Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S kaupoissa tarjouksessa kanan fileesuikale 4e 400g

Vierailija
17.09.2026 |

Tuossakin sä et säästä oikeasti mitään koska se normaali 300g kanafileesuikale maksaa reilu 3e. Eli euron 100g, luontaisesti 400g on silloin 4e. Siinä on vaan eri merkki paketissa ja eri kokoinen paketti. 

Sen sijaan että juoksisit "tarjouksen" perässä. Ota kananjauheliha 3e 400g. Halvemmalla sama määrä makrot.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vinkki

Vierailija
2/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä enää saa juuri mitään lihaa alle 10€ kilo. Se on minulla ollut kipuraja. Nyt en tiedä mitä tekisin. Syötkö vaan vähemmän vai lopetanko lihansyönnin. Ostan aina kilohinnan mukaan edullisinta en pakkauksen hinnan mukaan. K kaupassa olisi nyt possun ulkofile 7€/kg. Täytyy varmaan itse jauhaa ja pilkkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttääkö Kesko nyt saastuneet tauti possut suomalaisille? En koske!

Vierailija
4/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupas oli 2.99 E 300 g possufileesuikale. HK. 

Vierailija
5/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa tuo on ihan normaali hinta. 

Vierailija
6/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä enää saa juuri mitään lihaa alle 10€ kilo. Se on minulla ollut kipuraja. Nyt en tiedä mitä tekisin. Syötkö vaan vähemmän vai lopetanko lihansyönnin. Ostan aina kilohinnan mukaan edullisinta en pakkauksen hinnan mukaan. K kaupassa olisi nyt possun ulkofile 7€/kg. Täytyy varmaan itse jauhaa ja pilkkoa.

Onneksi emme enää syö mitään Suomalaista lihaa

Vierailija
7/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö nyt siis yllättyä, että eri merkkien kanasuikaleet, eri kokoisissa pakkauksissa ovatkin eri hintaisia, mutta joskus tarjouksessa kilohinta on sama?

Vierailija
8/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöttääkö Kesko nyt saastuneet tauti possut suomalaisille? En koske!

Osuuskauppaväen edustaja vähän ärähti. "Minun possut tulee kolhoosista, jossa parhaat olot eläimillä ja työläisillä". Joopa joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme