Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Jos täällä Tanjaa sanotaan teiniks niin kyllä vaikuttaa toi Alexiinakin juttujen perusteella aika teiniltä 😂 muka elämänviisauksia laukoo
En jaksa Attaaaaaa, koko ajan lässyttää, analysoi, spekuloi, tarinoi, porinoi, juoruaa!
Oho. Propsit Jeffille Samin käytöksen kritisoinnista!
Jeff rakastaa sitä, kun joku ihailee häntä. Kiinnostui Tanjan seurasta, koska sai tietää tämän olevan kiinnostunut, ei kuitenkaan aidosti ole kiinnostunut Tanjasta.
Tanja Tanja...Ihastut nyt kyllä ihan vääriin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä tuo Riku on ollu aiemmin? Musta se ei näytä Perilseltä tai temppis-Kallelta niin kuin moni on sanonut, vaan ihan tuommosenaan ollut jossain!
Niiiiin missä?? Ahdistaa. Google ei auta :D
mua kyllä naurattaa nämä väkisin väännetyt uima-allas kohtaukset :D
Toi Alexina ei uskalla yhtään tuntea mitään. Se vaan selittää koko ajan kaiken puhki.
Alkaako Veeraa kyllästyttää kun Janne ei rakastu?
Oon miettinyt onkohan Ankun vanhemmat hyvännäköisiä, kun se on noin kuuuuuma. Joo en tiedä miksi mietin tällaisia. :D
Hmm, eikö Veera just hehkuttanu miten Janne ottaa hänet niin hyvin huomioon ja kehui melkeen taivaisiin.
Nyt kumminkin marisee ettei anna tarpeeksi kahdenkeskistä aikaa
Jeff on ihastunut Tanjaan!!
Miten joku voi olla noin tajuttoman täydellisen näkönen ku Anku 😍
Onko Senja sitten se "herätys" Jannelle :D
Voi vi**u siis mitkä nyt on noi Aleksiinan fiilikset Aleksanderia kohtaan? Näyttää vähän siltä että koko ajan muuttaa sanomisiaan ja länkyttää turhaa. Muutenkin selittää jotku helpotki asiat niiin monimutkaisesti
Mikä tämän kappaleen nimi on ? Olen unohtanut!!
Onko äänen laatu muuten aavistuksen verran parantunut alkujaksoihin verrattuna? Kiinnitin vaan huomiota että en laita volumea niin kovalle kuin sillon kun tää alko :D
Alexinan PAKKO esittää ny Tanjan frendiä ja kysellä kokoajan Rikusta. Lisäks pakkeloida samaan aikaan Tanja kanssa. Vanavedessä Riku.. läpinäkyväää!
Vierailija kirjoitti:
Hmm, eikö Veera just hehkuttanu miten Janne ottaa hänet niin hyvin huomioon ja kehui melkeen taivaisiin.
Nyt kumminkin marisee ettei anna tarpeeksi kahdenkeskistä aikaa
Tais sanoo et kohtelee paremmin kuin kukaan ennen. Ei se tarkoita ettei vois olla vielä toivomisen varaakin.
Tässä taidetaan pohjustaa, että Allu kiinnostuu Senjasta