Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
"mä oon se aikuinen tässä" t. veera
Ei hyvä h*lvetti tuota veeraa. Anna nyt v*ttu olla jo ja todellakin mökötät ja raivoat ihan turhasta. Ja vai että aikuinen, pah!
Kauhee teatteri Veera viisveellä taas päällä.
En tykkää kommentoida muiden ulkonäköä, mutta kommentoin nyt kuitenkin: miksi Senjalla on ihan kelmeän valkoset huulet?? Siis selvästi jotain meikkivoidetta laitettu. Kaunis nainen mutta fressimpi look toisi sen paremmin esiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiusallista, kun huomaa, kuinka tietoinen Senja on kameroista.
Kauankoan menee ennen kuin nyrpistely alkaa...
Huomaa, että Veera on vielä henkisesti lapsi
Hyi mikä kakara tuo Veera on. Täys pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami piti tänää Instagramissa liven ja sanoi siellä asiasta kysyville katsojille, että hänelle koko saaren läheisimmäksi ihmiseksi muodostui Pauliina.
Sanoi vielä että myös Patrik ja Anku tottakai olivat läheisiä mutta erityisesti Pauliina.
Ois ollu kiva tietää ja nähdä asiasta jotain vielä kun se oli mahdollista... :/Olisi ottanut Pauliinan parivalinnassa.
Mä silloin sen Ankun pelastamisen jälkeen sanoin täällä, että olisi tehnyt varmasti saman Pauliinalle jos joku olisi Villen ehtinyt napata. Alapeukuista päätellen kukaan ei uskonut, kaikki oli vaan ankuankuankusamianku :D
Totuutta ei tiedetä vieläkään. Sami sanoi, että Anku oli tärkeämpi kuin Nelli hänelle. Siittä valinta. Patrick taas oli Samin läheisin ystävä ja hän sanoi päiväkirjahuoneessa, että ystävät tekevät ihmeellisiä asioita toistensa puolesta. Nelli taas oli kurjouttanut instaan, että Sami oli kertonut Nellille, ettei ollut valmis näkemäön Oatua ilman Ankua .Sami siis teki valinnan läheisimmän kaverinsa eli Patrickin vuoksi.
Ja tuosta syntyi se paska puhe Samista, että on koukussa Ankuun, vaikka todellisuudessa pelasti kaverinsa muijan. Sami raukka sai ihan turhaan ne kurat niskaansa. Haukuttiin homoksi ja puutarhatontuksi yms. Saarelaiset taas puhuivat Samista symppiksenä. Paskaa se oli pudottaa Sami.
Mä fiilaan Veeraa nyt. Mä oisin työntänyt Jannen pään sinne puurokattilaan :D
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kommentoida muiden ulkonäköä, mutta kommentoin nyt kuitenkin: miksi Senjalla on ihan kelmeän valkoset huulet?? Siis selvästi jotain meikkivoidetta laitettu. Kaunis nainen mutta fressimpi look toisi sen paremmin esiin.
Myöskään hapan olemus ei ole eduksi.
Vierailija kirjoitti:
”Legginsit on housut legginsit on housut” ?? 😂😂
SOFA on parasta mitä musiikille on tapahtunut vähään aikaan. 😀
Toi Mikahan on eleiltään kuin nevöhööd-Niko. Ja koko v*tun jaksonko Veera mekastaa tuota turhaa pulttaamistaan?
Ihan aiheesta Veera suuttui. Tyhmää, jos kumppani ei viitsi arvostaa viikosta toiseen tapahtuvaa vaivannäköä muitten eteen.
Tanja on kevytkenkäinen, ei kovinkaan vakavasti otettava, eikä luotettava.
T. Mies
Pakko olla tässä Veeran puolella. Kyllä muakin vituttas jos laittasin joka päivä hyvää hyvyyttäni tuolla valmiin aamupalan kaikille ja ees vitsillä viitittäs sanoo ettei se oo mitenkään iso juttu tms.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä kakara tuo Veera on. Täys pelle.
Mutta vasta 21vee
Mulla tuli mieleen että onko Riku ollu napakympissä??
ädylt thingto duu