Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko tatuoinnit viehättävyyttä laskevana tekijänä?

Vierailija
28.09.2018 |

Tuntuu hyvin monella nykyään olevan tatuointeja, jos ei monikossa niin yksi ainakin jossain puolella kehoa.
Selvä muoti-ilmiö, mitä mieltä olet siitä?

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ne viehättävyyde poistavana

Vierailija
2/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. Mulla viehättävyys on useiden tekijöiden summa, eikä tatuoinnit vaikuta siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tatuoinnista. Joku Pahis-Mikki miehen takapuolessa ei oikein innosta.

Vierailija
4/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koen. Miehellä tatuointi tai kaksi voi olla Ok, kunhan ei ole mitään tribaaleja tai muuta tyhmää. Naisella tatuoinnit täysi turn off.

Vierailija
5/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yhtä lailla kuin lävistykset.

Joku pieni taiteellinen tatuointi alueella, jonka voi tarvittaessa peittää, vielä menettelee. Mutta jos koko käsivarret on töhryä täynnä ja kaulalla on kuvia, niin se on totaalinen turn off.

t. M34

Vierailija
6/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koen. Miehellä tatuointi tai kaksi voi olla Ok, kunhan ei ole mitään tribaaleja tai muuta tyhmää. Naisella tatuoinnit täysi turn off.

Miksi vain naisella tatuoinnit on turn off?

Vierailija
7/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei näytä hyvältä, ja sen lisäksi kertoo tietynlaisesta ajatusmaailmasta (tai tietynlaisen ajatusmaailman puuttumisesta).

Vierailija
8/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mä tykkään tatuoinneista.

Vierailija
9/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit naisella on sama kuin lyhyeksi leikatut hiukset.

Paremmalta näyttäisi kun olisi vaan jättänyt tekemättä.

Vierailija
10/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasia. Omalla kohdallani näin. Joku toinen voi olla toista mieltä.

Minusta naisesta tulee jotenkin "trashy" vaikutelma, jos lävistyksiä tai tatuointeja. Miehellä sama vaikutelma ei ole yhtä luotaantyöntävä.

Vierailija
11/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin ihmisestä. Itselleni en ottaisi, sekin kertonee jotain.

Vierailija
12/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuioinnit ovat osoitus typeryydestä. sellaisiin ei kannata sekaantua

Vierailija
13/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ei kuulu siihen sosiaaliseen ja sivistyneeseen luokkaan jota itse edustan. En tunne ketään jolla on tatuointi, eikä sellaiset henkilöt edes viihtyisi samoissa piireissä.

Vierailija
14/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Ymmärrän toki, että ihmisillä on erilaisia kauneusihanteita ja jotkut ihan fiksutkin ihmiset ovat saattaneet ottaa tatuoinnin (tosin ehkä harvemmin). Itse ihailen kuitenkin puhdasta, kaunista ihoa. Tatuointi pilaa täysin pehmeyden ja luonnollisuuden fiiliksen, enkä henkilökohtaisesti pidä viehättävänä ihmistä, joka on sellaisen hankkinut.

Vierailija
15/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Tatuoinnit ovat mielenkiintoinen ilmiö. Ne ovat kulkeneet yhteiskunnan alemmista luokista ylöspäin ja nykypäivänä niitä voi olla jopa Ruotsin kuninkaallisilla. Toisaalta, kun monet ovat jo pistelleet ihoonsa ties mitkä kuvat, kulttuurihistoriallisesti voidaan ennustaa, että tätä trendiä seuraa päinvastainen suuntaus, jossa tatuoinnit eivät ole enää yhtään in. En ikipäivänä ottaisi tatuointia itselleni. Ne kaksi miestä, joiden kanssa olen seurustellut, ovat myös olleet tatuoimattomia. En tiedä, estäisikö tatuointi minua ihastumasta tai rakastumasta, mutta olen hyvilläni siitä, että miehelläni ei sellaista ole, enkä pidä tatuointeja missään tapauksessa kauniina, tavoiteltavina tai viehätysvoimaa lisäävinä. 

Vierailija
16/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen tatuoinnit miehellä haluttavuutta vähentävänä tekijänä.

nainen

Vierailija
17/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ne ovat pitkä   miinus.

Vierailija
18/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne vaan on. Miksi perustella tunteita, mitä ne herättävät?

Vierailija
19/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Usein kyllä pidän viehättävyyttä vähentävinä. Rumat/huonosti tehdyt tatuoinnit vasinkin huonossa paikassa (usein läskin päällä). Joskus näyttävät näteiltä, mutta aika harvoin törmää onnistuneisiin tatuointeihin, jotka on jotenkin sopusuhtaisen näköisiä toisiinsa tai siinä osassa hekoa. On niitäkin kuitenkin paljon määrällisesti. Varsinkin urheilullisella/lihaksikkaalla miehellä (ei mikään Bull-tyyppi) tatuoinnit voi näyttää seksikkäiltä vähän tyylistä riippuen toki. Jotkut mitkä ei ikinä näytä hyvältä on kasvotatuoinnit ellei sitten ole aboriginaali.

Vierailija
20/178 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tälläkään ole väliä. Itse pidän tietyn tyyppisistä tatuoinneista vaikken niitä kumppanilta edellytä. Pidän myös omista tatuoinneistani, mielestäni ne on kuitenkin parhaasta päästä. Joku pitää niitäkin rumina, mutta hänelle on varmasti muutakin seuraa tarjolla. En jättäisi tatuointia ottamatta koska se on jonkun toisen mielestä "viehättävyyttäni vähentävä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi