miehet minkä näköisitä naisista oikeasti pidätte?
minkä näköisitä naisista te miehet oikeasti pidätte? laittakaa vaikka kuvia mielestänne kauniista julkkisnaisista. ei ole pakko olla julkkiskaan ihan tavisnaisten kuvatkin käy. Tai voi kuvata pelkkää ulkonäköä/tyyliä parilla lauseella.
Kommentit (361)
Sopusuhtainen vartalo, kauniit kasvot.
Sopusuhtaisen vartalon muoto ja paino voi vaihdella kohtalaisesti, ennen kun mennään ruipelon tai läskin puolelle. Eri miesten mielestä naisen ihannepaino varmasti on hyvin erilainen.
Kauniita kasvoja voi olla varsin monen näköisiä. Lisäksi hymy voi valaista ja muuttaa arkisetkin kasvot todella kauniiksi.
Vaikea selittää, mutta tunnistan kyllä kun vastaan tulee.
Kriteerejä löytyy kirjoitti:
Hoikka, mutta kurvikas, piukea peppu, kauniit kasvot, pitkä tukka, isot silmät, täyteläiset huulet, suora nenä, sopusuhtaiset ja kiinteät rinnat, mittaa noin 160 senttiä.
Osta Barbie-nukke. Pituudesta joudut kyl karsimaan mut muuten on kriteerit kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummatukkaiset naiset iskee itselleni. Ja pituus on plussaa. Pitkä ja tummahiuksinen!
Niissä on se puoli, että sitä tummaa karvaa on sitten vähän joka puolella. Mulle riittää että yksi suhteessa ajaa viiksensä.
Vaaleaveriköt seksympiä.t: vaaleahiuksinen nainen:DDD
No ei kyl ole! Mulla on pitkät ihan tumanruskeet hiukset, mutta edes säärikarvoja ei välttämättä tarvitisi ajaa, niin hennot ja vaaleat/vähäiset ovat. Viiksistä ei todellakaan mitään havaintoo!
Ei suomalainen tummatukka ole välttämättä yhtään sen karvaisempi kuin blondikaan, etelämaalaiset on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rhian Sugden. 10/10.
Kiva kun joku tykkää riippiksistäkin.
haha oot kateellinen.
Mä olisin sanonut et tuo on 11/10. Ihan hiton kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kaikkien aikojen märkäuni Megan Fox?
Nina Hartley päihittää hänet ja ainakin 89,6% muista naisista.
Anna Kournikova. Näyttää muuten yhä nykyään yhtä nuorelta ja kauniilta. Hyvin säilynyt.
Aika monen näköisistä.
Tällaisiin ketjuihin vastaavat pääsääntöisesti ylipainoisia vihaavat runkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rhian Sugden. 10/10.
Kiva kun joku tykkää riippiksistäkin.
haha oot kateellinen.
Mä olisin sanonut et tuo on 11/10. Ihan hiton kuuma.
En oo koska itellä on tollaset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha huuska. Eihän ton torttukaan enää kostu
Jenni Vartiainen
Sara Sieppi
Pia Lamberg
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha huuska. Eihän ton torttukaan enää kostu
Juu, ei sitä saa sillä sun vanhalla puolipehmeellä enää kostumaan...
Pidämme monen näköisistä. Itse olen ihastunut naisiin skaalalla 150-190cm, S-XL, A-D, blondi-punapää-brunette, jne. Jokaista ihastustani olen pitänyt kauniina.
Mutta se "unelmanainen"?
175cm eli minua vähän pidempi (olen itse 172cm), amatsonimainen eli rotevahko ja naiseksi harteikas. Voimakkaat reidet, muodokas takamus. Kuppikoolla ei väliä. Päättäväinen mutta sydän kultaa. Seksuaalisesti dominoiva.
Tosielämässä ideaalilla ei ole merkitystä kun ihastuu, ja voin helposti muuttaa mieleni. Olen kylläkin hylännyt ajatuksen pariutumisesta koska en jaksa enää etsiä 0,01% vähemmistöön kuuluvaa naista "haluan miehen vievän/haluan tuntea itseni pieneksi ja siroksi miehen rinnalla"-armeijan joukosta.
Sädehtivän kaunis ja söpö samaan aikaa, sitä yhdistelmää voittanutta ei ole eikä tule.
Näillä pääsee jo pitkälle kirjoitti:
Pitkät/ puolipitkät tummat hiukset
150-160cm
Hoikka tai normaalivartaloinen
30-50v nuoruus on plussaa mutta ei välttämätöntä
Siisti iho
Kauniit vaaleat hampaat + nätti hymy
Iloisuus ja huumorintaju
Miksi tollanen hukkapala 😂
Itse olen aina käynyt todella kuumana näyttelijä Emily Rossumiin
https://www.instagram.com/emmy/?hl=fi
Oikeassa elämässä viehätyn ikävä kyllä lähinnä hoikista naisista. Mielellään viehättyisin myös kookkaammista naisista, mutta en ole kovasta yrittämisestä huolimatta löytänyt ainuttakaan toimivaa keinoa muuttaa omia mieltymyksiä..
Huvittavaa tämä alapeukutusten määrä. Kun joku kertoo millainen nainen oikeasti kiihottaa seksuaalisesti, niin heti alapeukutetaan.
Kuvittelen alapeukuttavan naisen ajatuskulun: Väärä kiiman kohde. Moraaliltaan oikea mies kiihottuisi ikäisestään tai vanhemmasta "aikuisesta" naisesta jonka iihana ja kypsä luonne saa huomion kokonaan pois jenkkakahvoista, muista makkaroista ja hieman rupsahtaneesta yleisilmeestä.
Pitkä tummanruskea tukka. Hoikka tai normaalivartaloinen. Ei meikkaa liikaa..