Uusien naapurien koiralla meidän lapsen nimi!!!
Asia otsikossa, kyllä suututtaa. Kuulin ikkunusta kun uusi naapuri huusi meidän pojan nimeä ulkona, hädissäni menin katsomaan vaikka lapsi sisällä niin kutsui koiraa! Lapsella selkeä pojannimi. Yritin jutella asiasta että vaihtaisivat koiran nimen niin eivät suostu, tuli sanottua kipakasti asiasta. Lapsi hämillään ja itkee, häpeää. Mitä tehdä?
Kommentit (59)
hahaha! Niin moneen noloon tilanteeseen jouduin joskus naapurini kanssa kun sillä oli sama nimi kuin kissallani joka aina karkasi rappukäytävään.
Sehän on vain koomista. Nykyään annetaan koirille ihmisen nimiä, vaikka on se virallinen kennelnimi. Ja onhan koira puhdasrotuisempikin.
Meidän Topi ja naapurin Topi ovat kavereita keskenään. Toinen ulkoiluttaa toista!
mitä vikaa koirissa on, kun koiralla ei saa olla samaa nimeä kuin ihmisellä?
Mun entinen työkaveri ilahtui, kun kuuli että veljeni koira on hänen kaimansa :D Samaten hänellä oli koira, joka oli meidän kahden asiakkaan kaima. Koirille nyt vaan usein annetaan ihmisten nimiä. Ja välillä toisinpäinkin :D
Teidän lapsi voi sitten esittäytyä koulussa "mun nimi on Elli. Ja mun kennelnimi on Virtanen"
Eikö Tessu ole vähän erikoinen nimi lapselle?
Öh, uskoisin että meidän lapset olisivat vain intopiukeena jos jonkun koiran nimi olisi jomman kumman kanssa sama :D jos joku koira kantaisi samaa nimeä kuin minä, olisin lähinnä huvittunut.
No mut provohan tämä. Miten ne kaikki tyttöparat joilla on lehmien kanssa samat nimet...
Naapuritilalla on mun kaima ja se on lehmä!
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä raskaankin enkä jaksaisi asiasta vääntää, ap
Tämän jutun mouhaaminen varmistanee tuonkin ehkä-epäilyksen... näyttävät hormonit olevan vallalla.
En ikinä ole ymmärtänyt ihmisiä, jotka antavat eläimelle selkeän ihmisen nimen.
Minun tytöstäni oli vain hauskaa kun naapurin koiralla oli sama nimi. Ja ihan kalenterista löytyy tuo nimi, joten ei ole mikään Musti tai Murre. En olisi ap huolissani. Lapsi ei tuosta traumatisoidu ellei äitinsä tee asiasta suurta draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Naapuritilalla on mun kaima ja se on lehmä!
Mun entisellä naapuritilalla nimettiin vasikka mun koiran mukaan! Ja on siellä ainakin ollut lehmä, joka oli mun äidin kaima!
Vaatikaa naapureita palauttamaan nimi välittömästi teille.
Haastaisin naapurin oikeuteen identiteettivarkaudesta.
Lapsi on hämmentynyt ja itkee äidin reaktion takia korkeintaan. Muuten kyllä lapsen mielestä sama nimi koiralla on maailman coolein juttu! Aattele nyt, naapurin söpö koira on mun kaima! Sun kaima on vaan joku tylsä posteljooni
Täytyykin mennä pihalle pystyttämään kylttiä "Täällä asuu koira nimeltä Pekka". Tietävät sitten kaikki Pekkojen perheet pysyä poissa naapurustosta.
Meidän entisiä lehmien nimiä: Sini, Minttu, Pamela, Vuokko jne. Alkakaas pahoittaa mielenne nyt, kun ette aikaisemmin älynneet.
Väittäisin myös provoksi ellen tietäisi, että kaverille (koiranomistaja) sattui näin. Kyseessä oli rivitalon seinänaapuri. Se oli noloa.