miehet minkä näköisitä naisista oikeasti pidätte?
minkä näköisitä naisista te miehet oikeasti pidätte? laittakaa vaikka kuvia mielestänne kauniista julkkisnaisista. ei ole pakko olla julkkiskaan ihan tavisnaisten kuvatkin käy. Tai voi kuvata pelkkää ulkonäköä/tyyliä parilla lauseella.
Kommentit (361)
littledude kirjoitti:
Pidämme monen näköisistä. Itse olen ihastunut naisiin skaalalla 150-190cm, S-XL, A-D, blondi-punapää-brunette, jne. Jokaista ihastustani olen pitänyt kauniina.
Mutta se "unelmanainen"?
175cm eli minua vähän pidempi (olen itse 172cm), amatsonimainen eli rotevahko ja naiseksi harteikas. Voimakkaat reidet, muodokas takamus. Kuppikoolla ei väliä. Päättäväinen mutta sydän kultaa. Seksuaalisesti dominoiva.
Tosielämässä ideaalilla ei ole merkitystä kun ihastuu, ja voin helposti muuttaa mieleni. Olen kylläkin hylännyt ajatuksen pariutumisesta koska en jaksa enää etsiä 0,01% vähemmistöön kuuluvaa naista "haluan miehen vievän/haluan tuntea itseni pieneksi ja siroksi miehen rinnalla"-armeijan joukosta.
Niin, no kun esim itse olen 161 cm ja muutenkin ihan erinäköinen kuin unelmanaisesi niin en nyt ensimmäisenä lähtisi suhteeseen, jossa olen ulkoisesti kaikkea muuta kuin mitä mies haluaa.
Kiitos ap kivasta kysymyksestä! Näin 37 vuoden kokemuksella sanoisin että voin ihastua lähes minkänäköiseen naiseen tahansa, kunhan pidän hänen... no... siitä mitä ei voi sanoiksi pukea! Elämäni aikana olen ihastunut huimaavan laihoihin, keskipainoisiin ja ylipainoisiin naisiin. Ja kasvoiltaan kapeisiin, "tavallisiin" ja pyöreisiin. Ja vaikka keskimäärin pidän suht' treenatuista kropista, faktaa on että arkielämässäni tapaamani todella timmit naiset eivät yleensä viehätä minua yhtään pääkopan takia.
Minä nimittäin ihastun pääasiassa naisen pääkoppaan: älyn, rehellisyyden, sydämellisyyden ja huumorintajun yhdistelmään.
Ainoa nainen jonka kanssa voisin kuvitella eläväni sattuu olemaan ulkonäöltään aika kaukana mistään nais-ihanteista. Hän ei satu pitämään minusta joten emme ole kimpassa. Unelmoin hänestä yhtä kaikki. Hän on minun unelmani.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa tämä alapeukutusten määrä. Kun joku kertoo millainen nainen oikeasti kiihottaa seksuaalisesti, niin heti alapeukutetaan.
Kuvittelen alapeukuttavan naisen ajatuskulun: Väärä kiiman kohde. Moraaliltaan oikea mies kiihottuisi ikäisestään tai vanhemmasta "aikuisesta" naisesta jonka iihana ja kypsä luonne saa huomion kokonaan pois jenkkakahvoista, muista makkaroista ja hieman rupsahtaneesta yleisilmeestä.
Mitäs väärää tällaisessa ajattelussa on?
Kurvikas ja muodokas, sopivasti pyöreä. Ei missään nimessä urheilullinen!
Siis mikä tätä palstaa oikeasti vaivaa, kun kysellään mikä miellyttää niin joukolla sitten haukuttava ja lytättävä muiden mielipiteet hyvännäköisestä ja kauniista??? Pakko päästä sanomaan, että ruma haahka ja hyi kun on silmät liian lähellä toisiaan ja ruskeat silmät ei käy jnejne. Vittu tää on yks pahan mielen tyyssija.....
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa tämä alapeukutusten määrä. Kun joku kertoo millainen nainen oikeasti kiihottaa seksuaalisesti, niin heti alapeukutetaan.
Kuvittelen alapeukuttavan naisen ajatuskulun: Väärä kiiman kohde. Moraaliltaan oikea mies kiihottuisi ikäisestään tai vanhemmasta "aikuisesta" naisesta jonka iihana ja kypsä luonne saa huomion kokonaan pois jenkkakahvoista, muista makkaroista ja hieman rupsahtaneesta yleisilmeestä.
En minä kyllä sitä alapeukuttanut vaan sen takia että missä on rotunaiset kuten Brigitte Bardot ja Elizabeth Taylor, eikö teillä miehillä todella ole mitään tyyliä? ;)
Eikös se usein vähän niin mene että laihat miehet tykkää muodokkaammista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epärealistista? Ei kukaan jaksa ikuista unelmoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epärealistista? Ei kukaan jaksa ikuista unelmoijaa.
Sekö on epärealistista unelmointia että joku pitää henkilöstä sellaisena kuin hän on? Eikö se ole vain inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tätä palstaa oikeasti vaivaa, kun kysellään mikä miellyttää niin joukolla sitten haukuttava ja lytättävä muiden mielipiteet hyvännäköisestä ja kauniista??? Pakko päästä sanomaan, että ruma haahka ja hyi kun on silmät liian lähellä toisiaan ja ruskeat silmät ei käy jnejne. Vittu tää on yks pahan mielen tyyssija.....
Hyvin sanottu. Lähetin juuri oman mielipiteeni joka oli rehellinen ja myös erittäin laaja-alainen: totesin siinä ihastuvani lähes minkä tahansa näköisiin naisiin kunhan "se jokin" on kohdallaan... Ehkä jotkut saavat isot kicksit siitä että alapeukuttavat muiden mielipiteitä?
Kaikki näköjään tykkäävät vain ulkomaalaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
littledude kirjoitti:
Pidämme monen näköisistä. Itse olen ihastunut naisiin skaalalla 150-190cm, S-XL, A-D, blondi-punapää-brunette, jne. Jokaista ihastustani olen pitänyt kauniina.
Mutta se "unelmanainen"?
175cm eli minua vähän pidempi (olen itse 172cm), amatsonimainen eli rotevahko ja naiseksi harteikas. Voimakkaat reidet, muodokas takamus. Kuppikoolla ei väliä. Päättäväinen mutta sydän kultaa. Seksuaalisesti dominoiva.
Tosielämässä ideaalilla ei ole merkitystä kun ihastuu, ja voin helposti muuttaa mieleni. Olen kylläkin hylännyt ajatuksen pariutumisesta koska en jaksa enää etsiä 0,01% vähemmistöön kuuluvaa naista "haluan miehen vievän/haluan tuntea itseni pieneksi ja siroksi miehen rinnalla"-armeijan joukosta.Niin, no kun esim itse olen 161 cm ja muutenkin ihan erinäköinen kuin unelmanaisesi niin en nyt ensimmäisenä lähtisi suhteeseen, jossa olen ulkoisesti kaikkea muuta kuin mitä mies haluaa.
No, unelmanainen on aina ollut (ulkonäönkin osalta) se johon olen ihastunut. Esimerkiksi yksi ihastuksista oli 150cm ja tosi hoikka. Jos tuota olisi kysytty silloin, olisin vastannut että unelmanainen on lyhyt ja hoikka mutta päättäväinen nainen.
Tuskin minäkään olisin ulkonäön perusteella sinun unelmamiehesi, tai kenenkään unelmamies. Mutta jos ihastuu, no, sehän muuttaa tilanteen sitten :)
Kate Winslett Titanicissa oli unelmani
Charlize theron, kate beckinsale, daenerys targaryen, lena headey, reddit.com hopelesssofrantic.
Kaunein nainen ikinä minkä olen livenä nähnyt oli eräs nuori, hoikka, pitkät punaiset hiukset, n:168cm pitkä, B-c-cupin pystytissit, kaunis naisellinen vartalo ja liike, todella vaalea iho, kylmässä pimeässä syysyössä tuli alasti mun luokse kylpytynnyriin.
Sitä näkyä en unohda ikinä.
Winona Ryder. Oli naisihanteeni jo 90-luvulla, ja on vielä nykypäivänäkin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että yksikään mies kieltäytyisi jos tämän näköinen nainen olisi tarjolla.
Silmät liian liki toisiaan ja tylsän väriset. Liikaa meikkiä. Huulissa täytettä. 3/10.
Kuulostaa kyllä ihan naisen kirjoittamalta viestiltä :D Miehet eivät tasan kiinnitä huomiota tuollaisiin epärelevantteihin yksityiskohtiin. He katsovat kokonaisuutta ja jos nainen on viehättävä, se on siinä. Tuollainen ulkonäköpiirteiden yksityiskohtainen analysointi on se, mitä juuri naiset harjoittavat itseään kauniimpia naisia kohtaan.
Normaaleista. Jos nainen postaa persettään ja bikinii instaan ja tili julkinen, niin se on oikeasti pelkkä pano ainesta. Viestit on lantuilta uuuhh ooohh oot superihana ja hymiöt perään. Tuu meille, ota kuva eri asennosta ku oot salilla jne jne. Kyllä noista digataan, mutta ei kukaan äijä ota vakkariksi. Se on vaan se tuuppaus. Nyt moni mies kommentoi ja alapeukuttaa ettei se noin ole.. On se, jos otat bimbon, niin kestätkö kuvien kommentit 8kk jälkeen kun aidot tunteet on tullu mukaan.... Aivan, et kestä ja älä selitä.
Normaali nainen joka vähän meikkaa tai ei ollenkaan on paras. Ja ne naiset jotka noin tekee, niin tietää sen ettei dorkat pyöri lahkeessa. Tai pyörii, mutta ei niin paljoa. Suht tavis mimmi saa aina kunnon suhteen. Taviksella tarkotan, että on kaunis mut ei dorka joka postailee itestään kuvia ja odottaa et joku reiska mehuttaa.