Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmiset nykyään hakee seksiseuraa kun iskuri meni tuollaiseksi?

Vierailija
27.09.2018 |

Ei sitä viitsi enää käyttää, eikä siellä edes ole enää ketään.

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

Nainen: mistä vaan

Tavallinen Mies: ei mistään

Se on juuri näin. Miettinyt monesti miksi se on näin? Ja onko se muissa maissa näin? Palvelulla josta seuraa haet ei ole merkitystä. Miehen pitää olla komea jotta seuraa lohkeaa, rahakin voi usein auttaa, onhan niitä onnenonkijoita. Nainen taas voi olla millainen tahansa, ja vientiä riittää. En ole katkera, nuorena tätä oli ehkä vähän hankala hyväksyä, nykyään olen naimisissa, ja pystyn olla ilman muuta seuraa, mutta tunnen meidän tavallisten ja rumien miesten tuskan. :)

Koska miehet haluaa seksiä enemmän kuin naiset, ja on  matalempi kynnys vastapuolen viehättävyydelle. Ensimmäinen syy, kertoo miksi naisilla on varaa pitää kynnystä korkealla.

Vierailija
22/142 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

Se on juuri näin. Miettinyt monesti miksi se on näin? Ja onko se muissa maissa näin? Palvelulla josta seuraa haet ei ole merkitystä. Miehen pitää olla komea jotta seuraa lohkeaa, rahakin voi usein auttaa, onhan niitä onnenonkijoita. Nainen taas voi olla millainen tahansa, ja vientiä riittää. En ole katkera, nuorena tätä oli ehkä vähän hankala hyväksyä, nykyään olen naimisissa, ja pystyn olla ilman muuta seuraa, mutta tunnen meidän tavallisten ja rumien miesten tuskan. :)

Höps. Ei tarvi olla komea eikä etenkään rahakas.

Se on vain Se Joku Juttu. Hymy,katse, pilke silmässä. Ele, ilme.

Jos sattuu itsellä olemaan haku päällä ja löytyy kiva, ihana mies, niin se on siinä.

Ja tässä pitää muistaa, että naiset pitävät 80% miehistä rumana, tai ainakin alle keskiarvon. Eli kun nainen sanoo "tavallinen mies", tarkoittaa se top20% miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

Jos sattuu itsellä olemaan haku päällä ja löytyy kiva, ihana mies, niin se on siinä.

Ja tässä pitää muistaa, että naiset pitävät 80% miehistä rumana, tai ainakin alle keskiarvon. Eli kun nainen sanoo "tavallinen mies", tarkoittaa se top20% miestä.

Höps nro 2. Mistähän taas tuollaisenkin """faktan""" repäisit?

En sitä paitsi puhunut mitään tavallisista vs rumista vs komeista miehistä. Ei ole merkitystä, mihin kategoriaan mies *muiden* mielestä kuuluisi. Minua kiinnostaa juurikin, millaiset silmät, millainen katse, hymy, jokin ele tai ilme miehellä on. Jokin tuollainen pikkuasia saa syttymään.

Tarvitsen paljon seksiä ja kyllä, tarjolla on koko ajan. Enpä kuitenkaan harrastele kenen vain randomin kanssa.

Tämänhetkinen ykkösrakastajani otti yhteyttä netissä. Hän kirjoitti niin kiinnostavasti, että halusin nähdä hänet, oli seksiä tai ei. (Sitähän ei voi tietää ennen kuin tapaa IRL.)

Hän on suloinen, hellä, silmissäni hyvin kuuma. Ei kiinnosta, onko hän sitä muiden mielestä. Minulle hän on. Haluan ja himoitsen häntä.

Vierailija
24/142 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

Koska miehet haluaa seksiä enemmän kuin naiset, ja on  matalempi kynnys vastapuolen viehättävyydelle. Ensimmäinen syy, kertoo miksi naisilla on varaa pitää kynnystä korkealla.

Kyllä omalla kokemuksella naiset haluavat enemmän seksiä. Ja yllättävän hyvin on seuraa löytynyt keski-ikäisenä Tinderistä ja muualtakin. Lähestyy vain niitä, jotka oikeasti puhuttelevat.

Vierailija
25/142 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

En sitä paitsi puhunut mitään tavallisista vs rumista vs komeista miehistä. Ei ole merkitystä, mihin kategoriaan mies *muiden* mielestä kuuluisi. Minua kiinnostaa juurikin, millaiset silmät, millainen katse, hymy, jokin ele tai ilme miehellä on. Jokin tuollainen pikkuasia saa syttymään.

Tarvitsen paljon seksiä ja kyllä, tarjolla on koko ajan. Enpä kuitenkaan harrastele kenen vain randomin kanssa.

Tämänhetkinen ykkösrakastajani otti yhteyttä netissä. Hän kirjoitti niin kiinnostavasti, että halusin nähdä hänet, oli seksiä tai ei. (Sitähän ei voi tietää ennen kuin tapaa IRL.)

Hän on suloinen, hellä, silmissäni hyvin kuuma. Ei kiinnosta, onko hän sitä muiden mielestä. Minulle hän on. Haluan ja himoitsen häntä.

Tässä hieno esimerkki naisten täydellisestä itsetietoisuuden puutteesta.

Kirjoitat että sinua kiinnostaa hymy, ilme, silmät jne. Eli komeat kasvot siis. Komeilla kasvoilla on helppo hymyillä ja silmissä tunteen palo ja sitä rataa. Olet vain ihastunut komeisiin miehiin, mutta yrität selitellä sitä purkamalla heidän kasvot osiin kuten "katseeseen" tai "ilmeeseen".

"Enpä vain harrastele kenen tahansa randomin kanssa"

Aivan, tulikuumat miehet ovat harvassa.

"Tämänhetkinen ykkösrakastajani.... on erittäin kuuma"

Käsi ylös kuka yllättyi. Löisin rahaa likoon siitä että 99.99% muistakin naisista pitäisi häntä kuumana.

Vierailija
26/142 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuna lähes mahdotonta löytää varattua aikuista naista.

Vierailija
27/142 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livestä

Vierailija
28/142 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livestä

Töistä ei viitsi syödä kuormasta. Tuttuja ei halua rekrytä. Kuntosalilla ei ehdi treeneiltä. Kaupoissa ei tule käytyä.

Vierailija
29/142 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Livestä

Töistä ei viitsi syödä kuormasta. Tuttuja ei halua rekrytä. Kuntosalilla ei ehdi treeneiltä. Kaupoissa ei tule käytyä.

Itse tapaan ja tutustun perus-live-elämästäni.

Tuo esittämäsi litania on paskapuhetta. Ensinnäkin: pelkään pahoin ettet käy töissä,  sosiaalinen elämä lienee vähän niin ja näin, kauppa- asioilla ja kuntosalilla käyntiin en usko.

Vierailija
30/142 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hyvä jos olisi MAKSUTON palvelu, jossa voisi hakea vain s-seuraa..

Avoin suhde, ei haluta siksi omilla kasvoilla olla hakemassa..

Vierailija
31/142 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

Tässä hieno esimerkki naisten täydellisestä itsetietoisuuden puutteesta.

Kirjoitat että sinua kiinnostaa hymy, ilme, silmät jne. Eli komeat kasvot siis. Komeilla kasvoilla on helppo hymyillä ja silmissä tunteen palo ja sitä rataa. Olet vain ihastunut komeisiin miehiin, mutta yrität selitellä sitä purkamalla heidän kasvot osiin kuten "katseeseen" tai "ilmeeseen".

"Enpä vain harrastele kenen tahansa randomin kanssa"

Aivan, tulikuumat miehet ovat harvassa.

"Tämänhetkinen ykkösrakastajani.... on erittäin kuuma"

Käsi ylös kuka yllättyi. Löisin rahaa likoon siitä että 99.99% muistakin naisista pitäisi häntä kuumana.

Plaah. Sanoin, että ykkösrakastajani on MINUN SILMISSÄNI hyvin kuuma.

Minua ei kiinnosta mitkään perinteiset "komeat". Ei myöskään ole mitään yhtä miestyyppiä, jota suosisin. En myöskään ole ihastunut kaikkiin rakastajiini. Miksi olisinkaan?

Ulkonäkö on sitäpaitsi etenkin pidemmässä suhteessa täysin sivuseikka. Kun tykkää jostakusta, kun tietää, että ihmisen luonne on ihana, hän alkaa näyttää entistä kauniimmalta / hyvännäköiseltä.

Ensitapaamisella: Hymy, ele, ilme, silmät joihin voi upota. Olan kohautus. Hiusten pyyhkäisy kasvoilta. Nämä kaikki ovat asioita, jotka voivat herättää minussa kiinnostuksen ja kipinän.

Jos et löydä naisseuraa, kannattaa miettiä syytä hiukan tarkemmin.

Minulle tärkeää kipinän lisäksi on mm. että mies todella pitää naisista ja että naisen nautinto on hänelle tärkeää.

Vierailija
32/142 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla Iskurille korviketta!

Vierailija
33/142 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuri oli parhaimmillaan tehokas, sitten se pilattiin monellakin tavalla. Ensin maksulliset naiset ja maksulliset muut sivustot bulvaaneineen olivat asialla.

Nyttemmin on irtokappaleita löytynyt Suomi24 ja AS-sivustoilta. Happypancakea en tässä asiassa suosittele, siellä hakee pääasiassa aikuiset naiset rinnalleen miestä seuraaviin juhannushäihin ja yhdeksi ainoksi ihmiseksi seuraavaksi 200 vuodeksi :)

Vierailija
34/142 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha iskuri äkkiä takaisin

Vierailija
35/142 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen sinkku kirjoitti:

Tinderistä saa seksiseuraa, kun laittaa oman kuvan profiiliinsa. Seksiseuraa voi etsiä myös naapurikaupungista.

Yökerhoista saa seksiseuraa. Valitse kohde, tarjoa drinkki ja sano hänelle että tämä yö on meidän.

Taksijonosta saa seksiseuraa, kun rohkenee ehdottaa daamille, että otetaan yhteinen taxi.

Mä teen välillä tätä, että lähden toiseen kaupunkiin :0 

Kätevää, ei pelkoa kyläpyörän maineesta omassa kaupungissa. 

Vierailija
36/142 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

Se on biologiaa, oten tietenkin toistuu muissa maissa, ellei naisten seksuaalikäyttäytymistä kontrolloida. Kuten monessa muslimimaissa tehdään, ja täällä tehtiin ennen vanhaan. 

Tämä ero sukupuolten välillä on looginen evoluution kannalta, ja toistuu siksi monissa nisäkkäissä.

Vierailija
37/142 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

Se on biologiaa, oten tietenkin toistuu muissa maissa, ellei naisten seksuaalikäyttäytymistä kontrolloida. Kuten monessa muslimimaissa tehdään, ja täällä tehtiin ennen vanhaan. 

Tämä ero sukupuolten välillä on looginen evoluution kannalta, ja toistuu siksi monissa nisäkkäissä.

Pelkkä biologialla ja evoluutiolla selittäminen on todella laiskaa.

Vierailija
38/142 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuna lähes mahdotonta löytää varattua aikuista naista.

Vierailija
39/142 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin, että kun ero tuli, etten enää helpolla löydä mistään seksiseuraa. Väärin luultu.

Vaikka olenkin mies (50v), niin kyllä tinder sekä f2f kohtaamiset yöelämässä on tarjonnut paljonkin seksiä. En ole mitenkään erityisen komea tai naisten naurattaja, mutta olen aito kaikinpuolin, enkä vedättäjä. Ehkä se on auttanut asiassa.

Toki en metsästä enää mitään parikymppisiä tyttösiä, vaan haen seksiseuraa suunnilleen saman ikäisistä naisista. Ja tässä kohderyhmässä seksinnälkäisiä naisia tuntuu olevan paljon. 

Vierailija
40/142 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, suosittelen Alastonta Suomea seksiseuranhakuun. Siellä on sen verran vähän naisia suhteessa miehiin, että vaatimattomankin näköisenä voi vain valita kirsikat kakun päältä. Itse olen sieltä aikoinaan monta komeaa, fiksua, mukavaa ja isokaluista miestä löytänyt. Toki omalla kohdallani avuksi on myös asuinpaikkani ja hyvän ihmistuntemuksen omaaminen. Osaan karsia oharit ja törpöt joukosta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi