Koetko tatuoinnit viehättävyyttä laskevana tekijänä?
Tuntuu hyvin monella nykyään olevan tatuointeja, jos ei monikossa niin yksi ainakin jossain puolella kehoa.
Selvä muoti-ilmiö, mitä mieltä olet siitä?
Kommentit (178)
Jos nuoruudessa on erehtynyt ottamaan muutaman tatuoinnin niin ei se nyt mikään maailmanloppu ole, mutta mieluummin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Voiko neggeri ottaa tatskan, näkyykö se?
Sitä huonommin näkyy mitä tummempi iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi tv roska ohjelmissa osallistujat on yleensä kaikki tatuoituja
Monilla laulajilla näyttäisi erityisesti olevan tatuointeja.
Ei parhaimmilla
Monilla maailmanluokan laulajillakin on tatuointeja, eikä pelkästään jollain puhelaulajilla kuten Gabrielilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi tv roska ohjelmissa osallistujat on yleensä kaikki tatuoituja
Monilla laulajilla näyttäisi erityisesti olevan tatuointeja.
Ei parhaimmilla
Monilla maailmanluokan laulajillakin on tatuointeja, eikä pelkästään jollain puhelaulajilla kuten Gabrielilla.
No ei kai tatuoinnit nyt kenenkään laulutaitoja vähennäkään? :D
En nyt sen takia jättäisi jos olisin muuten umpirakastunut, mutta mieluummin ilman. Siis jo ulkonäkökysymys, mutta myös niin selkeästi liittyy alempaan sosiaaliluokkaan. Eli että ei kiitos, jos valita voi ja onneksi voi.
Riippuu niin paljon tatuoinnin tasosta, määrästä, teemoista, sijainnista. Mauton, huonosti tehty, suurikokoinen tatuointi ei anna järin fiksua kuvaa ihmisestä.
Itse en ottaisi tatuoitua kumppania. En näe mitään seksikästä siinä, että ihoa ruvetaan värjäämään. Luonnollinen, terve, puhdas iho on seksikäs.
Jos joku haluaa tehdä itsestään kävelen taideteoksen niin siitä vaan. Go ahead, knock yourself out. Karu totuus on, että monet ihmiset (sekä miehet että naiset) pitävät tatuointeja mauttomina, rumina tai muuten vaan epäseksikkäinä. Ulkonäköseikat vaikuttavat parinvalintaan, olipa kyseessä sitten seksikumppani tai pitkäaikainen elämänkumppani. Se, miten paljon tatuointi heikentää potentiaalisen kumppanin viehättävyyttä (meneekö seksihalut vai meneekö ruokahalutkin siinä samalla) on yksilöllistä.
Itse en ole tatuointia ottanut enkä näe siihen mitään tarvetta. Moni kaveri on kyllä ottanut tatuoinnin ulkomaanmatkalla tai festareilla tai muuten vaan "kännissä ja läpällä" ja nyt katuvat sitä.
Itse ottaisin heti tatuoinnin esim. pääkallo-, tiikeri- hämähäkki-, tms. jos vain olis varaa, mutta kun olen työtön ja suoraan sanottuna luuseri, niin ei kerta kaikkiaan riitä rahaa enään mihinkään kovis tatuointeihin, kävikö selväksi?
Tatuoinneissa vielä sekin ongelma, että ne haalistuvat ja sitten vasta karmeilta näyttävätkin.
Harri-68 kirjoitti:
Itse en ottaisi tatuoitua kumppania. En näe mitään seksikästä siinä, että ihoa ruvetaan värjäämään. Luonnollinen, terve, puhdas iho on seksikäs.
Jos joku haluaa tehdä itsestään kävelen taideteoksen niin siitä vaan. Go ahead, knock yourself out. Karu totuus on, että monet ihmiset (sekä miehet että naiset) pitävät tatuointeja mauttomina, rumina tai muuten vaan epäseksikkäinä. Ulkonäköseikat vaikuttavat parinvalintaan, olipa kyseessä sitten seksikumppani tai pitkäaikainen elämänkumppani. Se, miten paljon tatuointi heikentää potentiaalisen kumppanin viehättävyyttä (meneekö seksihalut vai meneekö ruokahalutkin siinä samalla) on yksilöllistä.
