G: Ilkeintä/pahinta mitä olet tehnyt? Tunnusta!
Mä itse koen edelleen huonoa omaatuntoa siitä, kun neljä vuotta sitten silloisena köyhänä yh-opiskelijana varastin Citymarketista lapselleni lahjaksi sellaisen häne toivomansa TY-pehmolelun ;( Olisi silloin pitänyt valita joko tuo lelu, tai viikon ruuat. Pelkäsin kuollakseni, että jään kiinni. Edelleen tuo pehmo on tyttöni lemppari, joten joudun kohtaamaan rikokseni silmästä silmään joka ilta, kun peittelen hänet nukkumaan ;(
Saa kivittää!
Mutta kertokaa myös omat erheenne :)
Kommentit (28)
Äänestin vihreitä : (((
Ei koskaan enää!
Petin miestäni työkaverin kanssa. Olin rakastunut, mikä ei ole puolustus, mutta tapahtuneen syy kuitenkin. Tästä on kahdeksan vuotta aikaa enkä jäänyt kiinni. En osaa tuntea syyllisyyttä.
Veljeni alkoi seurustelemaan naisen kanssa, jonka tiesin kiusanneen kaveriani todella pahasti aiemmin ja ajaneen tämän melkein itsemurhan partaalle. Lavastin tilanteen näyttämään siltä, että nainen pettäisi veljeäni, ja he erosivat. Kadun ainoastaan veljeni takia, se nainen ansaitsi kaiken mitä sai.
Teippasin muiden mukana jesarilla kiusaamamme tytön vessaan, niin ettei hän päässyt pois. Myönnän, se oli todella ilkeetä ja me vaan naurettiin.
Pahoinpidellyt äitiäni, kadun ikuisesti. :(
Olin sillon pahasti sairas (mt).
Äiti on rakas ja pysynyt aina minun tukena, senkin jälkeen. Huom. Kaikki ok.
t.viesti27
Nain tätini miestä, miehen synttäreillä.
Kämppikseni kanssa tarjottiin yhdelle tyypille risiiniöljyä kahvissa.