Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensin sosiaalinen media tuomitsi väärän miehen pedofiiliksi – nyt myrskyn silmään joutui päivityksen tehnyt äiti

Vierailija
27.09.2018 |

https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/keskisuomalainen-ensin-sos…

En huomannut keskustelua asiasta, joten ajattelin aloittaa.

Kommentit (401)

Vierailija
361/401 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palokassa on näitä dildoaivoäitejä enemmänkin. Sekin tollo jonka lapsen hammasta ei Lidlin kassa huomannut 😂😂 samoilta nurkilta. Pitäiskö 4G lopettaa alueelta?

Vierailija
362/401 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua kun koneen voi laittaa kii ja puhelimen taskuun. Raivovoima on vain jos sitä antaa. Ja nyt typerät lehdet ei tee muuta kuin julkaisee tätä someroskaa. Juu nykyaika tiedetään. Silti se on verkossa ei todellisuudessa. Ja sinne jäis jos höntit ei toisi sitä todellisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/401 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali ihminen olisi edes pyytänyt anteeksi tuolta pedoepäillyltä!

Vierailija
364/401 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

normaali ihminen olisi edes pyytänyt anteeksi tuolta pedoepäillyltä!

Pekkala kuvittelee, ettei olet tehnyt mitään rikosta, joten ei tarvi anteeksi pyydellä. Aika julman ja moukkamaisen oloista. Kamalaa ajatella, miten noin alhaisella moraalilla varustettu ihminen kasvattaa omia lapsiaan.

Vierailija
365/401 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tekee ällöttävän (kyllä, ällöttävä koska viatonta miestä syytetään ällöttävästä asiasta) rikoksen ja sitten kun paska osuu omaan tuulettimeen niin alkaa heti uhriutuminen ja someraivon kohteena olosta itkeminen. Haastetteluista päätellen henkilö ei edes tajua itse syyllistyneensä rikokseen. Hän näkee itsensä edelleen uhrina. Ylimielisyys ja röyhkeys paistaa tästä henkilöstä läpi kuin täysikuu. 

Tuontakia ei todellakaan kannata sokeasti uskoa huhupuheita. Valitettavasti on liiankin yleistä levitellä väärää huhua ja pilata toisten ihmisten elämää. Kaikki eivät edes saa siitä mitään tuomiota. Juorun levittelijät on siitä vähän raukkoja kun eivät uskalla sitten kasvotusten myöntää saati pyytää anteeksi näiltä juorunuhreilta. Sitä itsekkin miettii, millaiset ihmiset uskovat sokeasti huhupuheita eivätkä ota selvää pitävätkö ne oikeasti paikkansa mistään luotettavalta lähteeltä ( tai kysyä henkilöltä itseltään onko se totta).

Vierailija
366/401 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on kyllä sen luokan ylilyöntejä, että alkaa mennä lynkkaamisen puolelle tämäkin keissi. Mutta niinhän se menee, että nämä samat ihmiset juoksee vuoron perään milloin minkäkin kohun perässä.

Netin salapoliisit hakevat ilmeisesti draamaa elämäänsä. Ei ole monta viikkoa kun Raajat kiinni -ryhmässä levitettiin kuvia rasisminvastaiseen mielenosoitukseen osallistuneista ja kyseltiin nimiä ja työpaikkoja. Aiemmin on levitetty näitä pedari- ja pakettiautoilmoituksia myös sekä pe da reita koskevia uutisia.

Nyt samassa ryhmässä revitään riekaleiksi nainen, joka kirjoitti tismalleen samanlaisen päivityksen kuin kaikki muutkin ryhmät jäsenet olisivat samassa tilanteessa tehneet ihan vaan draaman vuoksi.

Samat ihmiset on aiemmin painaneet villaisella, kun mm. pienten lasten kuvia on julkaistu MV:ssä halventavien juttujen yhteydessä. Ja lasten vanhemmat ovat kertoneet, että kuvat on poimittu ihan satunnaisesti rasistisin tarkoitusperin eikä heillä ole mitään tekemistä levitetyn "uutisen" kanssa.

