Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusien naapurien koiralla meidän lapsen nimi!!!

Vierailija
28.09.2018 |

Asia otsikossa, kyllä suututtaa. Kuulin ikkunusta kun uusi naapuri huusi meidän pojan nimeä ulkona, hädissäni menin katsomaan vaikka lapsi sisällä niin kutsui koiraa! Lapsella selkeä pojannimi. Yritin jutella asiasta että vaihtaisivat koiran nimen niin eivät suostu, tuli sanottua kipakasti asiasta. Lapsi hämillään ja itkee, häpeää. Mitä tehdä?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä raskaankin enkä jaksaisi asiasta vääntää, ap

Seuraavalle sitten kissalle sopiva nimi. Vaikkapa Hipsu.

Vierailija
42/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika 5v kyseessä joten ymmärtää. AP

Ymmärtää mitä? Että lemmikeillä on joskus ihmisten nimiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin mennä pihalle pystyttämään kylttiä "Täällä asuu koira nimeltä Pekka". Tietävät sitten kaikki Pekkojen perheet pysyä poissa naapurustosta.

Kyllä. Lisäksi ohikulkijat osaavat puhutella Pekkaa nimeltä, jos sattuvat kohtaamaan. Toivottavasti hän ei hämmenny yhtä helposti kuin ap:n jälkikasvu.

Vierailija
44/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin mennä pihalle pystyttämään kylttiä "Täällä asuu koira nimeltä Pekka". Tietävät sitten kaikki Pekkojen perheet pysyä poissa naapurustosta.

Kyllä. Lisäksi ohikulkijat osaavat puhutella Pekkaa nimeltä, jos sattuvat kohtaamaan. Toivottavasti hän ei hämmenny yhtä helposti kuin ap:n jälkikasvu.

Ei hän puhuttelusta hämmenny. Olemme myös pienestä pitäen kertoneet hänelle, että jotkut ihmiset ovat saattaneet antaa lapselleenkin nimeksi Pekka. Ei tule sitten yllätyksenä, jos jollain ihmisellä on sama nimi kuin hänellä. Ap:n olisi kannattanut lapsensa kohdalla avoimesti kertoa, että lapsen nimi voi olla myös koiran nimi. Salailu vain hämmentää pientä mieltä ja sitten voi tulla tällaisia ei-toivottuja yllätyksiä. Rehellisesti vaan puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä sekä koira- että ihmislapsille. Ikätaso toki huomioiden.

Vierailija
45/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa poikanne nimi! Mä annoin koiralleni naapurin lapsen nimen (Stella) koska se nimi vaan oli mielestäni niin kaunis. Naapurit sitten vaihtoivat tyttärensä nimen tämän jälkeen koska tyttöä niin kovasti harmitti se.

Vierailija
46/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, että eläimille annetaan ihmisten nimiä. Riittäähän maailmassa nimiä, pakkoko niistä ihmisten nimistä on koirallekin ottaa.

Vierailija
47/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs annoit lapselle nimeksi Pepi? Voit ehkä vaihtaa sen Mikko-Matiakseen.

Vierailija
48/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikatkaa sen piskin pää irti

Vierailija
49/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuritilalla on mun kaima ja se on lehmä!

Sama 😂 Kaveri laittoi kesällä viestin, että mökkinaapuriin oli tullut minun niminen koira.

Nimeni on ihan suomlainen. Tosin kalenteriin se tuli vasta 2010, eli vähän harvinaisempi silti. Lempinimenä jnkn verran käytössä.

Olen toki törmännyt muutamaan kaimaankin elämäni aikan.

N50

Vierailija
50/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?On muillakin koiran nimi,enkä ota hernettä nenään täysin pienestä asiasta.Sitäpaitsi koira on hauska kaveri. Olisitkohan ylisuojeleva äiti?

Vierailija
51/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä, että eläimille annetaan ihmisten nimiä. Riittäähän maailmassa nimiä, pakkoko niistä ihmisten nimistä on koirallekin ottaa.

Millä perusteella nimi määrittyy juuri ihmisen nimeksi? Kautta aikojen esimerkiksi lehmiä on nimetty Pellervoiksi, Päivikeiksi ym. Ei ihmisillä ole mitään yksinoikeutta tiettyihin nimiin.

Vierailija
52/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa. Kouluissa lauletaan (tai ainakin ennen laulettiin) joka virttä, jolla on minun nimeni. Mietipä miten törkeää on nimetä VIRSI ihmisen nimellä.

Vierailija
53/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me boikotoimme K-ryhmää, koska he ovat antaneet tuotteilleen meidän pojan nimen. Järkyttävää röyhkeyttä!

54/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en antaisi lemmikille selkeästi ihmisten nimeä mutta eipä tuollaiseen voi mitenkään vaikuttaa, eikä edes tarvitse. Jos joku haluaa nimetä koiransa Samiksi tai Villeksi, siitä vaan.

Vierailija
55/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä raskaankin enkä jaksaisi asiasta vääntää, ap

Kosta antamalla vauvalle naapurin isännän tai emännän nimi. Sitten huuda pihalla suureen ääneen, että Pentti/Pirjo, kakkattaako sua tai onko pissahätä. Siinäpä naapuri saa tuta, miltä tuntuu, kun huutaa nimellä.

Vierailija
56/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaa vaihtas koiran nimee, paljon parempi olento kun sun tyhmännäkönen, ruma lapses. lapset on hirveitä ja haisee kakalle! 

Vierailija
57/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheaa. Kouluissa lauletaan (tai ainakin ennen laulettiin) joka virttä, jolla on minun nimeni. Mietipä miten törkeää on nimetä VIRSI ihmisen nimellä.

Olet siis Suvi suloinen!

Vierailija
58/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira on Musti jos se poikasi nimi onhan se vähän outo Tai mistäs minä tiedän mistä päin isä on kotoisin

Vierailija
59/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Turre tule aamupuurolle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi