Onko joku päässyt joskus työkkärin avulla töihin?
Kommentit (6)
Miten sen nyt ottaa. Pääsin vuorotteluvapaasijaiseksi, ja se pätkä poiki peräänsä muitakin sijaisuuksia samassa paikassa. Itse kyllä bongasin paikan, ei sitä työkkäri minulle osoittanut. Mutta olihan se ilmoitettu työkkärin järjestelmässä, ja työkkäriä tarvittiin sijaistamiseen liittyvän byrokratian järjestämisessa.
Mä olen kerran hakenut suoraan töihin yhteen tuotantolaitokseen. Eli menin sinne konttoriin ja kysyin oisko töitä, ei ollut. Menin sitten työkkäriin ja sen ilmoitustaululla (luit oikein) oli tän samaisen firman ilmoitus jossa haettiin työntekijöitä. Tästä ilmoituksesta sain oikean henkilön numeron, johon soitin. Ja kappas mua onnisti.
Olen parikin kertaa. Työkkäristä annettiin yhteystietoni työnantajalle, joka soitti ja pyysi haastatteluun.
ei helvetti ei koskaan, paitsi 2 kertaa osoitettu sellainen osa-aikapaska duuni pska jossa vaan istuttiin kuin paska ja lopeti kesken koska oli niiin tylsää
Vierailija kirjoitti:
Olen parikin kertaa. Työkkäristä annettiin yhteystietoni työnantajalle, joka soitti ja pyysi haastatteluun.
Minulle on käynyt noin yhden kerran. Ja kivan työpaikan sitten sainkin.
Mitä tarkoitat työkkärin avulla?