Mistä ihmiset nykyään hakee seksiseuraa kun iskuri meni tuollaiseksi?
Ei sitä viitsi enää käyttää, eikä siellä edes ole enää ketään.
Kommentit (142)
Perus-Perteille taitaa maksullinen olla ainoa vaihtoehto? Taitaa olla turha edes kysyä
Vierailija kirjoitti:
n50+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n50+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus:
Nainen: mistä vaan
Tavallinen Mies: ei mistäänSe on juuri näin. Miettinyt monesti miksi se on näin? Ja onko se muissa maissa näin? Palvelulla josta seuraa haet ei ole merkitystä. Miehen pitää olla komea jotta seuraa lohkeaa, rahakin voi usein auttaa, onhan niitä onnenonkijoita. Nainen taas voi olla millainen tahansa, ja vientiä riittää. En ole katkera, nuorena tätä oli ehkä vähän hankala hyväksyä, nykyään olen naimisissa, ja pystyn olla ilman muuta seuraa, mutta tunnen meidän tavallisten ja rumien miesten tuskan. :)
Höps. Ei tarvi olla komea eikä etenkään rahakas.
Se on vain Se Joku Juttu. Hymy,katse, pilke silmässä. Ele, ilme.
Jos sattuu itsellä olemaan haku päällä ja löytyy kiva, ihana mies, niin se on siinä.
Ja tässä pitää muistaa, että naiset pitävät 80% miehistä rumana, tai ainakin alle keskiarvon. Eli kun nainen sanoo "tavallinen mies", tarkoittaa se top20% miestä.
Höps nro 2. Mistähän taas tuollaisenkin """faktan""" repäisit?
En sitä paitsi puhunut mitään tavallisista vs rumista vs komeista miehistä. Ei ole merkitystä, mihin kategoriaan mies *muiden* mielestä kuuluisi. Minua kiinnostaa juurikin, millaiset silmät, millainen katse, hymy, jokin ele tai ilme miehellä on. Jokin tuollainen pikkuasia saa syttymään.
Tarvitsen paljon seksiä ja kyllä, tarjolla on koko ajan. Enpä kuitenkaan harrastele kenen vain randomin kanssa.
Tämänhetkinen ykkösrakastajani otti yhteyttä netissä. Hän kirjoitti niin kiinnostavasti, että halusin nähdä hänet, oli seksiä tai ei. (Sitähän ei voi tietää ennen kuin tapaa IRL.)
Hän on suloinen, hellä, silmissäni hyvin kuuma. Ei kiinnosta, onko hän sitä muiden mielestä. Minulle hän on. Haluan ja himoitsen häntä.
Tässä hieno esimerkki naisten täydellisestä itsetietoisuuden puutteesta.
Kirjoitat että sinua kiinnostaa hymy, ilme, silmät jne. Eli komeat kasvot siis. Komeilla kasvoilla on helppo hymyillä ja silmissä tunteen palo ja sitä rataa. Olet vain ihastunut komeisiin miehiin, mutta yrität selitellä sitä purkamalla heidän kasvot osiin kuten "katseeseen" tai "ilmeeseen".
"Enpä vain harrastele kenen tahansa randomin kanssa"
Aivan, tulikuumat miehet ovat harvassa.
"Tämänhetkinen ykkösrakastajani.... on erittäin kuuma"
Käsi ylös kuka yllättyi. Löisin rahaa likoon siitä että 99.99% muistakin naisista pitäisi häntä kuumana.
Väy väy väy. Jos ei ole itsetuntoa, narisee kaikessa vastaan ja on muutenkin naama norsun v:llä, ei kukaan kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus:
Tavallinen Mies: ei mistäänSe on juuri näin. Miettinyt monesti miksi se on näin? Ja onko se muissa maissa näin? Palvelulla josta seuraa haet ei ole merkitystä. Miehen pitää olla komea jotta seuraa lohkeaa, rahakin voi usein auttaa, onhan niitä onnenonkijoita. Nainen taas voi olla millainen tahansa, ja vientiä riittää. En ole katkera, nuorena tätä oli ehkä vähän hankala hyväksyä, nykyään olen naimisissa, ja pystyn olla ilman muuta seuraa, mutta tunnen meidän tavallisten ja rumien miesten tuskan. :)
Kyllä tämä Suomi on poikkeus. Ja mikä ihmeellisintä, jos olet kutakuinkin normaalivartaloinen ja ihan perus ulkonäkötyyppiä, Suomi miehelle näyttää olevan kysyntää ja hakua kaikkialla muualla paitsi Suomessa. Enkä nyt tarkoita niiden maksullisten seuraa vaan ihan tavallisia paikallisia naisia. Suorastaan hämmästyin oma-aloitteisesti juttusille tulevien naisten määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus:
Jos seksiseuraa hakee mitä väliä jos on onnenonkija?
Jos nähdään kävelevänä p*lluna, ei sekään mieltä kohota.
Vierailija kirjoitti:
n50+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus:
Höps. Ei tarvi olla komea eikä etenkään rahakas.
Se on vain Se Joku Juttu. Hymy,katse, pilke silmässä. Ele, ilme.
Jos sattuu itsellä olemaan haku päällä ja löytyy kiva, ihana mies, niin se on siinä.
Ja tässä pitää muistaa, että naiset pitävät 80% miehistä rumana, tai ainakin alle keskiarvon. Eli kun nainen sanoo "tavallinen mies", tarkoittaa se top20% miestä.
Ei naiset pidä yli 80% miehistä keskivertoa rumempina mutta joo, varmasti epäviehättävinä. On nyt 50% miehistä ylipainoisia, osa alipainoisia, moni naama ei vaan viehätä ja osa ei huolehdi hygieniasta, moni on liian vanhoja.. en naisena usko, että läheskään kaikki homotkaan pitää enempää kuin 20% miehistä viehättävänä. Eikä heteromiehetkään varmasti vilkuile joka naisen suuntaan.
Näin miehenä, ehdottomasti XU!
Sinkkuna sieltä tuli haettua seuraa ja sitä sai! Viestittely pidettiin lyhyenä ja tehokkaana, sovittiin paikka ja aika. Tuli montaa daamia tavattua ja todella hyvää seksiä saatua. Suosittelen!
Paljon myös pariskuntia jotka hakee kolmatta, siihen ei oma rohkeus riittänyt, vaikka muuta todella, siis TODELLA kuuma varattu nainen pyysi vierailemaan kolmantena.
Oletteko kuulleet live-elämästä puhuttavan??
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna sieltä tuli haettua seuraa ja sitä sai! Viestittely pidettiin lyhyenä ja tehokkaana, sovittiin paikka ja aika. Tuli montaa daamia tavattua ja todella hyvää seksiä saatua. Suosittelen!
Paljon myös pariskuntia jotka hakee kolmatta, siihen ei oma rohkeus riittänyt, vaikka muuta todella, siis TODELLA kuuma varattu nainen pyysi vierailemaan kolmantena.
Kiva ku voit sanoa saaneesi hyvää seksiä. Mäkin oon naisena ollu xun kautta, enimmäkseen parien sängyssä, jokunen yksittäinen mies. No ei voi sanoa että huonoja kokemuksia, mutta ihan jokaikistä yhdisti se että kaikki miehet tuli tosi nopeaa. Korkeintaan kaks min jaksoivat nussia. Sillä lailla inhottavaa ku oon niin kiimainen ja halukas että ois ollu kiva kun olisivat jaksaneet pitempään. Ja tossa on puhe 20v-45 miehistä niin aina sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ku voit sanoa saaneesi hyvää seksiä. Mäkin oon naisena ollu xun kautta, enimmäkseen parien sängyssä, jokunen yksittäinen mies. No ei voi sanoa että huonoja kokemuksia, mutta ihan jokaikistä yhdisti se että kaikki miehet tuli tosi nopeaa. Korkeintaan kaks min jaksoivat nussia. Sillä lailla inhottavaa ku oon niin kiimainen ja halukas että ois ollu kiva kun olisivat jaksaneet pitempään. Ja tossa on puhe 20v-45 miehistä niin aina sama.
Kokemustesi perusteella, minä en osunut sinun yksittäisiin miehiin ;)
Vierailija kirjoitti:
Totuus:
Tavallinen Mies: ei mistään
..entä trans? Kaikki kelpaa! ;))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanalla sanoen, olet kiihottava ja hyvä rakastelemaan.
baareista. baareista ne parhaatkyydit on aina haettu: lähevaa säkin baariin. niin tiiät mistäkanapussii ja se sun kukkokiekuu?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kuulleet live-elämästä puhuttavan??
näi just! baarit on siksi sua varteluotuja: kokeile..
Vierailija kirjoitti:
Mikä on XU?
Xperience United (XU) on seksuaalisesti vapaamielisten aikuisten kohtauspaikka. Palvelun avulla tutustut samanhenkisiin ihmisiin, löydät seksibileitä sekä muita ryhmätapaamisia.
Monet jäsenistämme ovat saaneet palvelun kautta valtavasti uusia hyviä ystäviä ja saaneet elämälleen aivan uuden ja paremman suunnan.
XU nykyään suositeltavin, Alastonsuomi varauksin koska sieltä puuttuu esim. todennukset.