Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Auran epäloogisuus... Ei ole kiinnostunut miehestä. Sanoisi suoraan ja ottaisi toisen.
Vierailija kirjoitti:
Apin kysely...Veera , Janne ja Senja muka kuumottavin kolmiodraama. Ei kyllä takuulla ollut. Paljon kauemmin jappasivat sitä Anku Patrick Emma keissiä ja kovemmin. Enkä oo Anku et Patu fani. Se Veera Senja Janne juttu meni keveemmi ohi ja kesti vain pari jaksoo.
No eivät vastaajat sitä katso mikä oli oikeasti kuumottavin, vaan Veeran tykkääjät tsemppaavat Veeraa.
Senjasta ja Alexanderista ei kyllä löydy tippaakaan romantiikkaa. Nuo on keskenään vielä hirveämpiä kuin Alexit yhdessä, sellaista luontaista kemiaa ei vain ole.
Mä oon niiin Auran puolella tässä
Senja; mä meen laittaa tukkaa xD ei se ainakaa paremmaks muutu
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulle ei yhtään avaudu tuo senjan ja alexin juttu? Tuolla nuo kyllä kihertää kuin kakarat toisilleen, mutta silti tuo on niin epäaidon tuntoista että mitä h*ttoa? Ei siis tippaakaan söpöä tai ihkua vaan jotenkin todella ällöä ja etovaa.
Joo, jotenki on vaikea uskoa, että kiinnostunut, aikuinen ihminen käyttäytyisi noin. Mutta kyllähän se Tanjakin kihersi ja kikatti aina Samin kanssa, vaikka toisen ilmeet ja eleet oli niin evvk.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulle ei yhtään avaudu tuo senjan ja alexin juttu? Tuolla nuo kyllä kihertää kuin kakarat toisilleen, mutta silti tuo on niin epäaidon tuntoista että mitä h*ttoa? Ei siis tippaakaan söpöä tai ihkua vaan jotenkin todella ällöä ja etovaa.
Hahah, jep. Senja ei varmaan voi olla oma itsensä, koska kokee paineita siitä, kun tullut toistamiseen taloon. Ja Alexander taas feikkaa saadakseen jonkun parin.
Tuotannon heiniä tuo Senjan ja Radion "ihastuminen".
Voi sitä Senjan itkun määrää jos Allu valitseekin Atan
Jeffrey on ihan pentu. Aura on oikeassa, puolustuskannalla koko ajan ja lyttää toisen ajatuksia ja tunteita. Pohjimmiltaan Jeff on tässä se epävarma ja itsetunto-ongelmainen. Peittää sen vaan tuolla tavalla käyttäytymällä.
Oon ollu Auran fani, mut nyt loppu ton parin fanittamine. En jaksa tota Jeffyä enään!! Auralle uus mies ja heti. Ei tuosta synny suhdetta.
Minä olen Jeffin puolella. Kivasti juttelee, mutta Aura ei kykene keskustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niiin Auran puolella tässä
Mä olin taas kerrankin Jeffrin puolella. Onhan Jeffri käyttäytynyt Auraa kohtaan kyseenalaisesti mutta eihän Aura varsinaisesti edes osannut sanoa mistä kiikastaa, vaan vetosi vain katsojien mielipiteisiin. Jefrri yritti tiedustella mutta Auralta tuli aika lapsellisia kommentteja.
Miksi Jeffrey hyökkää heti Auraa vastaan eikä voi edes miettiä miltä Aurasta vois tuntuu?