Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko tatuoinnit viehättävyyttä laskevana tekijänä?

Vierailija
28.09.2018 |

Tuntuu hyvin monella nykyään olevan tatuointeja, jos ei monikossa niin yksi ainakin jossain puolella kehoa.
Selvä muoti-ilmiö, mitä mieltä olet siitä?

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off

Vierailija
62/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne leimat tarkota että tykkää sm-keksistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytnäköistä typeryyttä joka kuvastaa älykkyyden, sivistyksen ja persoonallisuuden puutetta.

Vierailija
64/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit sopii joillekin hyvin.

Vierailija
65/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ei kuulu siihen sosiaaliseen ja sivistyneeseen luokkaan jota itse edustan. En tunne ketään jolla on tatuointi, eikä sellaiset henkilöt edes viihtyisi samoissa piireissä.

Istekin kuulun sivistyneeseen luokkaan ja ystäväpiiriin. Kaikki hyvin kouluttautuneita ja hienot työpaikat. Itsekin työskentelen yhdessä suomen suurimmista yrityksistä ylempänä toimihenkilönä. Ja minulla on tatuointeja. Myös useammalla kolleegallani on. Ei se niin mustavalkoista ole. Toiset on avarakatseisempia.

”Myös useammalla KOLLEEGALLANI on.”

Jäit luokalle elämänkoulun?

Vierailija
66/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koen.

Vierailija
67/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhytnäköistä typeryyttä joka kuvastaa älykkyyden, sivistyksen ja persoonallisuuden puutetta.

Kommenttisi on lyhytnäköinen.

Vierailija
68/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan herättävät vain vähän inhon tunnetta. Äijillä vielä ymmärrän lapsellisen pyrkimyksen esittää kovaa jätkäätms, mutta naisilla..ei ristus. Useimmiten onkin melko ei-viehättävillä naisilla, joilla muitenkin kynityt hiukset ja typerät silmälasit.

Erittäin kaunista naista ei tatuointi täysin tee ei-haluttavaksi, mutta normi nätti nainen pilaa itsensä.

Kun sais joskus jonkun järkevän vastauksen, että MIKSI?!?

69/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe niitä viehättäviksi mutten myöskään erityisen epäviehättäviksi.

En itse ottaisi tatuointia.

Näin kerran puistossa kesällä nuoren naisen, jolla oli toisessa sääressä näyttävä tatuointi, ja hänen ulkonäköönsä ja kokonaistyyliinsä se sopi.

Vierailija
70/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kovin korkea ÖÄ  jos riskeeraa itsensä ja tulevat lapsensa. Kirjoitettiin sitten ÄÖ miten tahansa.

Tutkimus: Tatuointi tekee naisesta miesten silmissä kevytkenkäisen

Tuoreessa tutkimuksessa miehet kuvittelivat tatuoidun naisen olevan kiinnostuneempi seksistä kuin tatuoimattoman ja lähestyivät heitä avoimemmin.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000002643983.html

P.s. tieteelle on turha alapeukuttaa.

Vierailija
71/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, kunhan ne ovat hienoja ja hyvin tehtyjä. Jos tatuointeja on useampia esimerkiksi käsivarsissa, niiden täytyy myös sopia yhteen toistensa kanssa.

Vierailija
72/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ei kuulu siihen sosiaaliseen ja sivistyneeseen luokkaan jota itse edustan. En tunne ketään jolla on tatuointi, eikä sellaiset henkilöt edes viihtyisi samoissa piireissä.

Kyllä niitä on meillä yliopiston käyneille taviksilla. Emme vaan tunne sinua

Kuvailit juurikin itsesi siihen porukkaan, omaan viitekehykseesi. Tavikset. Tavikset katsovat telkkaria. Tavikset kuluttavat viihdettä, halpavaatteita, roskaruokaa. Tavikset ajavat Toytalla. Taviksilla on taistelukoira. Tavikset ottavat tatuointeja. Tavikset käy jopa yliopistoa. Sori vaan. Yliopisto ei ole tehnyt sinusta sivistynyttä. Lähinnä sen tarjoama mahdollisuus sivistyä on sinussa mennyt hukkaan. Koetko olevasi joku kävelävä galleria "taidenäyttelyinesi".

Vierailija
73/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istekin kuulun sivistyneeseen luokkaan ja ystäväpiiriin. Kaikki hyvin kouluttautuneita ja hienot työpaikat. Itsekin työskentelen yhdessä suomen suurimmista yrityksistä ylempänä toimihenkilönä. Ja minulla on tatuointeja. Myös useammalla kolleegallani on. Ei se niin mustavalkoista ole. Toiset on avarakatseisempia.

”Myös useammalla KOLLEEGALLANI on.”

Jäit luokalle elämänkoulun?

En suinkaan jäänyt. Kirjoitin äidinkielestä B:n, pitkästä matematiikasta M:n. Ja keskivaikea lukihäiriö löytyy. Silti menee hiton hyvin elämässä ja työuralla. Kemia, fysiikka ja maantietokin tuli kirjoitettua. Kiitos huomiosta kuitenkin :)

Vierailija
74/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pieni jossain piilossa niin ok mutta jos iso tai näkyvillä niin jatkakoot matkaa.

Vierailija
75/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tatuioinnit ovat osoitus typeryydestä. sellaisiin ei kannata sekaantua

Tatuloinnit ovat "TradeMark of Retads", ne poistavat 100% kaiken halun olla MISSÄÄN tekemisissä ko. naisen kanssa. Valitettavan yleistä nykyään on kaamea haaskaus mikä kohdistuu muuten niin kauniisiin naisiin, mutta kun jossain vilahtaa tatulointi niin lentää kyllä samointein biojäte-koriin.

Vierailija
76/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Eivät koskaan tee kenestäkään viehättävämpää päinvastoin!!!

Vierailija
77/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit sopii joillekin hyvin.

Tatuointi sopii hyvin wt lähiömuijalle ja liivi prätkäjätkälle. Kun näen tatuoinnin yhdistän sen heihin. Olen itse ihan eri levelillä.

Vierailija
78/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pieni jossain piilossa niin ok mutta jos iso tai näkyvillä niin jatkakoot matkaa.

Keep walking, bitch !

Vierailija
79/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ne tatuoidut sitten ovat?

Vierailija
80/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tatskat ovat rumia ja mauttomia ja kertovat liikaa kantajansa äo:sta.

Exällä 11 tatuointia, äo 160.. että ehkä kannattaisi miettiä ovatko sinun oletuksesi kovin fiksuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi