Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ilkeintä/pahinta mitä olet tehnyt? Tunnusta!

Vierailija
25.09.2018 |

Mä itse koen edelleen huonoa omaatuntoa siitä, kun neljä vuotta sitten silloisena köyhänä yh-opiskelijana varastin Citymarketista lapselleni lahjaksi sellaisen häne toivomansa TY-pehmolelun ;( Olisi silloin pitänyt valita joko tuo lelu, tai viikon ruuat. Pelkäsin kuollakseni, että jään kiinni. Edelleen tuo pehmo on tyttöni lemppari, joten joudun kohtaamaan rikokseni silmästä silmään joka ilta, kun peittelen hänet nukkumaan ;(
Saa kivittää!
Mutta kertokaa myös omat erheenne :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nussinut sekä siskon että parhaan kaverini miestä. Kumpi on pahempi?

Vierailija
2/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustin pari turhaa muijaa duunista ulos. Ilman että tajusivat edes ja toinen vielä kiitti myöhemmin. Ei se ehkä sitte niin ilkeetä ollutkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin ex-mieheni miespuolista työkaveria turpiin koska hän oli vihjaillut mustasukkaiselle ex-miehelleni minun olevan uskoton, mitä en todellakaan ollut. Käräjäthän siitä tuli...

Vierailija
4/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin persuja vuonna 2011.

Vierailija
5/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkunut tällä palstalla.

Vierailija
6/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ensimmäisen lapseni huostaan.

Vierailija
7/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemantuottamus (joo tuli tuomio ja se on kärsitty)

Vierailija
8/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysähtynyt auttamaan sammunutta.

Vierailija
9/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaisin erään itseäni nuoremman tytön katuun. Olisiko hän ollut ehkä 8-10-vuotias ja itse olin jotain varmaan 13?? Onneksi ei lyönyt itseään sen pahemmin. Hän ei tehnyt mitään fyysistä, mutta ärsytti, eikä tajunnut pyynnöstä lopettaa.

Vierailija
10/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse koen edelleen huonoa omaatuntoa siitä, kun neljä vuotta sitten silloisena köyhänä yh-opiskelijana varastin Citymarketista lapselleni lahjaksi sellaisen häne toivomansa TY-pehmolelun ;( Olisi silloin pitänyt valita joko tuo lelu, tai viikon ruuat. Pelkäsin kuollakseni, että jään kiinni. Edelleen tuo pehmo on tyttöni lemppari, joten joudun kohtaamaan rikokseni silmästä silmään joka ilta, kun peittelen hänet nukkumaan ;(

Saa kivittää!

Söpö ap! Multa et ainakaan saa kiviä vaan täyden anteeksiannon.

Selkeästi tarpeeseen varastit :D

Vierailija
11/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kivittää!

Söpö ap! Multa et ainakaan saa kiviä vaan täyden anteeksiannon.

Selkeästi tarpeeseen varastit :D

Ootko ihan mustal ainen?

Vierailija
12/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pientä tuhopolttoa. En jäänyt poliisille kiinni, kun pakenin. En kyllä tee noita juttuja enää. Enkä edes osta tulitikkuja, ettei houkutus kasva. Ja kyllä, hakeuduin hoitoon, mutta siellä en kehtaa asiasta mainita. Pian sulkevat jonnekkin ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
13/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusasin luokkakaveria koko ala-asteen ajan. Yläasteella olinkin jo lapsen sijaan ymmärtävä teini enkä ole sen koomin tehnyt oikeastaan mitään pahaa ketään kohtaan. Pahin on varmaan suhde varatun naisen kanssa..

M35

Vierailija
14/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin työkaverin tekemistä asioista johtajalle. Hän sai potkut.

Tuntui pahalta, mutta olimme firman juhlissa ja pienessä jurrissa tuli kerrottua.

Nyt vuosien jälkeen asia tulee usein mieleeni ja kaduttaa.

Vierailija
15/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemmasin ulkomaanmatkalta tullessa huumeita yhden kaverin reppuun, kun en uskaltanut itse niitä tuoda. Kaveri ei vieläkään tiedä tätä.

Vierailija
16/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniajoilla käyttäydyin todella huonosti. Suutelin poikakaverini kaksoisveljeä, koitin varastaa parhaan kaverini poikakavereita, makasin hänen eksänsä kanssa ja muutenkin pyörittelin poikia ihan miten sattui ja kohtelin ystäviäni huonosti. Noin kaksi vuotta tämä vaihe ja siitä on noin kymmenen vuotta aikaa, mutta hävettää ja kaduttaa edelleen niin hirveästi.

Vierailija
17/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nussinut sekä siskon että parhaan kaverini miestä. Kumpi on pahempi?

Pahempi, jos olet mies.

Vierailija
18/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jemmasin ulkomaanmatkalta tullessa huumeita yhden kaverin reppuun, kun en uskaltanut itse niitä tuoda. Kaveri ei vieläkään tiedä tätä.

Vit-u miten munatonta touhua, sun pitäisi olla loppuelämä vankilassa big-benin ja long-johnin kanssa.

Vierailija
19/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus teininä monikulttuurisuusmyönteinen. Voin selitellä asiaa sillä että olin nuori ja tietämätön ja minua oli johdettu harhaan sellaisten ihmisten taholta joille olin "alisteisessa" asemassa.

Vierailija
20/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vit-u miten munatonta touhua, sun pitäisi olla loppuelämä vankilassa big-benin ja long-johnin kanssa.

No eikö tässä ketjussa juuri sellaisia tekoja haetakin? En ole mitenkään ylpeä teostani, mutta onneksi siitä ei koitunut kenellekään mitään, paitsi itselleni huono omatunto. Ja sinähän se varsinainen oikeusministeri olet, kun noin näyt tietävän että kenen kuuluisi olla lusimassa ja kenen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi