Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Miten toi Senja on tuollanen! Ei uskalla ees puhua normaalisti.. ja kokoaja näprää hiuksia...
Mikalla on kyllä kivan väriset silmät!
Mikä tuota Senjaa vaivaa tuossa kun juttelivat Radion kanssa? "Mä on pikkutyttö hihihihihi".
Mikä hiton idea tässä tanssissa??
Sanoks toi Tanja, että hänestä on ahdistavaa kun joku on katsonut häntä viikon telkkarista ja tulee sit tänne sanomaan, että sä oot kiinnostava?!
Se, miten hän käyttäytyi Samia kohtaan oli toi potenssiin 10, vähintään. Tajuaakohan omaa ahdistavuuttaan missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm onkohan tuo Janne tarpeeksi fiksu Veeralle? Pronomini ja prepositio.
Ihan sopivia ovat, kun ei se oo prepositiokaan. RINNASTUSKONJUKTIO!
Hitto noi Veeran vaatteet.. Sä olet televisiossa, et räkälässä työkeikalla twerkkaamassa vanhoille miehille.
Mauton ja itsestään epävarma kun takapuoli taitaa olla ainoa millä saa vastakkaiselta sukupuolelta huomiota.
Mä haluan tietää oikeen vastauksen noihin kysymyksiin!
Miks näitä prosentteja ei näytetä enemmän ja vastauksia???
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut jonka mielestä Janne ja Veera ei oo hyvä pari. Mun mielestä Janne ei oo aidosti kiinnostunut Veerasta mutta pelaa koska tietää että Veeraa (eikä häntä) oo kukaan etupäässä haluamassa. Jokin vaan Jannen olemuksessa viestii että tuntemukset ei oo aitoa. Lisäksi Veera on mun mielestä kaikkea muuta ku ihana, aito, luonnolapsi. Ärsyttävä, äänekäs ja lapsellinen, en kestäis hetkeäkään samassa tilassa!
Katoin btw ekoja jaksoja huvikseen eilen ja Janne sano siellä että naisihanne on tumma ja Villelle heidän keskustellessaan että hän ei tykkää isoista perseistä 😂. Ei sillä , omasta mielestäni Veeralla on kyllä hyvä perä.
Ei ole hyvä pari, ei. Veeran rakkaudenosoitukset ei ole osoitettu Jannelle vaan tv-katsojille. Janne joko pelaa tai sitten on liian tyhmä ymmärtääkseen, että Veera valikoi hänet vain turvatakseen oman paikkansa talossa. Muutenhan Veera olisi lähtenyt tuolta jo aikaa sitten. Ulkomaailmassa noista ei tulisi paria koskaan. Toki molemmat on ihan lapsia muutenkin.
Eiks näitte töielämä kärsi ku ne on tuolla saarella
Jeffreyllä noussu vähä päähän tuo Tanjan kiinostus
Siis mitä takotansseilu liittyy tähän.
Pauliina selkeästi loukkaantui tästä. Oliko niin varma, että ovat voittajasuosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla tässä Veeran puolella. Kyllä muakin vituttas jos laittasin joka päivä hyvää hyvyyttäni tuolla valmiin aamupalan kaikille ja ees vitsillä viitittäs sanoo ettei se oo mitenkään iso juttu tms.
Ja tiskaskin vielä.ei ole muita naisia palio keittiössä näkynyt,muutakuin syömässä Veeran valmiiksi kattamassa pöydässä
Naisen paikka on keittiössä?
Miten toi Senja onkin noin s**tanan raskas.