Mistä ihmiset nykyään hakee seksiseuraa kun iskuri meni tuollaiseksi?
Ei sitä viitsi enää käyttää, eikä siellä edes ole enää ketään.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut tinderistä tänä kaksi parikymppistä naista.
M40
Siis tänä vuonna. Ilmoitan profiilissa hakevani hetken hupia.
Valtaosalle miehistä täyttä ajan ja rahan haaskuuta. En ymmärrä miksi vonkata ylettömän nirsoja suominaisia jos on maksullisiakin saatavilla. Herätkää pahvit
Vierailija kirjoitti:
Valtaosalle miehistä täyttä ajan ja rahan haaskuuta. En ymmärrä miksi vonkata ylettömän nirsoja suominaisia jos on maksullisiakin saatavilla. Herätkää pahvit
Itsenineinole tarvinut vongata, vaan olen sina saanut seksiä helposti. Käytöstavoilla ja naisen kunnioittamisella pääsee pitkälle. Itse en voisi panna naista joka ei oikeasti halua panna juuri mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vain totaalinen luuseri maksaa seksistä, näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä Spede joka ei taida saada edes rahalla naista 🤣
Tulen, otan boonuksen on maksullista roskaa.
Haluatko, otan boonuksen, ei kannata vaivautua tähän vastaamaan, täyttä roskaa, rahat menee hukkaan ja kuka edes on joku luuseri joka maksaa seksistä.
Iskuri on nykyisin ihan sieltä, ja syvältä
Dea, ei kannata vastata, nykyisin on täynnä maksullisia ja miehet ilmoittelee naisten osastolla, sekavia ilmoituksia eikä ylläpitoa kiinnosta.
Iskuri on nykyisin aivan paska.
Tähtitaivas, Vantaa on kusettaja, niitä siellä riittää, iskuri on nykyisin aivan sieltä ja todella syvältä.
Aurinko, otan boonuksen on täyttä roskaa, ei kannata vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä me myös mietimme. T pari n33 ja m45. Ihan miestä haettiin. Yli 65v
Seksitreffit kannattaa katsastaa. Sinnekin on pesiytynyt maksullisen seuran tarjoajia, mutta on siellä vielä "rakkaudesta lajiin" tyyppejä.
Seksitreffit on nykyisin aivan täyttä paskaa, ei kannata edes katsastaa.
Kevättä kohden,Helsinki 55 boonus täyttä roskaa, ei kannata vastata.
Eurobonus, samaa roskaa kun muut.
Iskuri on nykyisin täynnä maksullisia ja feikkejä, mitään todellista aitoa seuraa sieltä ei löydä.
Työpaikoilta, rafloista, harrastepiireistä, eläkeläisseuroista. Niistä seuraa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Alastonsuomi.
Varsin pilalla tätä nykyä kun sallivat sponssimainostamisen.
Olen saanut tinderistä tänä kaksi parikymppistä naista.
M40