Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusien naapurien koiralla meidän lapsen nimi!!!

Vierailija
28.09.2018 |

Asia otsikossa, kyllä suututtaa. Kuulin ikkunusta kun uusi naapuri huusi meidän pojan nimeä ulkona, hädissäni menin katsomaan vaikka lapsi sisällä niin kutsui koiraa! Lapsella selkeä pojannimi. Yritin jutella asiasta että vaihtaisivat koiran nimen niin eivät suostu, tuli sanottua kipakasti asiasta. Lapsi hämillään ja itkee, häpeää. Mitä tehdä?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näistä Provoista on pakko tehdä näin ilmiselviä? Tylsää.

Väittäisin myös provoksi ellen tietäisi, että kaverille (koiranomistaja) sattui näin. Kyseessä oli rivitalon seinänaapuri. Se oli noloa.

Vierailija
22/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha! Niin moneen noloon tilanteeseen jouduin joskus naapurini kanssa kun sillä oli sama nimi kuin kissallani joka aina karkasi rappukäytävään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain koomista. Nykyään annetaan koirille ihmisen nimiä, vaikka on se virallinen kennelnimi. Ja onhan koira puhdasrotuisempikin.

Vierailija
24/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Topi ja naapurin Topi ovat kavereita keskenään. Toinen ulkoiluttaa toista!

Vierailija
25/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vikaa koirissa on, kun koiralla ei saa olla samaa nimeä kuin ihmisellä?

Vierailija
26/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tse tse Jere

Vierailija
27/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen työkaveri ilahtui, kun kuuli että veljeni koira on hänen kaimansa :D Samaten hänellä oli koira, joka oli meidän kahden asiakkaan kaima. Koirille nyt vaan usein annetaan ihmisten nimiä. Ja välillä toisinpäinkin :D

Vierailija
28/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän lapsi voi sitten esittäytyä koulussa "mun nimi on Elli. Ja mun kennelnimi on Virtanen"

Vierailija
29/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Tessu ole vähän erikoinen nimi lapselle?

Vierailija
30/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, uskoisin että meidän lapset olisivat vain intopiukeena jos jonkun koiran nimi olisi jomman kumman kanssa sama :D jos joku koira kantaisi samaa nimeä kuin minä, olisin lähinnä huvittunut.

No mut provohan tämä. Miten ne kaikki tyttöparat joilla on lehmien kanssa samat nimet...

Vierailija
31/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritilalla on mun kaima ja se on lehmä!

Vierailija
32/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä raskaankin enkä jaksaisi asiasta vääntää, ap

Tämän jutun mouhaaminen varmistanee tuonkin ehkä-epäilyksen... näyttävät hormonit olevan vallalla.

Vierailija
33/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole ymmärtänyt ihmisiä, jotka antavat eläimelle selkeän ihmisen nimen.

Vierailija
34/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tytöstäni oli vain hauskaa kun naapurin koiralla oli sama nimi. Ja ihan kalenterista löytyy tuo nimi, joten ei ole mikään Musti tai Murre. En olisi ap huolissani. Lapsi ei tuosta traumatisoidu ellei äitinsä tee asiasta suurta draamaa.

Vierailija
35/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuritilalla on mun kaima ja se on lehmä!

Mun entisellä naapuritilalla nimettiin vasikka mun koiran mukaan! Ja on siellä ainakin ollut lehmä, joka oli mun äidin kaima!

Vierailija
36/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatikaa naapureita palauttamaan nimi välittömästi teille.

Vierailija
37/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastaisin naapurin oikeuteen identiteettivarkaudesta. 

Vierailija
38/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on hämmentynyt ja itkee äidin reaktion takia korkeintaan. Muuten kyllä lapsen mielestä sama nimi koiralla on maailman coolein juttu! Aattele nyt, naapurin söpö koira on mun kaima! Sun kaima on vaan joku tylsä posteljooni

Vierailija
39/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin mennä pihalle pystyttämään kylttiä "Täällä asuu koira nimeltä Pekka". Tietävät sitten kaikki Pekkojen perheet pysyä poissa naapurustosta.

Vierailija
40/59 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän entisiä lehmien nimiä: Sini, Minttu, Pamela, Vuokko jne. Alkakaas pahoittaa mielenne nyt, kun ette aikaisemmin älynneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä