Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet minkä näköisitä naisista oikeasti pidätte?

Vierailija
26.09.2018 |

minkä näköisitä naisista te miehet oikeasti pidätte? laittakaa vaikka kuvia mielestänne kauniista julkkisnaisista. ei ole pakko olla julkkiskaan ihan tavisnaisten kuvatkin käy. Tai voi kuvata pelkkää ulkonäköä/tyyliä parilla lauseella.

Kommentit (361)

Vierailija
81/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksikkyys tulee kyllä kehonkielestä eikä objektiivisestä kauneudesta.

Vierailija
82/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://aijaa.com/a4UvIv

En usko että yksikään mies kieltäytyisi jos tämän näköinen nainen olisi tarjolla.

Milppu on ihan hemmetin kuuma...

Vierailija
84/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se usein vähän niin mene että laihat miehet tykkää muodokkaammista naisista. 

Voi ollakin. Ainakin sen olen huomannut että laihat ja pienet miehet usein tykkäävät rotevammista ja isommista naisista. Ihmeen monet myös pitkistä naisista.

Toisin päin tuo ei päde.
Lyhyt ja siro nainen: "tykkään pitkistä ja harteikkaista, viehättävää kun ollaan erilaisia enkä haluaisi lyhyitä lapsia"

Pitkä ja siro nainen: "tykkään pitkistä ja harteikkaista, olenhan pitkä ja näyttävä itsekin"

Lyhyt ja roteva nainen: "tykkään pitkistä ja harteikkaista, jotta voisin tuntea itseni pieneksi ja siroksi miehen rinnalla"

Pitkä ja roteva nainen: "tykkään pitkistä ja harteikkaista, olenhan pitkä ja harteikas itsekin"

Vierailija
85/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meg Ryan nuorena.

Vierailija
86/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että yksikään mies kieltäytyisi jos tämän näköinen nainen olisi tarjolla.

Milppu on ihan hemmetin kuuma...

Varakkaasta perheestä, opiskelee lääkäriksi, fiksun ja mukavan oloinen. Kateelliset alapeukuttajat meinaavat tikahtua kiukkuunsa. :D

Vierailija
87/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan vapaasti saisi valita unelmanaisen ulkonäon niin se olisi jotain tähän suuntaan:

https://www.instagram.com/p/BnCkifnh_GM/?utm_source=ig_share_sheet&igsh…

https://www.instagram.com/p/Bkk_An6nlnA/?utm_source=ig_share_sheet&igsh…

Mikä edes voisi estää sua vapaasti valitsemasta unelmanaisesi ulkonäköä? Saathan sä lempiruokasikin ja -musiikkisi ihan vapaasti valita. 

Vierailija
88/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisamat ei iske! Muuten ei paha!

Vierailija
89/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaaleista. Jos nainen postaa persettään ja bikinii instaan ja tili julkinen, niin se on oikeasti pelkkä pano ainesta. Viestit on lantuilta uuuhh ooohh oot superihana ja hymiöt perään. Tuu meille, ota kuva eri asennosta ku oot salilla jne jne. Kyllä noista digataan, mutta ei kukaan äijä ota vakkariksi. Se on vaan se tuuppaus. Nyt moni mies kommentoi ja alapeukuttaa ettei se noin ole.. On se, jos otat bimbon, niin kestätkö kuvien kommentit 8kk jälkeen kun aidot tunteet on tullu mukaan.... Aivan, et kestä ja älä selitä.

Normaali nainen joka vähän meikkaa tai ei ollenkaan on paras. Ja ne naiset jotka noin tekee, niin tietää sen ettei dorkat pyöri lahkeessa. Tai pyörii, mutta ei niin paljoa. Suht tavis mimmi saa aina kunnon suhteen. Taviksella tarkotan, että on kaunis mut ei dorka joka postailee itestään kuvia ja odottaa et joku reiska mehuttaa.

Tiedätkö, minä olen tuollainen normaali nainen, kuulemma kauniskin, ja mieheni puolestaan on paljastunut juuri tuollaiseksi "reiskaksi". Minua ällöttää hänen käytöksensä, mutta hän ei välitä siitä. On kuin lapsi karkkikaupassa, kun on löytänyt kaikkia kivoja sivuja netistä...ja on niin liikuttavan yksinkertainen että käyttää samaa nimimerkkiä kaikkialla.

Olenkin päättänyt että haluan elää ilman häntä, en pysty kunnioittamaan enää kuten ennen.

Vierailija
90/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä pääsee jo pitkälle kirjoitti:

Pitkät/ puolipitkät tummat hiukset

150-160cm

Hoikka tai normaalivartaloinen

30-50v nuoruus on plussaa mutta ei välttämätöntä

Siisti iho

Kauniit vaaleat hampaat + nätti hymy

Iloisuus ja huumorintaju

Miksi tollanen hukkapala 😂

Pienen naisen kanssa on mahdollista harrastaa seksiä monissa eri asennoissa esim seisten nainen sylissä, mutta ison naisen kanssa se ei onnistu.

Vierailija
91/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaaleista. Jos nainen postaa persettään ja bikinii instaan ja tili julkinen, niin se on oikeasti pelkkä pano ainesta. Viestit on lantuilta uuuhh ooohh oot superihana ja hymiöt perään. Tuu meille, ota kuva eri asennosta ku oot salilla jne jne. Kyllä noista digataan, mutta ei kukaan äijä ota vakkariksi. Se on vaan se tuuppaus. Nyt moni mies kommentoi ja alapeukuttaa ettei se noin ole.. On se, jos otat bimbon, niin kestätkö kuvien kommentit 8kk jälkeen kun aidot tunteet on tullu mukaan.... Aivan, et kestä ja älä selitä.

Normaali nainen joka vähän meikkaa tai ei ollenkaan on paras. Ja ne naiset jotka noin tekee, niin tietää sen ettei dorkat pyöri lahkeessa. Tai pyörii, mutta ei niin paljoa. Suht tavis mimmi saa aina kunnon suhteen. Taviksella tarkotan, että on kaunis mut ei dorka joka postailee itestään kuvia ja odottaa et joku reiska mehuttaa.

Tiedätkö, minä olen tuollainen normaali nainen, kuulemma kauniskin, ja mieheni puolestaan on paljastunut juuri tuollaiseksi "reiskaksi". Minua ällöttää hänen käytöksensä, mutta hän ei välitä siitä. On kuin lapsi karkkikaupassa, kun on löytänyt kaikkia kivoja sivuja netistä...ja on niin liikuttavan yksinkertainen että käyttää samaa nimimerkkiä kaikkialla.

Olenkin päättänyt että haluan elää ilman häntä, en pysty kunnioittamaan enää kuten ennen.

Ota sit exitingman sehän laatua tulevaisuuteen

Vierailija
92/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkin vain vakipillu hänelle, mitä oikein menetät? Miestä tietty korpeaa mutta ihan oikein!

Vierailija
93/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkin vain vakipillu hänelle, mitä oikein menetät? Miestä tietty korpeaa mutta ihan oikein!

Olen ollut "vakipillu" kohta kuusi vuotta, joista kolme saman katon alla. Luulin tuntevani hänet paremmin, on antanut aivan erilaisen kuvan arvomaailmastaan. Juuri nyt tuntuukin, etten todellakaan menetä mitään.

Hänellä on vastikään täysi-ikäiseksi tullut tytär ja siksi minua etoo vielä enemmän.

Ota sitten ero, en ymmärrä miehenä miksi roikut hänessä? Jos itse runkkailisin instamuijille ja viestittelisin ihan julkisesti, tarkoittaisi se etten arvosta puolisoani tippaakaan. 

Kyllähän sitä aina välillä salaa hairahtuu unelmoimaan seksikkäistä naisista, mutta ei todellakaan julkisesti!

Vierailija
94/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tumma prinsessa tukka. Hoikka, mutta ei liian laiha! Pituudella ei väliä. 

Vierailija
95/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut "vakipillu" kohta kuusi vuotta, joista kolme saman katon alla. Luulin tuntevani hänet paremmin, on antanut aivan erilaisen kuvan arvomaailmastaan. Juuri nyt tuntuukin, etten todellakaan menetä mitään.

Hänellä on vastikään täysi-ikäiseksi tullut tytär ja siksi minua etoo vielä enemmän.

Ota sitten ero, en ymmärrä miehenä miksi roikut hänessä? Jos itse runkkailisin instamuijille ja viestittelisin ihan julkisesti, tarkoittaisi se etten arvosta puolisoani tippaakaan. 

Kyllähän sitä aina välillä salaa hairahtuu unelmoimaan seksikkäistä naisista, mutta ei todellakaan julkisesti!

Näinhän kirjoitin tekevänikin. Tämä on niin tuore asia (tai ei varmaankaan itse asia mutta paljastuminen), ettei ero ole vielä ehtinyt konkretisoitumaan.

Mutta joo, pointtini oli lähinnä se että vaikka miehellä kuinka olisi kaunis, itsestään ja läheisistään huolehtiva nainen niin silti näköjään jotkut miehet ihannoivat näitä tyrkkyjä. No, minusta ei siitä huolimatta sellaista tule koskaan :)

Vierailija
96/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 170 cm, 56-60 kg, strategiset noin mitat rinta 100, vyötärö 75 ja takamus 100, pitkät vaaleat lainehtivat hiukset, siniset tai vihreät silmät, ei lävistyksiä, tatuointeja eikä selluliittiä, ehjät kauniin muotoiset hampaat, ihana hymy ja symmetriset piirteet, lievästi atleettinen vartalo, jossa sopivasti myös rasvakudosta naisellisilla vyöhykkeillä. Ei siis tikkujalkainen, vaan hyvin muodotuneet reidet ja pohkeet ja hoikat nilkat. B-C kupin rinnat.

Noilla mitoilla paino ainakin 70 kg. Jos sillä nyt väliä, en tajua mitä mieltä näissä painorajoissa on :D

Vierailija
97/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko miehet kuvata tavis naisia joita pidätte viehättävänä? Miltä he näyttää lähipiirissä jotka on sinun silmään kauniita?

Photsoshopatut julkkikset kyllä tiedetään valmiiksi että miellyttää monien miesten silmää. Yhtään sen näköistä naista vaan en tunne irl enkä sen paremmin miestäkään kuin nuo filtteröidyt miesten kuvat on.

Vierailija
98/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa tämä alapeukutusten määrä. Kun joku kertoo millainen nainen oikeasti kiihottaa seksuaalisesti, niin heti alapeukutetaan.

Kuvittelen alapeukuttavan naisen ajatuskulun: Väärä kiiman kohde. Moraaliltaan oikea mies kiihottuisi ikäisestään tai vanhemmasta "aikuisesta" naisesta jonka iihana ja kypsä luonne saa huomion kokonaan pois jenkkakahvoista, muista makkaroista ja hieman rupsahtaneesta yleisilmeestä.

En minä kyllä sitä alapeukuttanut vaan sen takia että missä on rotunaiset kuten Brigitte Bardot ja Elizabeth Taylor, eikö teillä miehillä todella ole mitään tyyliä? ;)

Ehkä rotunaiset ovat enemmän toisten naisten mieleen

ohis

Vierailija
99/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina Kuustonen on kuuma.

Vierailija
100/361 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kissojen näköisistä naisista, miau!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi