Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
16921/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaks viikkoa on ohjelma-aikaa enää niin tuskin tulee enää uusia. Ei ainakaan mitään syvempää ehdi siinä ajassa tapahtua kenenkään välille.

Eilisen jakson päätteeksi sanottiin, että villan väki hakeutuu seuraavassa jaksossa lopullisiin pareihinsa.

Käsitin niin, että nyt on viimeiset sutinat. Seuraavat parivalinnat lukitaan, ja sitten aletaan tippua pareittain pois, kunnes finalistit ovat jäljellä.

Jääkö siis ihan lopussa vain kaksi paria taloon, joista toinen voittaa? Nyt sitten tippuu pareja kovaa vauhtia pois. Nyt kun sinne tulivat eilen Mika ja Senja lisäämään porukkaa, ei pelkkä parinpudotus viikossa riitä.

Vierailija
16922/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love island, pääroolissa Alex sekä Anku ja Pati.

Tää tuli eilen mieleeni.0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16923/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta paria finaalissa eli loppuäänestyksessä on?

Kolme?

Luulisin että kolme.

Eli Paukku ja Viltsu, Pantu ja Antsu ja sit viel jolu kolmas. Veeruskha ja Jantsa ehkä

Vierailija
16924/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme?

Mikäli näin on, lopunhan jo arvaa, ketkä ne kolme paria ovat. Loput voitaisiin laittaa jo tänään kotiin.

Vierailija
16925/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffrey on niin lapsellinen, itsekäs ja huomionhakuinen. Se roikkuu Tanjan seurassa kehujen takia ja nauttii siitä, että Tanja on pikkutyttömäisen ihastunut siihen. Eikä sitä kiinnosta yhtään, miltä Aurasta tuntuu. Mun mielestä Jeffin luonne on luontaantyöntävin, vaikuttaa ainoalta lapselta. Tanjan naiivius ärsyttää. Kuin pikkutyttö karkkikaupassa. Huomaa, ettei ole kovin kokenut.

Senjan ja Pauliinan ylimielisyys ja biaaatch-meininki ärsyttää. Villen pelaaminen ärsyttää, se haluaa vaan rahat. Veeran yksipuoliset rakkaudenosoitukset ärsyttää. Janne on lapanen, ärsyttää.

Anku on ihan överikaunis, miten voi jollakulla olla noin kaunis naama ja kroppa. Patrickilla sama homma. Näiden kahden suhde vaikuttaa enemmän fyysiseltä, mutta onhan ton näkösiä ihmisiä ihan kiva katsoa pussailemassa.

Riku on ihan hyvännäköinen, outoa ettei naisia kiinnosta.

Vierailija
16926/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti miesten valinta seuraavaksi

Ville-Pauliina

Janne-Veera

Pati-Anku

Jeff-Aura

Riku-Alexiina

Mika-Tanja

Alex-Senja

Meniskö jopa näin tylsästi?

Vierailija
16927/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos nää tajuaa alkaa pelaamaan ja äänestään pihalle esimerkiksi Patrickin ja Ankun tai Villen ja Pauliinan

Oletettavasti ainakin jonku pudotuksen tekee saarelaiset itse

Vierailija
16928/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Riku valitseekin Alexiinan.

Niin se toivottavasti valitseekin. Jos lähtisi pelaamaan täysillä, niin saattaisi valita sen Ankun tai vaikka Veeran. Mut jos kaikki menee (omasta mielestäni) hyvin, niin Allu ottaa Senjan, Mika Tanjan, Riku Atan ja loput parit sitten ne nykyisensä.

Vierailija
16929/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tänään on viimeine parinvalinta:

"Rakkauden saarelta ei draamaa puutu kun kolmen parin välille syttyy riita. Useita rakkaudentunnustuksia jaetaan ja illalla koittaa lopullisen parinvalinnan aika"

Vierailija
16930/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan parinvalinnassa ja eilenkin Ankulta juttua hänen ja Patin väleistä. Huomasiko kukaan? Anku halusi parikseen Patin, koska hän on juurikin sitä mitä tuli villalta hakemaan, eli sitä elämänsä rakkautta. Ja eilen Veeralle kertoi Patrickin itkeneen yöllä ja Anku sanoi että tykkää siitä vieläkin enemmän kun se on sellanen mies että näyttää ne tunteensa.

Vierailija
16931/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila-Mikaela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme?

Mikäli näin on, lopunhan jo arvaa, ketkä ne kolme paria ovat. Loput voitaisiin laittaa jo tänään kotiin.

Britti versiossa on ollut neljä paria finaalissa.

Vierailija
16932/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki läskit luuserit

Noi ihmiset ei räkäsekkään teihin päin jos näkevät baarissa

PAITSI VEERA KAIKKIEN WT IHMISTEN KAVERI

veera VOITTOON

Ja sama sitten ihmisten kielellä, kiitos.

Tervehdys kaikki keskustelupalstan ylipainoiset häviäjät

love islan kilpailijat eivät kiinnitä teihin mitään huomiota oikeassa elämässä

???????

Vierailija
16933/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste mä räjähdän, jos tälläKIN kertaa parinvalinnan järjestys on järkätty niin, että siellä valitsijana viimeisten joukossa Anku tai Pati ja heti ekana tietysti Veera/Janne tai Ville/Pauliina :D Ihan aina noin.

Vierailija
16934/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin hirveen aktiivinen seuraaja niin onko tuo parivalinta milloin, jospa tuo Senja nappaisi tuon Jannen?

Vierailija
16935/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rakkauden saarelta ei draamaa puutu kun kolmen parin välille syttyy riita. Useita rakkaudentunnustuksia jaetaan ja illalla koittaa lopullisen parinvalinnan aika"

Oho, joko siellä julistaa rakkauttaan muutkin kuin Veera?

Vierailija
16936/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuis järkevältä, että Mika ja Senja valkaa ekaksi, ja sen jälkeen on parittomiksi jääneiden vuoro. Voisi esim. mennä seuraavasti. Mika valitsee Tanjan ja Senja Radiomiehen. Parittomaksi jäänyt Riku valitsee Pauliinan ja Alexia Patrikin. Ville sitten ottaa Ankun ja sen jälkeen jäljelle jääneet vakiparit omansa. 

Vierailija
16937/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumaliste mä räjähdän, jos tälläKIN kertaa parinvalinnan järjestys on järkätty niin, että siellä valitsijana viimeisten joukossa Anku tai Pati ja heti ekana tietysti Veera/Janne tai Ville/Pauliina :D Ihan aina noin.

Mitä sitten kukaan ei riko Ankua ja Patua ei uskalla,tosin kun uskon että tuotanto nuo valinnat edelleen päättää!!

Vierailija
16938/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina ja Senja näyttää aika ylimielisiltä ihmisiltä oikeasti. Ei ihmetytä, ettei esim. Pauliina ole kohdannut niitä sydämmestä asti hyviä ihmisiä, mitä se kertoi jaksossa. Kun ei itsekkään vaikuta kovin hyväsydämmiseltä.

Sinä olet ruma ja läski..mutta kaunis ihminen SISÄLTÄ!

Se on mun näkemys näistä kahdesta ohjelman perusteella.

Kuvaile omaa luonnettasi?

Se riippuu ihmisestä kenen kanssa mä olen tekemisissä. Jos on mukava niin mä olen mukava, mutta jos on ilkeä niin silloin mä olen aika kylmä.

Kuvailet luonnettasi pyynnöstä?

ei mee lujaa sulla

Mistä sä tiedät onko se tosissaan vai vaan provoo tai jotain muuta (eri kirjoittaja?)? Sulla ei taida olla hyvä päivä tänään.

t.eri

Vierailija
16939/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senja kun ottaisi nyt vaan sen Jannen niin silloin tulisi sekamelskaa eniten kuka sen jälkeen ottaa kenet.Toki nuo Aura Pauliina ja Anku parit pysyy ennallaan!

Vierailija
16940/23806 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää!! Syttyyköhän se riita parien kesken vai parien välille? Yllättävän vähän tuolla on mitään suurempia riitoja ollut.

Ketju on lukittu.