Vaan ei silloin olla vaadittu päitä vadille valheiden levittämisestä saati oikeutta heille, jotka näihin juttuihin viattomasti sotkettiin.

Mistä ihmeestä löysit tähän r a s i s m i n? Ja pystyynkuolleen MV-lehden? Hiacemies on kantalainen, instapylly on kantaloinen ja lapset myös. Pylly skitsahti ja häröili omiaan someen. Eikä edes pyytänyt anteeksi vaan on naureskellen käynyt poliisiasemalla tekemässä oman rikosilmoituksen. Hävytön juttu mutta r-korttia en heiluttelis!

Ohis: Mikä on kantaloinen? Ja miten ne lapset tähän liittyy? He ei ole ainakaan tehnyt yhtään mitään.

Houkutelleet saalistajaa?

Vierailija
367/401 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele jos jollekulle tulee mielihalu heittää ko valehtelijan naamalle happoa. Törkeä kunnianloukkaus.

Vierailija
368/401 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Varokaa viikonloppureissulle menijät jos ajatte Jyväskylän ohi. Älkää hidastelko. Eikä missään nimessä avata ikkunaa! Silmälasipäiset miehet vaaravyöhykkeessä.

Vierailija
369/401 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kertakaikkiaan todella outo juttu! Tapahtuiko tämä päivällä vai illalla? Itsekin olen hieman varovainen liikkuessani pimeällä ulkona, mutta jokin tässä jutussa menee kertakaikkiaan yli. Itse en pysty mitenkään ymmärtämään, miten tuohon johtopäätökseen pedofiilistä ja hänen lapsensa kyttäämisestä ollaan päädytty.

Jotenkin tuon pedofilian epäily ensimmäisenä tuntuu joko sairaalta tai todella ilkeältä toiminnalta. Ja vielä tuo päivityksen teon kieltäminen ja pahoittelu lähinnä ITSELLE koituneesta harmista. Jotain häikkää tässä on.

Btw, samanlainen juoruaja, vilkuilija, perään kuiskuttelija ja peilistä itseään tuijottava oli myös kouluaikoina.

Vierailija
370/401 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää Emma tehnyt myös rikosilmoituksen jostain? Jes! Koska edes pahan somemokan tehneelle ei ole oikeutta tehdä ihan mitä vaan. Naurettavaa mesota vaahto suussa somelynkkauksesta ja tehdä ihan samaa itse.

On tehnyt. Ja ollut niin miellyttävä tilanne että poliisien kanssa on asialle naureskeltu. Anteeksipyyntöä tai nöyrtymistä? Ehei, sellaista ei Emmaliini tunne. Hän on nyt uhri.

Poliisien kanssa naureskeltu. Itse en keksi kyllä naureskelemista yhtään.

Mutta jos ihminen joka levittää perättömiä huhuja netissä ja saamansa somekohun jälkeen on sitä mieltä että hänellä on yksi syy enemmän hakea poliisikouluun, niin siinä olen samaa mieltä että on maailma hulluksi mennyt.

Itse tosin olen sitä mieltä että tuossa on yksi syy vähemmän että pääsee poliisikouluun.

Vierailija
371/401 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anselmit täällä yllyttää toisiaan väkivaltaan. Fakta on että jos tuo nainen olisi lihava keski-ikäinen nainen, anselmit olisivat jo aikaa sitten etsineet toisen kohteen raivolleen.

Vierailija
372/401 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei av ole somea!

Taas tämä väärä käsitys. Tämä palsta on media ja tämä on myös sosiaalinen, koska me kirjoittelemme toisillemme. Eli kyllä tämä on some.

Vierailija
373/401 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää Emma tehnyt myös rikosilmoituksen jostain? Jes! Koska edes pahan somemokan tehneelle ei ole oikeutta tehdä ihan mitä vaan. Naurettavaa mesota vaahto suussa somelynkkauksesta ja tehdä ihan samaa itse.

On tehnyt. Ja ollut niin miellyttävä tilanne että poliisien kanssa on asialle naureskeltu. Anteeksipyyntöä tai nöyrtymistä? Ehei, sellaista ei Emmaliini tunne. Hän on nyt uhri.

Mutta jos ihminen joka levittää perättömiä huhuja netissä ja saamansa somekohun jälkeen on sitä mieltä että hänellä on yksi syy enemmän hakea poliisikouluun, niin siinä olen samaa mieltä että on maailma hulluksi mennyt.

Itse tosin olen sitä mieltä että tuossa on yksi syy vähemmän että pääsee poliisikouluun.

On kyllä jotenkin ironinen tapaus. Tulee sellainen olo, ettei näe mitään ongelmaa erehtymisessään ja perättömissä puheissa. Siinähän ei ole mitään hullua tai erikoista, että moiseen tulkintaan päätyy ja että toinen on nyt leimattu turhaan ja rankasti. Tunteeko tämä henkilö syyllisyyttä ollenkaan?

MUTTA KUN kääntyykin omaan nilkkaan ja saa syytteen kunnianloukkauksesta aivan oikeutetusti, niin naureskelee miten hulluksi mennyt. Tuntuu ettei osaa samaistua tippaakaan tuon toisen asemaan.

Valitettavasti tulee mieleen häiriöinen ihminen, joka kuvittelee olevansa jokaisen ohikulkijan ihailun kohteena. Vieläpä vetää tähän lapsensa mukaan. Ei näe ongelmaa perättömässä väitteessä, mutta näkee hulluutta siinä vaiheessa, kun asia kääntyy itseään vastaan. Hänestä on ihan ok että syytön leimataan pedariksi, mutta kun joutuu itse vastuuseen teostaan, se onkin hullua ja saanut liian isot mittasuhteet.

Naureskelu poliisiasemalla? Johtuiko jännityksestä? Vai jostain muusta? Itkeä tuossa tilanteessa pitäisi ja levittää tietoa aktiivisesti että erehtynyt.

Ihnettelen jos tämän jälkeen kukaan mies uskaltaa mennä hänen luokseen hierontaan. Ihmettelen, jos ei menetä asiakkaitaan.

Tuo Antti Puustisenkin tilanne olisi selvinnyt helposti netistä, että oleskelee ulkomailla eikä täällä. On myös väärin Puustista kohtaan väittää hänen syyllistyneen johonkin, mihin ei ole. Jos esim.oleskelisikin suomessa, niin saisi hakkaajat peräänsä. Näin olisi kaksi tähän tapaukseen viatonta ihmistä joutunut pahimmillaan muiden väkivallan kohteeksi.

Mä en mitään niin inhoa, kuin juoruavia ämmiä, jotka heittelee kevyesti lonkalta perättömiä syytöksiä muista, vaikeuttaen jopa näiden työnsaantia. Samaa paskaa saa todistaa myös työpaikoilla, missä paljon naisia. Toivon todella, että tämä voisi olla esimerkkitapaus siitä, mihin tilanne voi johtaa: sakkoihin ym.

Vierailija
374/401 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä jotenkin ironinen tapaus. Tulee sellainen olo, ettei näe mitään ongelmaa erehtymisessään ja perättömissä puheissa. Siinähän ei ole mitään hullua tai erikoista, että moiseen tulkintaan päätyy ja että toinen on nyt leimattu turhaan ja rankasti. Tunteeko tämä henkilö syyllisyyttä ollenkaan?

MUTTA KUN kääntyykin omaan nilkkaan ja saa syytteen kunnianloukkauksesta aivan oikeutetusti, niin naureskelee miten hulluksi mennyt. Tuntuu ettei osaa samaistua tippaakaan tuon toisen asemaan.

Valitettavasti tulee mieleen häiriöinen ihminen, joka kuvittelee olevansa jokaisen ohikulkijan ihailun kohteena. Vieläpä vetää tähän lapsensa mukaan. Ei näe ongelmaa perättömässä väitteessä, mutta näkee hulluutta siinä vaiheessa, kun asia kääntyy itseään vastaan. Hänestä on ihan ok että syytön leimataan pedariksi, mutta kun joutuu itse vastuuseen teostaan, se onkin hullua ja saanut liian isot mittasuhteet.

