Tyttö nimeltä Varpu. Onko hyvä elokuva? Paula Vesala pääroolissa.
Kommentit (21)
On hyvä. Kävin joskus leffassa kattomassa.
Elokuvassa ei ollut mitään vikaa, mutta silti jäi semmonen fiilis, että jotain puuttuu.
Mikä leffassa on juoni? Varpu-niminen tyttö lähtee karkumatkalle ja äiti (Vesala) lähtee perään? Ap
On hyvä! Katso niin juoni selviää, ei viitsi spoilata.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tylsä leffa. 3/5
Ei ole tylsä. Kotimaiseksi leffaksi varsin hyvä. Varpua näyttelevät pikkutyttö tekee loistoroolin.
Ei voi olla hyvä jos on Vesala. Vesala ei osaa yhtään mitään. Yliarvostettu. Huonoa musiikkia ja huonoa näyttelemistä. Huono ihminen. Ei mukava.
Ok leffa, vähän kevyt tuotanto. Paula oli hyvä.
Ok. Ehkä alan kohta katsomaan. Hyvää ajanvietettä illaksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tylsä leffa. 3/5
Ei ole tylsä. Kotimaiseksi leffaksi varsin hyvä. Varpua näyttelevät pikkutyttö tekee loistoroolin.
No ei ole pikkutyttö, taitaa olla leffassa 13v.
Vesala on aivan surkea yhden ilmeen pönöttäjä, mutta pikkutyttö on elokuvan parasta. Elokuvan juoni on aivan olematon ja elokuva on vakava ja todella tylsä.
Tuli katottua leffa. Ihan ok oli mutta vähän jännä fiilis elokuvasta jäi.
12v Varpu yrittää olla aikuinen äidilleen joka inisee kaikkein pienimmästäkin vastoinkäymisestä ja asiasta ”yhyhyy, mä en jaksa, anteeks et mä oon tämmönen” ja isä boheemi taiteilija joka saa ihme raivokohtauksia ja kuulee ääniä päässään.
Ja 12 vuotias osais noin hyvin käsitellä muka autoa. Pöh.
No, tulipahan katottua. Ap
Se isähän oli pahasti mielenterveysongelmainen. Varpu halusi tutustua isäänsä mutta meni ensin väärään taloon, jossa oli samanniminen mies. Oikea isä oli kyllä ystävällinen mutta ei hänestä oikein ollut mihinkään.
Elokuva on muka realistinen, mutta kuitenkin liian epärealistinen ja samalla Kaurismäkimäinen.
Asiat pomppii, eikä mistään saa kiinni.
Kaikista elokuvan miehistä tehty sekopäitä tai outoja.
Nuori näyttelijätär on loistava.
Aivopieru kirjoitti:
Elokuva on muka realistinen, mutta kuitenkin liian epärealistinen ja samalla Kaurismäkimäinen.
Asiat pomppii, eikä mistään saa kiinni.
Kaikista elokuvan miehistä tehty sekopäitä tai outoja.
Nuori näyttelijätär on loistava.
Samaa mieltä. Ylilyöntejä oli liikaa, muuten ihan ok.
Linnea Skog ihan maaginen. Paljon on samaa näköä Paulan kanssa.
Mua ainakin jäi vähän ärsyttämään se, että lapselle ei tullut mitään seurauksia siitä, että varasti auton/ajoi ilman korttia..
Mutta tämähän olikin vain elokuva..
Ihana leffa. Varpu oli niin hyvä! Todella hyvä kuvaus mt-ongelmista. Mielestäni Vesala oli ihan sivuroolissa, Varpua näyttelevä tyttö oli todellinen tähti!
On yksi parhaimpia kotimaisia viime vuosilta. Kannattaa katsoa.