Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi

Vierailija
27.09.2018 |

En ole ikinä saanut mieheni kanssa orgasmia ja hän ei sitä tiedä.häpeän itse asiaa joten olen esittänyt saavani muutaman kerran.kysyttäessä sanonut että olen saanut.asia vain on alkanut vaivaamaan miksi en saa.haluaisin enemmän yritää panostaa niihin asioihin joista minäkin nautin mutta mutta....mitenkäs asian esitän kertomatta etten ole aijemmin saanut ja nyt haluan tehdä "töitä" saadakseni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanot pokalla, että tänään sä et tuu ennen kuin mä oon saanut? Pikku haaste miehelle saada sut nauttiin. N50+

Vierailija
22/26 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva muuten mutta enhän mä voi millään sellaista vaatia mistä en tiedä pystynkö itse siihen.jos en saakkaan niin siinä sitä sitten olisi selittämistä.täytyypi vaan koittaa avata tuota omaa suullista arkkua enemmän.eilen taas oli ihana alku ja saan sanottua hieman asioista ja alku sujuu loistavasti ja sitten aivan kesken kaiken alkaa se miehen oman ilon etsiminen ja mun jutut unohtuu täysin tyystin ja jään kylmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku versio tästä. Haluan, että x minua orgasmiin saakka. Sitä ennen et saa. Haluan tietää, saanko, jos teet minulle y. Minua on aina kiinnostanut, voinko laueta, jos me z. N50+

Vierailija
24/26 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin pystyn sit sanoon että tänään en taida saada tai että en saa nopeasti. Päivätkin kun on erilaisia. N50+

Vierailija
25/26 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin kuuluu, että molemmat saa. Periaatteessa ihan sama missä välissä ja miten.

Vierailija
26/26 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin kuuluu, että molemmat saa. Periaatteessa ihan sama missä välissä ja miten.

Eihän tuo ole mahdollista edes...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme