Peukutusketju: TV-muistot
Muistan kun salkkareiden alkamista mainostettiin vuonna -99 putoavan avainnipun kanssa.
Kommentit (1604)
Lauantaina kl 13 Viisikko ja kl 14 Onnen päivät, tämä 70-80-lukujen vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Piilomaan pikku-aasi, se ei haitannut pätkääkään, ettei ollut liikkuvaa" kuvaa, kun oli niin jännä
Ja aina jakso loppui ihan jäätävään cliffhangeriin: ”kuinka sitten kävikään, siitä kuulette ensi kerralla.”
Vierailija kirjoitti:
Hello, hello, hello
Eli englannin kielikurssi, älyttömän pelottava vaikka en mikään lapsi ollutkaan.
Olin tosi pieni ja pelkäsin myös. Kaksi bobby poliisia, toinen sanoi hello, hello ja toinen hello fellow? Sitten kyseltiin kuussa olevan kissan perään ja näytettiin kuuta yötaivaalla. Poliisit myös tapasivat katulampun loisteessa yöllä (vai oliko tv vain silloin mustavalkoinen?)
Vierailija kirjoitti:
Light Beer-mainos jossa se kotka lensi jossain vuoristossa ja laaksossa ja siinä se hyvä biisi? Mikäköhän se biisi oli? Joku panhuilulla soitettu?
El condor pasa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hello, hello, hello
Eli englannin kielikurssi, älyttömän pelottava vaikka en mikään lapsi ollutkaan.Olin tosi pieni ja pelkäsin myös. Kaksi bobby poliisia, toinen sanoi hello, hello ja toinen hello fellow? Sitten kyseltiin kuussa olevan kissan perään ja näytettiin kuuta yötaivaalla. Poliisit myös tapasivat katulampun loisteessa yöllä (vai oliko tv vain silloin mustavalkoinen?)
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/11/23/hello-hello-hello
todella kummallinen kielikurssi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiidenvirta!!
Voi kyllä! Mulla on koko sarja edelleen videonauhoilla siitä, kun Teemalla se uusittiin joskus digitv-kauden alkuvaiheissa, mutta ei ole enää videonauhuria, jolla sen voisi katsoa. Tai on, mutta se ei taida olla enää toimintakunnossa ja tuskin niitä enää kukaan edes korjaa. Olisi niin mahtavaa nähdä tuo sarja vielä kerran...
Siis oliko tämä se norjalainen(?) sarja, missä kammottavia nukkeja? Hämärästi muistan, e että oli tosi hyytävän hyvä.
Sinäkö se oot? Fazerinamainos!!!!
Älkäähän unohtako Stephanie Forresterin salattua tytärtä jonkin sortin (suljetussa)laitoksessa.
Seitsemän veljen morsiamet-sarja ja River Phoenix siinä näytteli nuorinta veljeä.
80-luvun alussa suomalainen ohjelma n.10 vuotiaista kaveripojista joista toinen kiltti ja toinen ongelma lapsi. Päättyi siihen kun toinen teki itsarin. Muistaako kukaan nimeä? Ahisti ihan sikana silloin.
Lastenohjelma jossa oli nainen ja pöllö. Ja sillä naisella kasvoi nenä. Ruotsinkielinen.
Pony Express 90-luvun alussa. Söpöjä nuoria miehiä esittämässä villin lännen sankareita nuorina ponilähetteinä. Wild Bill Hicock oli niistä söpöin.
Vierailija kirjoitti:
Lastenohjelma jossa oli nainen ja pöllö. Ja sillä naisella kasvoi nenä. Ruotsinkielinen.
Från a till ö.
Vierailija kirjoitti:
Kun Ridge vieraili Omarin hovissa ja Taylor katsoi peilin takaa.
Kun Stephanie menetti muistinsa ja joutui slummiin ja sitten Sally Spectra löysi hänet Spectran roskiksia dyykkaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Från a till ö.
Hahhaa, joka jaksossa oppi uuden "vaikean" sanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki Kinnunen jossain mainoksessa: "montas söit?"
se oli nakkimainos :) ehkä popsi
Ja Heikki Kinnunen virttyneissä verkkareissa kossupullo takataskussa roikkuen: Onks Viljoo näkyny?
Oliko tuo jostain älyvapaata palokuntaa tms ja tais olla Neil Hardwick käsialaa.
Pertsa Reponen oli Älywapaan palokunnan taustalla. Hänkin teki hyvää Tv-viihdettä aikanaan esim. Soitinmenot.
Mennään bussilla
Soitinmenot
Benny Hill
Huonosti käyttäytyvät miehet
Tuho-osasto
Vikatikki
Muistan kun vanhemman polven miesuutisankkurit oli pelottavan oloisia. Arvi Lind, Kaj Linden ja Kari Toivonen esimerkiksi. Olivat aina niin tuiman ja totisen oloisia uutisia lukiessaan. Toisaalta semmoinen tyyli pitää ohjelmassa ollakin. Katsoivat aina kameraan tuimasti ja tuli sellainen olo, että olenko tehnyt jotain pahaa ja toruvat minua jostain.
Meteorologeista hyvä esimerkki vastaavasta on Erkki Nysten. Kiinnitteli aikanaan totisella naamalla sääkartalle sadepisaratarroja ja pilviä. Joskus vieläkin naureskelin padodioille mitä Pirkka-Pekka hänestä teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hälytys 911, oli tosi raakoja juttuja lapsen katsottavaksi.
Mulle on jäänyt mieleen jakso, jossa pikkutytön jalka oli juuttunut vessanpönttöön, oli tosi ahdistava pienenä 😲
Minä taas muistan tapauksen, jossa taloon oli murtauduttu ja yksin ollut nainen oli onnistunut piiloutumaan sängyn alle jonkun pitsipäiväpeiton suojiin... Sieltä pitsin rei'istä seurasi murtautujien liikkeitä ja kuiski hätäkeskukseen tilannetietoja. Pelottavaa :O
Gladiaattorit oli hieno sarja, halusin aina itse osallistua ja mietin itselleni mahdollisimman hienoa "taistelijanimeä" :D
Flukeman ja Mulderin punaiset speedot😉