnyskysymys. Paitsi jos se tatuointi on jossain otsassa/kaulassa/rystysissä niin sitten voisi olla kyllä hankalaa, mutta toisaalta enpä sitä minäkään taida olla tuollaisten miesten unelmanaistyyppiä. Hyvä niin.
Töhrytatuointien osalta kyllä. Ne ovat suorastaan karkottaa tekijä.
Tykkään miehellä sellaisesta pelkistetystä nörtti-tyylistä: siistit housut ja kengät, kauluspaita, silmälasit, lyhyet hiukset, ei partaa. Tyylikäs ja hoikka. Tuohon tyyliin ei kuulu tatuoinnit. Miksi eri ihmiset tykkää eri tyyleistä, siihen vaikuttaa varmaan monet asiat. Jos ihastukselta löytyisikin tutustumisen edetessä tatuointi, ei ihastus kuitenkaan siihen loppuisi. Kerran on käynyt näin, että ihastuksella olikin karmea tribaalitatska kädessä. Oli vähän turn off mutta ei estänyt kiinnostumasta.
Mieluummin tatuoimaton, mutta jos nyt muuten aivan ihanasta ihmisestä paljastuisi vaatteiden alta jokin tatska niin kyllä mä sen kanssa voisin elää.
Se siis ei lisää viehättävyyttä, mutta ei se kyllä laskekaan jos kaikki muu natsaa.
Itse en pidä tatuoinneista eivätkä ne mielestäni ole viehättäviä. Samaan sarjaan menee huulitäytteiden, lävistysten (ei "normaalit" korvakorut), silikonien ym kanssa.
Jokainen kuitenkin tekee omaa kehoa koskevat päätökset.
Koen. Alemman luokan juttu. Nyt tähän tulee se yksi juristi ja kaksi lääkäriä joilla on tatuointi. On se silti.
kunhan tatut eivät ole poissa karvoituksesta eli jos ne nakutetaan kohtiin kuissa ei ikännä karva kasva niin menettelevät. Mutha niien täytyy näyttää sintten kansa luonollisilta eli voisivat esittää esimerkiksi haavoja, arpeja, tikinjälkejä, finnejä paiseita, pisamia, mustelmia, naarmuja eivätkä ole ikuisia eli häviävät rajun kanssakäyskentelyn tuoksinnassa...jalkapohjat ja kämmenet siis voisi ainakin tatuttaa..
Suurimmalle osalle tatskat ei sovi.