Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Eilisen jakson parasta antia oli mun mielestä se, kun naiset keskusteli treenaavista miehistä. Oon luullut, ettei naisia juuri kiinnosta tai ne ei keskustele miesten vartaloista. :D
Tää oli hauska kyllä! Ja yllätyin miten juuri Senja ja Anku(jotka muuten tuntuu olevan pidättyväisempia)avoimesti keskusteli ja analysoi aika himokkaasti näitä vartaloita ;D
Vierailija kirjoitti:
Aika kumma et viimepäivinä ei oo saanu kuulla yhtään Patrickin ajatuksia esim. siitä miten se ottaa tuon Veeran kiinnostuneisuuden tai että mitä mieltä se on Emmasta. Tähän astihan ollaan kuultu vaan Emman suusta niitten tilanteesta (ja sain semmosen kuvan että Emma on selvästi kiinnostunut) ja kiinnostais tietää onko Patrick samalla aaltopituudella :D
Joku keskustelupätkä kyllä kuultiin eilen missä ne puhu siitä kuinka samalla lailla ne ajattelee, mutta sen enempää en muista et Patrick ois ollu äänessä.
Muutenkaa ei kyllä oo missään välissä kuultu kunnolla Patrickin kantaa tuohon Veeran tilanteeseen. Ihan niinku ois vaan Veera ja Veeran operaatio, mut ois hauska kuulla Patrickin ajatuksa Veerasta
Mitä. Onko kaikki treffit samanlaisia, pari drinkkii ja vaivaantunutta keskustelua?? Missä kaikki paikalliseen kulttuuriin tutustuminen. Uimarannat, vesijetit jne?
Mitä nautinto ihmiset saa tästä ohjelmasta?
Itse sain nautintoa, kuin näin itseni paljon parempana ihmisenä kuin ohjelmaan osallistujat, sitten juolahti mieleeni ettei noin saa ajatella ja vaihdoin kanavaa.
Todella huonosti toteutettu konsepti. Saarelaiset laitetaan keskenään taloon ja katsojille kuvataan vain loikoilua ja vesipullon imemistä. Päivässä max yksi kilpailu joista katsojille näytetään pari klippiä. Eilisessäkin kilpailussa olisi ollut kiva nähdä kaikkien parien asentoja eikä kuvakulmia ilmeistä. Todella huonosti kuvattu.
Ohjelma tarvitsee enemmän toimintaa ja kilpailuja taloon, tai yhteisiä porukka treffejä talon ulkopuolelle. Kilpailuissa voisi olla palkintoja ja häviäjille joku "rangaistus". Puhumattakaan noiden yksilötreffien mielikuvittomuudesta. Juontaja on surkea. Tekstitykset puuttuvat. Hohhoijaa. Lisäksi tämä alkoholittomuus, miksei edes kerran viikossa perjantaisin voisi olla alkoholitarjonta. Osallistujat itse päättäisivät joisivatko vai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain nautintoa, kuin näin itseni paljon parempana ihmisenä kuin ohjelmaan osallistujat, sitten juolahti mieleeni ettei noin saa ajatella ja vaihdoin kanavaa.
No miks ihmiset kattoo elokuvia/sarjoja? Koska niitä on kiva katsoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt hieman eriasia katsoa kummisetää, kuin love islandia.
Jos minä perustelen kummisedän, perusteletko love islandin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rohkeeta käyttää uimapukua terveyssiteen kanssa.
Kenellä näkyi terveysside? :o
Veeralla aamulla.
Mäkin ihmettelin samaa Jodelissa. Kuulemma tuossa uikkarissa on valkoinen vuori joka pilkottaa välillä, eli ei ole side.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin seuraan sarjaa ihan vaan sen takia, et on mielenkiiinoista seurata ihmisten suhteiden kehittymistä, eleitä ja ilmeitä. Ketkä vois parina tulla hyvin toimeen. Miksi jotku tulevat toimeen keskenään hyvin? Miksi ihmiset reagoivat ja käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät? Esimerkiksi nyt oon miettiny et mikä tuon Veeran käytöksen taustalla on.
Keittiöpsykologin unelmaohjelma :D
Ja ehkä tällasen löpinän seuraaminen on vastapainoa monelle arjen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt hieman eriasia katsoa kummisetää, kuin love islandia.
Jos minä perustelen kummisedän, perusteletko love islandin?
Sopii. Itse teen (fyysisesti/henkisesti/älyllisesti) raskasta työtä. Työpäivät monesti 12h . Ihanaa illalla heittää aivot narikkaan ja katsella viihdeohjelmia. Yleensä Netflixiä, nyt Love islandia.
Erilaiset ohjelmat on tehty erilaisia tilanteita varten. Samoin kuin esim musiikki. Niillä voi olla opettavainen/ajatuksia aihettava/ahdistusta tuova/pelkoa tuova tai viihteellinen tarkoitus. Musikaalisesti Mozart on lahjakkaampi kuin Cheek,mutta viihdearvollisesti Cheek on korkeammalla sijalla.
Minusta olisi mielenkiintoista nähdä ensitreffitalttarilla tyyppisiä ihmisiä tällaisessa ohjelmassa. Tyypit eivät olisi stereotyyppisiä hottiksia vaan olisi vähän kaikenlaista. Toisaalta se otanta saattaisi olla sen verran "järkevämmin" käyttäytyvää, että syntyisikö edes tätäkään vähää mitään vai näytettäisiinkö sitten jotain mielenkiintoisia keskusteluja katsojillekin perseiden ja rintojen sijaan.
Mielenkiinnolla odotan et minkälainen tää uus asukas on. Vaikuttaa räiskyvämmältä persoonalta, joten voisko olla havaittavissa vähä äksöniä ..
Tämä on kyllä paskaa. Ihan tulee ikävä BB:ta, sinne kun välillä eksyi vahingossa jotain muunlaisiakin kuin näitä iänikuisia ”iiik lihaksia, tissejä, paljasta persettä, tinderiä ja ripsiä.” Itse asiassa en edes tiedä, miksi olen tätä katsonut tähän saakka, kun Big Brotherissakin kyllästyin heti sellaiseen nyhjäämiseen toisen kainalossa ja pariskuntiin ylipäätään. Ja tämä sentään perustuu sille 😃 Ehkä viikon kooste riittää tästä eteenpäin.
Miksi ne pariskunnat vaan nyhjäävät? Minulla on varmaan kummallisia kokemuksia orastavista suhteista, kun on joko oltu fyysisesti liimautuneina toisimme, keskusteltu todella paljon tai tehty aktiviteetteja. Jotenkin veltto meininki tai sitten vaan leikattu tuollaiseksi.
Kai Patrick sentään itse tietää parhaiten, kuka hänelle sopii...
Miksihän Veera ei yhtään innostunut tuosta Jaakosta. Oisin ehkä aatellu et ois voinu olla Veera mieleen. Lihaksikas ja treenattu kroppa, siitähän Veera tuntuu tykkäävän
En itse tykkää Emman ulkonäöstä. Ja muutenkin rasittava. Etenkin ääni, joten toiv.tippuis nopeasti. Ei Patrick voi noin huonoa ottaa, ottaisi paremman. Enemmän hänen tyylisensä.
Anku ja Pauliina on saaren halutuimmat typykät.
Refai lukee ihmisiä ja on niin ihmispsykologian asiantuntijaa, niin asiantuntijaa, mutta täysin sokea silti😁😁🤣 Ankusta huokuu, ettei kipinää ole
Vierailija kirjoitti:
En itse tykkää Emman ulkonäöstä. Ja muutenkin rasittava. Etenkin ääni, joten toiv.tippuis nopeasti. Ei Patrick voi noin huonoa ottaa, ottaisi paremman. Enemmän hänen tyylisensä.
Anku ja Pauliina on saaren halutuimmat typykät.
Koska ovat kauniita ja hiljaa?
Emma on vähän hevosmainen ja Aura marakattimainen, mutta sou what. Joku ei tykkää, mutta varmasti joku tykkää kovasti. Onneksi ollaan erilaisia. Enkä ole edes vakuuttunut siitä, onko Patrick oikeasti catch vai perustuuko sekin siihen, että on komea ja aika paljon hiljaa (tai toistaa sanaa on tiekkö)
Eilisen jakson parasta antia oli mun mielestä se, kun naiset keskusteli treenaavista miehistä. Oon luullut, ettei naisia juuri kiinnosta tai ne ei keskustele miesten vartaloista. :D