Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmiset nykyään hakee seksiseuraa kun iskuri meni tuollaiseksi?

Vierailija
27.09.2018 |

Ei sitä viitsi enää käyttää, eikä siellä edes ole enää ketään.

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Irtisanominen ihan mahdotonta. Älä liity tai käytä Revolutin tai jonkun muun kertakäyttöistä korttia, jolloin tilaus ei kun kortti vanhenee.

virustorjuntaohjelma estää tuon linkin avaamisen - onneksi ehkä

Vierailija
82/142 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskuri on tänä päivänä tosi huono, kusettajia siellä on Vantaa, Sandra ynnä muita maksullisia bonuksen otan idioottia.

Aivan, Iskuri, Helsinki isorintainen, pienen boonuksen otan, varokaa sitä.

Ja Sara yms.ei kannata vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin vauva palstalta.

Kyllä! Yhden kerra olen löytänyt kivan seksikaverin vauva palstan naisesta. Lämmöllä muistelen miten kuuma neito olikin... 

MTku

Vierailija
84/142 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän löytäisi ison erittäin voimakastahtoisen naisen s.suhteeseen?

Kelpaisi kyllä minulle iso lihava alistava yli 50v sadistinen nainen joka vie, vaikka ehkä jopa tositarkoituksella.

Sama täällä, vanhempi iso lihava sadistinen nainen, kurinpitäjä kelpaisi, mielellään xxxxxl nainen.

Ei sellaista löydä mistään, olen etsinyt jo vuosien ajan.

monetkaan lihavat eivät ole sadistisia, pohjautuen omiin kokemuksiin

Meinaatko että ovat kaikki leppoisia?

Vierailija
85/142 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni oli ilmoitus siellä, halusi kokeilla vähän isompaa munaa. Nähtiin ja pantiin, johti seurustelusuhteeseen joka kesti nelisen vuotta. Tää oli kylläkin 2010, ja kyllä tuo uudistus tappoi tuon sivuston.

ST on täynnä maksullisia, AS:ssä/tinderissä ja XU:ssa on liian kova kilpailu näin miehenä. Verkot on vesillä kaikissa noissa, mutta hiljaista on. On kyl lottovoittoon verrattava asia, jos sieltä löytyis seksiä ilman rahanvaihtoa, ja vielä täysjärkiseltä naiselta

Vierailija
86/142 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän löytäisi ison erittäin voimakastahtoisen naisen s.suhteeseen?

Kelpaisi kyllä minulle iso lihava alistava yli 50v sadistinen nainen joka vie, vaikka ehkä jopa tositarkoituksella.

Sama täällä, vanhempi iso lihava sadistinen nainen, kurinpitäjä kelpaisi, mielellään xxxxxl nainen.

Ei sellaista löydä mistään, olen etsinyt jo vuosien ajan.

monetkaan lihavat eivät ole sadistisia, pohjautuen omiin kokemuksiin

Meinaatko että ovat kaikki leppoisia?

1) kirjoitinko noin?

2) onko leppoisuudelle ainoa vahtoehto olla sadistinen?

Vierailija
87/142 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin sivustolle, jossa saa ottaa yhteyttä anonymina. Eikä tarvitse laittaa valokuvaa. Niitä ei tosiaan taida löytyä enää mistään. Kaikki on kaupallistettu ja facebook vakoilee luultavasti niitä ei-kaupallisiakin, kun ne on tehty jollekin sivustolle, jonka kytkytkauppana tulee pakollinen facebookeväste.

Olen saanut joskus netistä riesakseni stalkkaavan miehen, joten ei kauheasti kiinnosta tutustua toiseen samanlaiseen, siksi varjelen yksityisyyttäni.

Iskuria luen joskus, mutta jos on tullut joku keskeytys aikomukselleni laittaa miehelle viestiä tai sitten joku muu on keskeyttänyt selaamisen tai olen muuten vain jäänyt miettimään, että olisin halunnut lukea ilmoituksesta asiasta a tai b (siis jäi jotain vaille se ilmoitus), niin ei ole tullut otettua yhteyttä.  Joskus olen jättänyt ottamatta yhteyttä iskurissa olevaan miehen ilmoitukseen ihan siitä syystä, että siinä on ollut kuva munasta. Ei sillä, vaikka pidänkin munaa suurinpiirtein evoluution parhaana keskintönä ja mielestäni sille pitäisi antaa nobelin rauhanpalkinto ja mielelläni katselenkin munakuvia, kun olen sillä päällä (jep... olen aikalailla umpihetero), niin en ehkä kaipaa kuitenkaan edes seksitreffiilmoitukseen kuvaa munasta, kun en sen perusteella tekisi kuitenkaan valintaa.

Olen kai tuossa mielessä kompleksinen nainen, että onhan meille naisillekin nuo samat treffipalstat kuin miehille, mutta joo... ei taida olla nykyisin mitään simppeliä keinoa sitä munaa saada suomesta. Me ollaan sosiaalisesti liian etäisyyttä ottavia, niin harvalta onnistuu livenäkään uusiin tutustuminen ilman alkoa.

Vierailija
88/142 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä nyt saa aina seksiä ihan vaikka kaupan kassalta ja iskuri oli ennen ihan ok jos halusi löytää kokeilunhaluista seuraa, mutta nykyisin aivan surkea.

Vierailija
89/142 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on vaan noita Sara ja isorintainen pienen boonuksen otan, maksullista roskaa, saatiin sekin pilattua totaalisesti.

Vierailija
90/142 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä me myös mietimme. T pari n33 ja m45. Ihan miestä haettiin. Yli 65v

Seksitreffit kannattaa katsastaa. Sinnekin on pesiytynyt maksullisen seuran tarjoajia, mutta on siellä vielä "rakkaudesta lajiin" tyyppejä.

Vierailija
91/142 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on tyhmiä, osalla on useita ilmoituksia ikä, koko vaihtelee, zaza, pori tissit kasvoi ja ikä muuttu päivässä ja sitten on muita sekasin, ei ole lääkitys kohillaan, esim.pitkä herrasmies, ei enää moni viitti edes lukea kun on 99% pelkkää roskaa, näin se valitettavasti nykyisin on.

Vierailija
92/142 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on tyhmiä, osalla on useita ilmoituksia ikä, koko vaihtelee, zaza, pori tissit kasvoi ja ikä muuttu päivässä ja sitten on muita sekasin, ei ole lääkitys kohillaan, esim.pitkä herrasmies, ei enää moni viitti edes lukea kun on 99% pelkkää roskaa, näin se valitettavasti nykyisin on.

no... jos on voimakasta ulkonäkövastaisuutta esimerkiksi jotain kehotyyppiä kohtaan, niin siitähän voi omaan ilmoitukseen laittaa maininnan. Vaikka kertoa, että etsii pienikokoista naista, tai hoikkaa naista. Tai suuririntaista. Tai pienirintaista. Tai lyhyttä miestä, alle 170, pitkää miestä, yli 180. Asiat voi sitten varmistaa viestittelyllä.

Minä vastailen oikeastaan vain sellaisiin ilmoituksiin, joissa kerrotaan ettei ole ulkonäkökriteerejä. Olen nimittäin huomannut, että kyseisenkaltaisten ihmisten kanssa saa parasta seksiä. Ovatko oppineet jo kohtaamaan ihmisen kuin ihmisen sellaisenaan ja siksi ovat vähemmän neuroottisia ja osaavat antaa paremmin tilanteen viedä ja kehon nauttia, vai mistä on kyse, mutta tuo on oma kokemukseni.  Minulla on kriteerinä  tupakoimattomuus, se on ehdoton, sillä tupakka aiheuttaa minulle selviä fyysisiä oireita,  ja sitten pitää olla päihteetön. Ei haittaa, jos joskus nauttii lasillisen viiniä tai pienen oluen, mutta ei mitään suomityypillistä alkon käyttöä.  Moneen ilmoitukseen en tosin voi vastata, koska siellä vaaditaan ehdotonta terveyttä enkä sitä ole, koska olen allerginen ja allergia on sairaus. En tiedä mikä sen vaatimuksen taustalla on, mutta kai sekin sitten on joku seksuaalinen fetissi.

Vierailija
93/142 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ihminen on vain sairas, jota ei ole riittävästi tutkittu. Aina joku sairaus, vamma, puute tms löytyy kun tutkitaan.

lääkäri

Vierailija
94/142 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jebulista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

Nainen: mistä vaan

Tavallinen Mies: ei mistään

Se on juuri näin. Miettinyt monesti miksi se on näin? Ja onko se muissa maissa näin? Palvelulla josta seuraa haet ei ole merkitystä. Miehen pitää olla komea jotta seuraa lohkeaa, rahakin voi usein auttaa, onhan niitä onnenonkijoita. Nainen taas voi olla millainen tahansa, ja vientiä riittää. En ole katkera, nuorena tätä oli ehkä vähän hankala hyväksyä, nykyään olen naimisissa, ja pystyn olla ilman muuta seuraa, mutta tunnen meidän tavallisten ja rumien miesten tuskan. :)

Jos seksiseuraa hakee mitä väliä jos on onnenonkija?

Eihän tuo tainnut väittääkään, että se haittaisi, vaan harmitteli, kun ei itsellä ole massia, että saisi seksiseuraksi edes niitä onnenonkijoita.

Vierailija
95/142 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuri oli ennen hyvä, löytänyt sieltä kymmeniä kertoja seuraa mutta nykyisin se on täynnä maksullisia ja ylläpitäjille se on suojatyöpaikka, ilmoitukset on väärillä osastoilla ym.eli nykyään aivan P...A.

Vierailija
96/142 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen seksitreffit ja iskuri oli ihan hyviä, silloin joskus reilusti yli 10 vuotta sitten, valitettavasti kumpikin nykyisin aivan paskoja.

Vierailija
97/142 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä olen aina saanut, ei ole ollut ongelmia koskaan, seuraa löytää mistä vaan.Terveisin m40v.

Vierailija
98/142 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

feikkia kaikki paitsi tinner ja baduu?

Vierailija
99/142 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä me myös mietimme. T pari n33 ja m45. Ihan miestä haettiin. Yli 65v

Seksitreffit kannattaa katsastaa. Sinnekin on pesiytynyt maksullisen seuran tarjoajia, mutta on siellä vielä "rakkaudesta lajiin" tyyppejä.

On ihan surkee ilmoitusta kun laittaa niin tulee punaisella kielletty sana miehiä, koti, heti, siis aivan sieltä kun kamala sensuuri iskee tavallisia sanoja käyttäessä, eipä tarvi sitäkään enää käyttää.

Vierailija
100/142 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä, ehdottomasti XU! 

Sinkkuna sieltä tuli haettua seuraa ja sitä sai! Viestittely pidettiin lyhyenä ja tehokkaana, sovittiin paikka ja aika. Tuli montaa daamia tavattua ja todella hyvää seksiä saatua. Suosittelen!

Paljon myös pariskuntia jotka hakee kolmatta, siihen ei oma rohkeus riittänyt, vaikka muuta todella, siis TODELLA kuuma varattu nainen pyysi vierailemaan kolmantena.

Kiva ku voit sanoa saaneesi hyvää seksiä. Mäkin oon naisena ollu xun kautta, enimmäkseen parien sängyssä, jokunen yksittäinen mies. No ei voi sanoa että huonoja kokemuksia, mutta ihan jokaikistä yhdisti se että kaikki miehet tuli tosi nopeaa. Korkeintaan kaks min jaksoivat nussia. Sillä lailla inhottavaa ku oon niin kiimainen ja halukas että ois ollu kiva kun olisivat jaksaneet pitempään. Ja tossa on puhe 20v-45 miehistä niin a

Mulla kestää ainakin 10 minsaa, aina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi