Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Miks Mikan puhuminen kuulostaa niin epäluontevalta?
Hmmm onkohan tuo Janne tarpeeksi fiksu Veeralle? Pronomini ja prepositio. Oon kyllä samaa mieltä että miksi dissata toista joka tekee aamiaiset koko porukalle joka aamu, tekis hitto sit itse.
Fiilaan Veeraa! Tuolla se kokkaa ja siivoo viikko toisensa jälkeen ja ehkä muut ei kiitä. Harmittais minuakin. Janne ei nyt ihan hoksaa.
Vierailija kirjoitti:
Tanja on ilmeiltään ja eleiltään kuin 14-vuotias joka keikistelee ja kikattelee jossain teinimissikisassa. On herttainen mutta samalla kauhean tehtyä tuo käytös.
Ihan viehättävää näin miehen näkökulmasta, mutta kun tietää, että se keikistely loppuu kuin seinään ja vaihtuu toiseen mieheen, niin omakin kiinnostus lopahtaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla tässä Veeran puolella. Kyllä muakin vituttas jos laittasin joka päivä hyvää hyvyyttäni tuolla valmiin aamupalan kaikille ja ees vitsillä viitittäs sanoo ettei se oo mitenkään iso juttu tms.
Ja tiskaskin vielä.ei ole muita naisia palio keittiössä näkynyt,muutakuin syömässä Veeran valmiiksi kattamassa pöydässä
Mika vaikuttaa et se ois kokoajan pienessä hiprkassa :D
Ei enää yhtään Veeran idioottilässytystä.
Oonko ainut jonka mielestä Janne ja Veera ei oo hyvä pari. Mun mielestä Janne ei oo aidosti kiinnostunut Veerasta mutta pelaa koska tietää että Veeraa (eikä häntä) oo kukaan etupäässä haluamassa. Jokin vaan Jannen olemuksessa viestii että tuntemukset ei oo aitoa. Lisäksi Veera on mun mielestä kaikkea muuta ku ihana, aito, luonnolapsi. Ärsyttävä, äänekäs ja lapsellinen, en kestäis hetkeäkään samassa tilassa!
Katoin btw ekoja jaksoja huvikseen eilen ja Janne sano siellä että naisihanne on tumma ja Villelle heidän keskustellessaan että hän ei tykkää isoista perseistä 😂. Ei sillä , omasta mielestäni Veeralla on kyllä hyvä perä.
Olipa tosi karsea riita Jannella ja Veeralla...
Voiko vielä happamemmalta näyttää ku Aura...
Vierailija kirjoitti:
Miks Mikan puhuminen kuulostaa niin epäluontevalta?
Sillä on jatkuvasti joku väkinäinen botoxhymy päällä.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut jonka mielestä Janne ja Veera ei oo hyvä pari. Mun mielestä Janne ei oo aidosti kiinnostunut Veerasta mutta pelaa koska tietää että Veeraa (eikä häntä) oo kukaan etupäässä haluamassa. Jokin vaan Jannen olemuksessa viestii että tuntemukset ei oo aitoa. Lisäksi Veera on mun mielestä kaikkea muuta ku ihana, aito, luonnolapsi. Ärsyttävä, äänekäs ja lapsellinen, en kestäis hetkeäkään samassa tilassa!
Katoin btw ekoja jaksoja huvikseen eilen ja Janne sano siellä että naisihanne on tumma ja Villelle heidän keskustellessaan että hän ei tykkää isoista perseistä 😂. Ei sillä , omasta mielestäni Veeralla on kyllä hyvä perä.
Paras pari
Hitto tuo Janne ja Ville...Janne mököttää ja Ville tunkenu heti viekkuun. Valkkaisivat toisensa.
Alex ja Senja on ihan lumoutuneita toisistaan mut ei oo näytetty niiden juttelevan sanaakaan 😁 Ne menee varmaan seuraavaks naimisiin
Vierailija kirjoitti:
Alex ja Senja on ihan lumoutuneita toisistaan mut ei oo näytetty niiden juttelevan sanaakaan 😁 Ne menee varmaan seuraavaks naimisiin
Ahaa tulihan se kohtaus just kun ehdin kommentoida
Mikä tuo Senjan etutukka-tyyli on? Muistan kun 2010-luvun teinipissiksillä oli tuommoinen. Vai oliko jo aikaisemmin.
2010 pyytää hiustyyliään takaisin.
Tosin on tuo meikkaustyylikin samanlainen, kun huuliin laittaa meikkivoidetta
Miten muka tosta Mikasta nyt yhtäkkiä ollaan kiinostuneita, kun alussa kaikki hylki sitä pois?
Noi kaks paritonta luulee, että Mika on joku katsojien suosikki ja ne yrittää mielistellä katsojia, kun ovat muka hirveän kiinnostuneita Mikasta.
"Mitä mieltä sie oot miusta?"
Ei oo vaikee arvata et kuka noin sanoo :D