Millainen on mielestäsi luonteeltaan tyypillinen diplomi-insinööri?
Mielestäni älykäs ja käytännöllinen, mutta ainakin hiukan ylpeä.
Kommentit (49)
Vaatimaton ja analyyttinen. Ei pidä itsestään meteliä, luotettava vastuunjantaja. Kun DI puhuu kannattaa kuunnella. Asiakeskeinen.
Pedantti, analyyttinen, yksityiskohtainen, tunnollinen ja kunnollinen
Vierailija kirjoitti:
Pedantti, analyyttinen, yksityiskohtainen, tunnollinen ja kunnollinen
Ei tunnollisuus ja työkunnollisuus ole tae empatiasta. Siltä se toki näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta empaattisista insinööreistä, onnea niille jotka ovat kohdanneet. Yksi oli narsku, pihi (kuulin myöhemmin), pelimies, alkoholia juova, pienisieluinen, pettävä, ateisti, muita hyväksikäyttävä, pelaava, muilla ei niin väliä, urheileva, yliaktiivinen joka suuntaan tekemisessä, bisnes mielessä (erilaiset yritykset) ja katsoi jääkiekkoa.
En kyllä tuosta tunnista itseäni, mutta ehkä mä naisena en niin tyypillinen DI kuitenkaan ole. Vaikka onhan meitä naispuolisia jo aika lailla. Mutta narsissi, en tunnusta (mutta eihän narsistit koskaan), pihi? ei, säästäväinen, pelimies? en mä edes ala... alkoholia juova? no, absolutisti nykyään, pienisieluinen? suurin osa ihmisistä on, pettävä? vai niin, ateisti? no edes yksi natsaa...
Sekä veljeni että mieheni ovat diplomi-insinöörejä. Ihan erilaisia ihmisiä, joten en edes lähde esittämään jotain halpoja stereotypioita.
Suomalainen DI on kaikin puolin täydellinen. Jumalasta seuraava jos korkeampiin voimiin uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta empaattisista insinööreistä, onnea niille jotka ovat kohdanneet. Yksi oli narsku, pihi (kuulin myöhemmin), pelimies, alkoholia juova, pienisieluinen, pettävä, ateisti, muita hyväksikäyttävä, pelaava, muilla ei niin väliä, urheileva, yliaktiivinen joka suuntaan tekemisessä, bisnes mielessä (erilaiset yritykset) ja katsoi jääkiekkoa.
En kyllä tuosta tunnista itseäni, mutta ehkä mä naisena en niin tyypillinen DI kuitenkaan ole. Vaikka onhan meitä naispuolisia jo aika lailla. Mutta narsissi, en tunnusta (mutta eihän narsistit koskaan), pihi? ei, säästäväinen, pelimies? en mä edes ala... alkoholia juova? no, absolutisti nykyään, pienisieluinen? suurin osa ihmisistä on, pettävä? vai niin, ateisti? no edes yksi natsaa...
Ei taideta dippainssiksi pääsyyn vaadita kirjoitustaitoa?
Lihava pienellä varustettu alistaja ukko. Kuristaa ja tykkää panna kakkoseen. Ainakin tällainen metsästää naisia seksichatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En määkään täällä kirjota kirjakieltä. Ihan murteella mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vttumainen,huumorintajuton,pilkunviiraaja
Olet niin vitsikäs että taitaa kevyt projektio olla meneillään? :D
Väärä kysymys ja väärin aseteltu.
Yksinkertaiset tyypittelijät tekevät usein tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taideta vauva-palstalle kirjoitteluun vaadita kirjoitustaitoa? Tuskin kukaan olettaa, että tänne kirjoitetaan täydellistä, virheetöntä ja puhtaasti asiapitoista tekstiä, jossa ei missään nimessä käytetä lainkaan tyylikeinoja.
Olen pahoillani, että aiheutan sinulle unettoman yön. Lupaan, että tulen vastaisuudessakin kirjoittamaan vastoin kaikkia kielioppisääntöjä silloin, kun se sopii tilanteeseen mielestäni paremmin kuin niiden sääntöjen noudattaminen. Odotas vaan, kun päästän kunnolla irti lauseenvastikkeet ;-D
Ei voi mitenkään yleistää, edes samaa pääainetta lukeneita.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen DI on kaikin puolin täydellinen. Jumalasta seuraava jos korkeampiin voimiin uskoo.
Jep, ja AMK-insinööri on jumalasta seuraava...ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja AMK-insinööri on jumalasta seuraava...ylöspäin.
Mutta vain omasta mielestään ;)
No ei anakaan käytännöllinen. (isäni on DI)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitenkään yleistää, edes samaa pääainetta lukeneita.
No tutalaiset on kyllä aika mulkkua sakkia.
Sellainen, joka oikeasti olisi halunnut olla "villi ja vapaa" arkkitehti.
Valitsee vaimokseen merkonomin. MOT
Pikkutarkka, virallinen,asiallinen, järkityyppi, konkreettinen