Mistä ihmiset nykyään hakee seksiseuraa kun iskuri meni tuollaiseksi?
Ei sitä viitsi enää käyttää, eikä siellä edes ole enää ketään.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä, ehdottomasti XU!
Sinkkuna sieltä tuli haettua seuraa ja sitä sai! Viestittely pidettiin lyhyenä ja tehokkaana, sovittiin paikka ja aika. Tuli montaa daamia tavattua ja todella hyvää seksiä saatua. Suosittelen!
Paljon myös pariskuntia jotka hakee kolmatta, siihen ei oma rohkeus riittänyt, vaikka muuta todella, siis TODELLA kuuma varattu nainen pyysi vierailemaan kolmantena.
Kiva ku voit sanoa saaneesi hyvää seksiä. Mäkin oon naisena ollu xun kautta, enimmäkseen parien sängyssä, jokunen yksittäinen mies. No ei voi sanoa että huonoja kokemuksia, mutta ihan jokaikistä yhdisti se että kaikki miehet tuli tosi nopeaa. Korkeintaan kaks min jaksoivat nussia. Sillä lailla inhottavaa ku oon niin kiimainen ja halukas että ois ollu kiva kun olisivat jaksaneet pitempään. Ja tossa on puhe 20v-45 miehistä niin aina sama.
Olisinpa sattunut kohdallesi. Eka kerta ehkä olis ollut pakko käydä välillä kiusaamassa kielellä. Mutta jos aikaa olis yön yli olis huokailu ollut tuloksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on XU?
Xperience United (XU) on seksuaalisesti vapaamielisten aikuisten kohtauspaikka. Palvelun avulla tutustut samanhenkisiin ihmisiin, löydät seksibileitä sekä muita ryhmätapaamisia.
Monet jäsenistämme ovat saaneet palvelun kautta valtavasti uusia hyviä ystäviä ja saaneet elämälleen aivan uuden ja paremman suunnan.
Ja paskat. Sivusto on selkeä pyramidihuijaus, muutenhan hinnasto olisi esillä, eikä piilotettuna.
Y-tunnus on myös piilotettu.
Kiimassa olevia ihmisiä on niin helppo höynäyttää.
Liittyminen non ilmaista ja ilmaista jäsenaikaa saa osallistumalla tapahtumiin tai järjestämällä niitä itse.
Mistään pyramidista ei ole kyse.
Pieni maksu pitää myös kaltaisesi trollailijat pois sivustolta ;)
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä, ehdottomasti XU!
Sinkkuna sieltä tuli haettua seuraa ja sitä sai! Viestittely pidettiin lyhyenä ja tehokkaana, sovittiin paikka ja aika. Tuli montaa daamia tavattua ja todella hyvää seksiä saatua. Suosittelen!
Paljon myös pariskuntia jotka hakee kolmatta, siihen ei oma rohkeus riittänyt, vaikka muuta todella, siis TODELLA kuuma varattu nainen pyysi vierailemaan kolmantena.
Kiva ku voit sanoa saaneesi hyvää seksiä. Mäkin oon naisena ollu xun kautta, enimmäkseen parien sängyssä, jokunen yksittäinen mies. No ei voi sanoa että huonoja kokemuksia, mutta ihan jokaikistä yhdisti se että kaikki miehet tuli tosi nopeaa. Korkeintaan kaks min jaksoivat nussia. Sillä lailla inhottavaa ku oon niin kiimainen ja halukas että ois ollu kiva kun olisivat jaksaneet pitempään. Ja tossa on puhe 20v-45 miehistä niin aina sama.
Olisinpa sattunut kohdallesi. Eka kerta ehkä olis ollut pakko käydä välillä kiusaamassa kielellä. Mutta jos aikaa olis yön yli olis huokailu ollut tuloksena.
Musta ois niin ihana ottaa mukaani mökille joku yöksi tai päiväksi kuka ois muhun ihan himona ja jaksais noista koko ajan kiimaisena pukille. Mutta ei oo jelppoa löytää sellaista miestä eikä huvita kerätä liikaa noita nopeita ketkä ei si tee muuta mun nautinnon eteen. Jos siellä ois huippuhimokas mies se ei vois millään nussia liikaa. Eli vaikka kiipeis kuinka monesti päälle mun suusta ei luulis että ei enää. Taidan taas maanantaina mennä yksin mökille ja pysyä siellä yksin. Xun kautta sinne sais kyllä seuraa taas.
Vierailija kirjoitti:
Erotiikkaa löytyy Kirkkonummella Iran kartanolla on joka perjantai klo 16 alkaen. Paikalla suht saman verran naisia ja miehiä. Naiset pääsevät mukaan ilmaisin. Isoja bileitä kaksi kertaa kuussa.
Täytää paskaa, ei kannata haaskata aikaa moiseen.
Iskuri on tänä päivänä tosi huono, kusettajia siellä on Vantaa, Sandra ynnä muita maksullisia bonuksen otan idioottia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä me myös mietimme. T pari n33 ja m45. Ihan miestä haettiin. Yli 65v
Täh? Siis nainen 33v. ja haette yli 65v miestä, what ö f..k?
Siis mieshän voisi olla melkein naisen vaari.
Kyllä sinullekin löytyy seuraa, älä turhaan ole kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Iskuri on tänä päivänä tosi huono, kusettajia siellä on Vantaa, Sandra ynnä muita maksullisia bonuksen otan idioottia.
Alastonsuomi on hyvä, kun vain osaa sivuuttaa huijarit. Ylläpito poistaa aktiivisesti myös huijareita.
Tosisissaan toimivat ilmoittavat hakevansa seuraa ja paikkakuntansa. Onlyfans on myös monen naisen pääasiallinen kuvien julkaisutapa ja niillä tienaaminen.
Naiset saa paljon viestejä ja sen vuoksi eivät ehdi vastailee potentiaalisille.
Mistähän löytäisi ison erittäin voimakastahtoisen naisen s.suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
voimakastahtoisuus on hyvin epämääräinen käsite
vähän sama ongelma itsellä, kun ei oikein tunnu löytyvän sopivaa paikkaa löytää sseuraa. iskuria joskus katson, mutta aika hiljaista siellä on. joskus suomi24:n chatista löysin pari, mutta siellä ongelmana naiselle, että kun kirjautuu sisään, niin heti tyyliin 20 miestä alkaa jutella samaan aikaan. menee piuhat sekaisin, että kuka nyt oli jussi, kuka pekka ja kuka sami ja sitä rataa. Siellä siis hukkuu yhteydenottoihin.
Vierailija kirjoitti:
vähän sama ongelma itsellä, kun ei oikein tunnu löytyvän sopivaa paikkaa löytää sseuraa. iskuria joskus katson, mutta aika hiljaista siellä on. joskus suomi24:n chatista löysin pari, mutta siellä ongelmana naiselle, että kun kirjautuu sisään, niin heti tyyliin 20 miestä alkaa jutella samaan aikaan. menee piuhat sekaisin, että kuka nyt oli jussi, kuka pekka ja kuka sami ja sitä rataa. Siellä siis hukkuu yhteydenottoihin.
Joo, saman oon kokenut suomi24 chatissä. Suomi24 treffeillä taas ei ole paljon ketään. Alastonsuomea en jotenkin kestä katsella, kun siellä on niin paljon älyttömän huonoja kuvia. Karseat kuvakulmat ja valaistukset. Lisäksi mua ei kiinnosta jakaa kuvia itsestäni, vaan tavata livenä.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi kyllä minulle iso lihava alistava yli 50v sadistinen nainen joka vie, vaikka ehkä jopa tositarkoituksella.
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi kyllä minulle iso lihava alistava yli 50v sadistinen nainen joka vie, vaikka ehkä jopa tositarkoituksella.
Sama täällä, vanhempi iso lihava sadistinen nainen, kurinpitäjä kelpaisi, mielellään xxxxxl nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, vanhempi iso lihava sadistinen nainen, kurinpitäjä kelpaisi, mielellään xxxxxl nainen.
Ei sellaista löydä mistään, olen etsinyt jo vuosien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, Iskuri, Helsinki isorintainen, pienen boonuksen otan, varokaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Irtisanominen ihan mahdotonta. Älä liity tai käytä Revolutin tai jonkun muun kertakäyttöistä korttia, jolloin tilaus ei kun kortti vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista löydä mistään, olen etsinyt jo vuosien ajan.
monetkaan lihavat eivät ole sadistisia, pohjautuen omiin kokemuksiin
Erotiikkaa löytyy Kirkkonummella Iran kartanolla on joka perjantai klo 16 alkaen. Paikalla suht saman verran naisia ja miehiä. Naiset pääsevät mukaan ilmaisin. Isoja bileitä kaksi kertaa kuussa.