miehet minkä näköisitä naisista oikeasti pidätte?
minkä näköisitä naisista te miehet oikeasti pidätte? laittakaa vaikka kuvia mielestänne kauniista julkkisnaisista. ei ole pakko olla julkkiskaan ihan tavisnaisten kuvatkin käy. Tai voi kuvata pelkkää ulkonäköä/tyyliä parilla lauseella.
Kommentit (361)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että yksikään mies kieltäytyisi jos tämän näköinen nainen olisi tarjolla.
Silmät liian liki toisiaan ja tylsän väriset. Liikaa meikkiä. Huulissa täytettä. 3/10.
Ruskeat silmät tylsät? Mä kun luulin että ne ovat suosituin väri silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Tummatukkaiset naiset iskee itselleni. Ja pituus on plussaa. Pitkä ja tummahiuksinen!
Niissä on se puoli, että sitä tummaa karvaa on sitten vähän joka puolella. Mulle riittää että yksi suhteessa ajaa viiksensä.
Vaaleaveriköt seksympiä.
Vierailija kirjoitti:
Tummatukkaiset naiset iskee itselleni. Ja pituus on plussaa. Pitkä ja tummahiuksinen!
Sama juttu mut lisään vielä tummat pitkät hiukset. PITKÄT!
No vaikkapa telkkarista tutut, GoT:n Ros:
https://i.pinimg.com/originals/e0/ee/23/e0ee2322f5b008bf85040bab4789d4e…
ja
OITNB:n Linda Ferguson:
https://www.tvinsider.com/wp-content/uploads/2018/08/OITNB_605_Unit_024…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä on se puoli, että sitä tummaa karvaa on sitten vähän joka puolella. Mulle riittää että yksi suhteessa ajaa viiksensä.
Vaaleaveriköt seksympiä.
t: vaaleahiuksinen nainen:DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että yksikään mies kieltäytyisi jos tämän näköinen nainen olisi tarjolla.
En oikeasti tykännyt yhtään. Tietysti jos nainen kolahtaisi muuten ja häikäisisi älykkyydellä niin ei ulkonäkö esteeksi muodostuisi
On älykäs sillä on lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmät liian liki toisiaan ja tylsän väriset. Liikaa meikkiä. Huulissa täytettä. 3/10.
Ruskeat silmät tylsät? Mä kun luulin että ne ovat suosituin väri silmissä.
En mäkään välitä. Niissä ei ole mitään wau. Kirkkaan siniset tai vihreät silmät on huomiota herättävät.
Vierailija kirjoitti:
Rhian Sugden. 10/10.
Kiva kun joku tykkää riippiksistäkin.
Ammatiltaan täytyy olla sairaanhoitaja. Muulla ei merkitystä.
T. mies lääkiksestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleaveriköt seksympiä.t: vaaleahiuksinen nainen:DDD
t: karvainen ruskeaverikkö 😀
Brigitte Bardot. Ei pääse nykynaiset lähellekään.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy yksi. En pidä ankkahuulista, ei täyteaineisia huulia, kiitos.
Isotissinen blondi toimii aina
Miesten kaikkien aikojen märkäuni Megan Fox?
Pitkät/ puolipitkät tummat hiukset
150-160cm
Hoikka tai normaalivartaloinen
30-50v nuoruus on plussaa mutta ei välttämätöntä
Siisti iho
Kauniit vaaleat hampaat + nätti hymy
Iloisuus ja huumorintaju
Harmaamursu 50v kirjoitti:
Nuori 16-23-vuotias tiukkapeppuinen instagram pyllistelijä.
Miksi helkkarissa tässä ei ole kuin nuo nuolet? Pitäis olla myös :D kun ei tässä läppärissä ole noita emojia, ja muutenki, vois suoraa laittaa tuohon hauskan vitsin kohdalle. Mursu ja pyllistelijä... tulee mieleen Kyllikki joka miesten lehdessä pyllisti.
Hiusten värillä ei ole väliä. Aivan viivasuoria enemmän pidän luonnonkiharoista. Mallivartalo ei ole minun ideaalini, pidän siitä että klisheisesti sanoen naisella on naisen muodot. Kohtuus siinäkin: olen nähnyt erittäin kauniita hyvinkin ylipainoisia naisia, mutta he ovat vähemmistö.
En pidä lävistyksistä (korvakorut on ok), tatuoinneista, räikeistä hiusväreistä tai muista vastaavista. Jos kuitenkin jollain muuten upealla naisella niitä olisi, ne eivät olisi kynnyskysymys.
M30