Naureskelu poliisiasemalla? Johtuiko jännityksestä? Vai jostain muusta? Itkeä tuossa tilanteessa pitäisi ja levittää tietoa aktiivisesti että erehtynyt.

Ihnettelen jos tämän jälkeen kukaan mies uskaltaa mennä hänen luokseen hierontaan. Ihmettelen, jos ei menetä asiakkaitaan.

Tuo Antti Puustisenkin tilanne olisi selvinnyt helposti netistä, että oleskelee ulkomailla eikä täällä. On myös väärin Puustista kohtaan väittää hänen syyllistyneen johonkin, mihin ei ole. Jos esim.oleskelisikin suomessa, niin saisi hakkaajat peräänsä. Näin olisi kaksi tähän tapaukseen viatonta ihmistä joutunut pahimmillaan muiden väkivallan kohteeksi.

Mä en mitään niin inhoa, kuin juoruavia ämmiä, jotka heittelee kevyesti lonkalta perättömiä syytöksiä muista, vaikeuttaen jopa näiden työnsaantia. Samaa paskaa saa todistaa myös työpaikoilla, missä paljon naisia. Toivon todella, että tämä voisi olla esimerkkitapaus siitä, mihin tilanne voi johtaa: sakkoihin ym.

Tämä henkilö, konka nimi mainittiin alkuperäisessä päivityksessä on myös tietoinen asiasta. Syyttä häntäkin on epäilty, ja vielä nimen kanssa.

Vierailija
375/401 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anselmit täällä yllyttää toisiaan väkivaltaan. Fakta on että jos tuo nainen olisi lihava keski-ikäinen nainen, anselmit olisivat jo aikaa sitten etsineet toisen kohteen raivolleen.

Kerroppa tälle ”faktallesi” hieman perusteita. Mulle ei kyllä auennut tämä juttu. Niin kuin ei myöskään perättömien huhujen levittäjän käytös.

Jään mielenkiinnolla odottamaan😊

Vierailija
376/401 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele jos jollekulle tulee mielihalu heittää ko valehtelijan naamalle happoa. Törkeä kunnianloukkaus.

Eipä yllätä että täällä haaveillaan jo happoiskusta. Kai huomaatte pojat että teidän mielenkiinto tiettyä nimeltä mainitsematonta ihmisryhmää ja näiden pahimpia edustajia kohtaan johtuu siitä että olette itse ihan samanlaisia. Heistä löydätte toimintatapoja jotka todellisuudessa kiehtovat teitä itseänne.

Vierailija
377/401 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä että täällä haaveillaan jo happoiskusta. Kai huomaatte pojat että teidän mielenkiinto tiettyä nimeltä mainitsematonta ihmisryhmää ja näiden pahimpia edustajia kohtaan johtuu siitä että olette itse ihan samanlaisia. Heistä löydätte toimintatapoja jotka todellisuudessa kiehtovat teitä itseänne.

Älä ole noin tyhmä. Mitään ihmisryhmää ei voi leimata joidenkin yksilöiden käytöksen perusteella. Pojat, miehet, tytöt tai naiset eivät määrittele kenenkään yksilön mielipiteitä. 

Vierailija
378/401 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pedofiili etsii kohdetta ja äiti vieressä todistaa tapahtumaa? Hälytyskellojen pitäisi soida jo tuossa vaiheessa, onko asia niin kuin äiti kuvittelee. Sitten uhriudutaan, ala-arvoisen kielenkäytön jälkeen. Ja omat bisnekset pilalla. Peiliin katsomisen paikka, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
379/401 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko pikku hiljaa aika herätä huomaamaan, että silmittömään someraivoon mukaan meno ei välttämättä aina ole se oikea ja järkevä toimintatapa? Olipa kohteena sitten mies tai nainen.

Jos on mies niin on se kuitenkin jotain tehnyt.

Mieshän oli viaton. En ymmärrä pointtiasi.

Vierailija
380/401 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä henkilö, konka nimi mainittiin alkuperäisessä päivityksessä on myös tietoinen asiasta. Syyttä häntäkin on epäilty, ja vielä nimen kanssa.

Jokohan hänkin on vienyt asiaa eteenpäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi