Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa Facebookissa estettyä ettei kaverit näe kun julkaiset jotain jossain ryhmässä?

Vierailija
26.09.2018 |

Ärsyttää tämä toiminto. Tietääkö kukaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät näe, jos ryhmä,on yksityinen, mikäli eivät kuulu siihen ryhmään

Julkisen ryhmän julkaisut näkevät kaikki fb.ssä olijat

Niin ei pelkästään näe, vaan ne poimitaan syytteeseen heille ihan, jos ovat kavereitasi.

Vierailija
22/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää kun kommentoin johonkin sivuille, vaikka Ylen Uutiset, niin yhtäkkiä joku kaverilistalleni kuulunut tykkää siitä. Oikein pelästyin. Todella vastenmielistä, en minä halua että ne kaverilistani ihmiset näkee jos kirjottelen mielipidekommentin jonnekin sivulle.

Onneksi mulla on facessa myös feikkiprofiili, jolla ei ole ainoatakaan ihmistä kaverilistalla. Jos siellä haluaa osallistua mielipiteenvaihtoon, sellanen on näköjään pakko olla. 

Miksi pelkäät ilmaista mielipiteitäsi tuttavillesi ja kavereillesi? En ymmärrä.

Mä esim. kuulun facessa astmaatikkojen ryhmään ja kaverina on sukulainen, jota en ole yli 40 vuoteen tavannut. Työskentelen terveydenhuoltoalalla. Sukulainen pisti viestiä, että onko sulla tämä diagnoosi vai kuulutko ryhmään ammatillisesta mielenkiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rajaa se näkyvyys.

- mummo -

Vierailija
24/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rajaa se näkyvyys.

- mummo -

Voi mummo, jos kaksi henkilöä kuuluu samaan Fb-ryhmään, niin he näkevät toistensa julkaisut siinä ryhmässä, vaikka toinen olisi estänyt toisen.

Vierailija
25/26 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rajaa se näkyvyys.

- mummo -

Voi mummo, jos kaksi henkilöä kuuluu samaan Fb-ryhmään, niin he näkevät toistensa julkaisut siinä ryhmässä, vaikka toinen olisi estänyt toisen.

Jos toinen on estänyt toisen niin silloin se estetty ei näe niitä viestejä missään vaikka olisi kuinka julkisesti kirjoittanut jonnekkin ryhmään. Tuollainen korjaus tuohon.

Vierailija
26/26 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rajaa se näkyvyys.

- mummo -

Luin eilisiä juttuja ja tuo "Voi mummo" lämmitti mieltäni. Kivasti sanottu. 😊

- mummo -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme