Peukutusketju: TV-muistot
Muistan kun salkkareiden alkamista mainostettiin vuonna -99 putoavan avainnipun kanssa.
Kommentit (1608)
Vierailija kirjoitti:
Mummo-sarjaa katsonut Areenasta.
Siinäkin on mukavaa ajankuvaa. Sarjan vanhemmat jotenkin juppimaisia. "Kyllä sinunkin mummo pitäisi hankkia mikroaaltouuni itselle" sanovat hänelle yhdessä jaksossa. Mummohan sitten hankkii pelit ja vehkeet muutenkin. Tietokoneen, videot, stereot ja sanoo vielä, että kohta käyn solariumissa.
Noin siis vuonna -87.
Hyvä sarja oli. Mun mummon kans sitä katsottiin sillon ja häntä nauratti. Varmaan kun oli itte ihan samanlainen 😊
Tämä on poiminnoissa... haistan keskisormen!
Juu, meni hakkerin takia jotenkin pointti tästä(kin) ketjusta :DDD
Ja peukuttaisin yläpeukulla tuota joka haistoi keskisormen. Niin minäkin.
Yläpeukku viesteille 11, 24, 267, 577... eihän tästä nyt tule mitään.
miten käy tämän ketjun? Ei peukkuja, olen nyt peukalo keskellä kämmentä.
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukku ap:lle!
Kiitos! Eihän tämä ketju enää oikein toimi näin.. Sinäänsä harmi, kun tätä ketjua oli mukava lueskella.
-ap
jos ja kun peukut palaavat, miten käy peukkujen määrän kanssa - palautuuko vanhat peukut, vai joudutaanko lähteä alusta tän ketjun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tutteli Hammermannin legendaarinen Ilmestyskirja, nyt -juonto, jossa Vietnamin sota päättyi "demokratian voittoon."
Samaa sarjaa se partaäijä pikkukakkosessa millä oli joku hemmetin afrokampaus, selitti pilteille solidaarisuutta ja muuta kommaripropagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Jee, peukut tuli takasin<3
Ilmeisesti saivat niin paljon negatiivista asiakaspalautetta peukkujen poistamisesta, että antoivat periksi ja palauttivat ne.
Tai sitten oli tekninen ongelma peukkujen kanssa. Vastausta emme saa koskaan tietää tähän peukkumysteeriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutteli Hammermannin legendaarinen Ilmestyskirja, nyt -juonto, jossa Vietnamin sota päättyi "demokratian voittoon."
Samaa sarjaa se partaäijä pikkukakkosessa millä oli joku hemmetin afrokampaus, selitti pilteille solidaarisuutta ja muuta kommaripropagandaa.
Tarkoittamasi tyyppi lienee Hessu tai Heikki Takkinen oikealta nimeltä.
Mielestäni hän oli jotenkin ahdistavan ja pelottavan oloinen tyyppi muutenkin ainakin lastenohjelmien juontajaksi. Tukeva, partainen ja möreällä äänellä puhuva mies. Itse ainakin näin hänestä painajaisiakin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hän oli jotenkin ahdistavan ja pelottavan oloinen tyyppi muutenkin ainakin lastenohjelmien juontajaksi. Tukeva, partainen ja möreällä äänellä puhuva mies. Itse ainakin näin hänestä painajaisiakin joskus.
Juurikin tuo Hessu. Ajattelin aina että mitä se tuommosta tylsää soopaa länkyttää, olisi hiljaa ja laittaisi seuraavan animaation pyörimään. Taitaa olla yksi syy sille että koin kommunistit aina vastenmielisiksi vaikka kuinka jauhoivat miten ihana paratiisi tuossa itärajan takana onkaan.
No Ylehän oli aivan kommareitten kansoittama vielä pitkälle 90-luvulle asti. Lastenohjelmatkin oli kaikki DDR:stä tai muualta itäblokista. Raikkaan tuulahduksen lännestä toi Pikkuväen Pätkis, Disneyn piirrettyjä ja smurffit ym. eikä sitä iänikuista neukkupaskaa tyyliin Hinku ja Vinku.
Olikohan toi Hessu muuten innoittajana siinä Toosa- TV:n sketsissä, missä helkkarin rumaan villapaitaan pukeutunut mies lukee satuja lapsille...
Eih, nyt vasta tajusin, se esikuvahan oli tietysti Lasse Pöysti!
🇺🇦🇮🇱
Tuli mieleen, että Hannele Lauria olen lapsena pelännyt. Erityisesti Spede/Vesku Shown sketseissä. Hän kun oli lähes joka sketsissä se oikein v-mäinen, huutava ja tomera akka. Erityisesti pelotti puistonpenkkisketsit. Piti silloin aina juosta sohvan taakse piiloon kun tiesi, että kohta taas Hannele pahoinpitelee Veskua käsilaukulla tai sanomaledellä. Kerran uskaltauduin katsomaan noita sketsejä, mutta kunnon huutoitkut siitä sitten mulle lopulta tuli.
TÄMÄ TULEE TAAS MEIDÄN LAPSET PELKÄMÄÄN. KUN JONOTKIN ON ALKOON KM PITKIÄ JA MYÖS MUIHIN PAIKKOIHIN NINKUIN VAIPPAKAUPPOIHIN. >> GCM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takkinen oli jo ennen Pikku kakkosta lastenohjelmissa TV-1:n puolella. PK alkoi vasta tammikuussa 1977 (tarkistin juuri Wikipediasta), jolloin olin jo 11-vuotias enkä enää lastenohjelmista niin välittänyt, mutta Takkisen ja sen kanssa ohjelmia vetäneen naisen muistan kyllä. Mustavalkotelkkarista niitä tiirailtiin, ah muistoja...
Cannon, Banyon, Jeepillä jäljillä.
👎