Itse en ole tatuointia ottanut enkä näe siihen mitään tarvetta. Moni kaveri on kyllä ottanut tatuoinnin ulkomaanmatkalla tai festareilla tai muuten vaan "kännissä ja läpällä" ja nyt katuvat sitä.
Niin, ihmiset ovat erilaisia. Itseltä menisi seksihalut, jos mies olisi lyhyt, lihava ja pienimunainen. Tatuoinnit on ihan jees:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen törmännyt tatuointikammoon vain nettifoorumeilla. Livenä ihmiset ovat yleensä kehuneet ja kysyneet kuka tatuoinnin on tehnyt jos ovat jotain sattuneet kommentoimaan. Oma isä varoitteli paljonkin tatuoinnin ottamisesta, kuinka loppuikäni katuisin. Kehui kuitenkin ensimmäistäkin tatuointia hienoksi. Nämä ei ole mitenkään pahasti arpeutuneet, että jos alkaisikin kaduttaa niin pääsisin niistä eroonkin. En kuitenkaan nettivihamiesten mieliksi käy poistattamassa.
No ei kai tuo nyt ole yllätys. Nettifoorumilla voi sanoa vapaasti, mitä mieltä on tatuoinneista. En ainakaan kasvokkain alkaisi kenenkään tatuointia tai ulkonäköä muutenkaan arvostelemaan, koska en halua ketään loukata. Mutta en kyllä itsekään tatuoinneista pidä.
Kyllä, mutta täällä on kerrottu, että tatuoinnit ovat turn off. Yksikään mies ei ole sanonut mulle näin. Oli kyse sitten yhdenillanjutusta tai parisuhteesta.
No mä tossa aiemmin kerroin oman tarinani. Kerkesin ihastua naiseen täysillä, kunnes toi tatuointi selässä paljastui. Sovittiin ettei lisää tule ja se riittää minulle hyvin. Fiksu nainen vaikka yksi töherrys löytyykin.
En ymmärrä ollenkaan miksi pitää tatuoida itsensä tai lävistää itseään joillakin rumilla koruilla. Kaunis iho pilataan rumilla töherryksillä jotka ihon vanhetessa muuttuvat todella
rumiksi. Tatuoinnit ennen olivat vain merimiehillä tai vankilassa olleilla ja nykyään jo monta vuottakin ollut muoti-ilmiö. Monilla julkisuuden henkilöllä loistaa jos jonkinlaista kuviota vartalossaan ja ihan aikuisiällä otettuja niin ihmetyttää miksi? Naiset avonaisissa iltapuvuissaan ja selässä ja käsivarsissa jos jonkinlaista kuviota niin kysyn vaan onko kaunista tai miehet kaulassa ja kasvoissa kuviot hui olkoon! Toivottavasti nykynuoret lähinnä aikuistuvat nuoret eivät enää kannata moista muoti-ilmiötä sillä veikkaan että monen työpaikan ovet ei aukea jos ihminen näyttää kuvakirjalta tai käyttää nenä ym. lävistyksiä.
On ok jos ovat isoja ja näyttäviä, mutta lähiötatuoinnit ja pienet töherrykset viestivät huonosta mausta.
Jos näkee kauniin naisen avonaisessa iltapuvussa ja jostain näkyy epämääräiseltä läiskältä näyttävä tatuointi, niin tulee mieleen että jos tuo läiskä olisi ihottuma tai haava, niin varmaan yrittäisi jotenkin peittää sen.
Kyllä. Ja vieläpä ihmistä (vaikkei olisi viehättävyyttäkään) todella rumentaviksi.
En ymmärrä, miksi ihmisen pitää ihonsa tatuoinneilla tärvellä. Rumentavat ketä tahansa.
Jep. Ja laajemmin, 'hyvä-jätkä'-tyyppiset äijäilynaiset on raskaita tapauksia.
Onpas täällä paljon, ihan väärällä vuosisadalla eläviä marttoja.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä paljon, ihan väärällä vuosisadalla eläviä marttoja.
Just heti aletaan nimitellä jos on järkevä eikä mene massan mukana
Kätlin Malm tekee hienoja tatuointeja mutta en ottaisi niitäkään.
Ei parhaimmilla