Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
15321/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolla sitten vissii äijien valinta?

Vierailija
15322/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä vaatteista - noille kaikille on ainakin sponssattu samanlaiset kevyttoppatakit.

Ja hienot lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15323/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ja Pati yhdessä ällöttävät mua. Anku on ihan ok, kun on kiva ihminen, mutta en pidä Patista. Eivät myöskään ole aito pari.

Ville ja Pauliina eivät kummatkaan ole mitään suosikkejani, mutta eniten pidän heidän suhteesta. Vaikuttavat aidolta ja ihastuneelta parilta, ja jostain syystä heidän alun lääppiminen oli jopa söpöä.

Vierailija
15324/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu olisi ansainnut paikan kirjoitti:

Oi MIKSI, MIKSI Se Sami äänestettiin edelleen jatkamaan tuota tyhjänpäiväistä ja turhaa lomailuaan?!?! :O >:(

Ei hänellä ole muuta tarkotusta olla tuolla kuin saada mahdollisimman pitkään hengata lämmössä ja kisuta uusien kavereidensa kesken!

Toisaalta, hän ittekin jo jossain kommentissa vihjasi siihen suuntaan, että kotiinlähtökään ei haittaisi, että kisassa pysymisen takia ei pysty esittämäänkään mitään tunteita, kun ei niitä ole ollut eikä tullut...

Saattaa jo alkaa itteäänkin hieman ahdistaa, kun pitäis saada jotain tunteita aikaseksi naisia kohtaan - vaan eihän niitä millään voi löytyäkään, kun ei edes ole naisista kiinnostunut! :(

Samin tarkoitus on löytää NAINEN. Oi miksi miksi tämä julma maailma antaa muiden hengailla lämpimässä ja minä oon täöllä kylmässä ankeassa pohjoisessa. Oi miksi miksi maailma maailma.Ah kohtaloani mun.

Vierailija
15325/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick 💖 Anku

Vierailija
15326/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ❤ Patrick

Vierailija
15327/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen näytettiin miten Pati nuoli ihan samalla tavalla Emman kanssa ja piteli sylissään kuin nyt Ankua. Suoraan sanottuna Anku ja Pati ei vaikuta kauheen fiksuilta kumpikaan. Siis että mitä ihmettä heidän välillään on muuta kuin pussailua, mitään keskusteluja ei näytetä. Ainoa mitä näytetään on Ankun mustasukkaisuus.

On se ihme mimmi, suostui heti hieromaan Samin muka kipeää pohjettakin. Kuka nainen muu kuin joku lapatossu suostuisi hieromaan oman parin kaverin jalkaa, huh.

Paitsi on Patissa se ero nähtävissä, että on sanonut heränneennihastumisen tunteen, mitä ei Emman aikana sanonut. Ja ilmoitti Emman parina ollessaan Ankulle, että tämä voisi valita hänet ja nukkuisi Ankun kanssa samassa sängyssä, kun taas Hannalle ei näyttänyt vihreetä valoa, kun Hanna kyseli Patin tuntemuksia, jos Hanna hänet valitsisi.

Tuosta olen samaa mieltä, että keskusteluja näytetäön liian vähän. Ei mitään niitä juupas eipäs joopas keskusteluja mitä nyt on melkein jokaisen parin kohdalla kuultu, vaan oikeita normaaleista asioista käytyjä keskusteluja tai eikö henkilösuojalaki anna näyttää niitä?

Veera ja Aura(?) jutteli siitä kuin Pati on muuttunut positiiviseen suuntaan Ankun löydettyään ja tottahan se on, Patihan on nyt kuin toinen tyyppi mitä oli Emman kanssa. Jotenkin niin rento, iloinen ja niin ihastunut.

Lisäksi se on minusta komistunut nyt parin viikon aikana, ei siis oikein ole minun makuun mutta ihan hyvältähän tuo nykyisin näyttää.

Rakkaus tekee tosiaan ihmeitä ihmiselle.

Mää kiinnitin kans huomiota tuohon Veeran ja Auran keskusteluun Patista, ja mua jotenki yllätti et miten paljon Pati muuttui jotenki pehmeämmäksi Ankun kans.

Mä oon pitäny kyllä Patrickia aina kyllä komeana, mut jostai syystä se on vielä korostunut viime aikoina :D

Musta ne näyttää sopivan oikein hyvin yhteen Ankun kanssa, vaikka aluksi olin hieman epäileväinen.

Vierailija
15328/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin jopa mielummin halunnut, että Alexina tippuu Hannan sijasta. Jotenkin aloin tykkäämään Hannasta enemmän viime aikoina, Alexina on hieman takakireä

Oisin kanssa halunnut että Hanna saa jäädä ja tulee joku sille sopiva mies tuonne paikalle. Vaikutti hyvältä tyypiltä.  Alexiinalla on ollu tsäänssiä jo Paulin ja Alexanderin kanssa ainakin ja oliko sitä ennen jotain? Ny uusille tilaa vaan kiitos

Ja Sami sano itsekin että hän joutais jo kotiin ja että ei oikeen natsaa noiden mimmien kanssa eikä viittis joka viikko rueta tutustumaan johonkin uuteen niin vois äänestäjät tämänki ottaa huomioon.

Vierailija
15329/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexander ja Senja voi vielä voittaa koko skaban.

Nämä osallistujat tulevat tienaamaan vielä monella tavalla esim.

Myymällä juttuja itsestään iltalehdille tai seiskaan tai ihan vaan tekemällä jotain lisää julkisuudessa.

Vierailija
15330/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaakohan Mika enää tässä vaiheessa lämmittämään Ankua?

Varmasti, eiköhän tähän loppuun saada vielä pientä tekaistua draamaa Ankun ja Patin välille. Senjakin on varmaan kiinnostunut nyt Patrickista. Muut vakiparit saa rauhassa jatkaa hengailuaan villalla, kuten tähän asti.

Vierailija
15331/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti, eiköhän tähän loppuun saada vielä pientä tekaistua draamaa Ankun ja Patin välille. Senjakin on varmaan kiinnostunut nyt Patrickista. Muut vakiparit saa rauhassa jatkaa hengailuaan villalla, kuten tähän asti.

Eikä muiden vakiparien tarvitse jännittää parinvalintojakaan, koska saavat aina valita toisensa muita ennen, niin kukaan ei edes pääsis haastamaan heidän suhdetta, vaikka haluais.

Vierailija
15332/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti katsoo ensin peiliin ja sitten Patrickia ja tajuaa ettei ole mitään mahdollisuuksia. Muutenkin hassua miten tuo parien valinta on kuin jostain luontodokumentista. Parhaat yksilöt muodostaa  vahvimman parin ja muut tyytyvät oman tason pariin haikailtuaan ensin parhaimpien perään.

Vierailija
15333/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikahan oli joo kiinostunut Ankusta sillon aikaisemmalla kerralla, mutta en todellakaan usko että nyt yrittäis Patin ja Ankun väliin.

Eihän se aikasemminkaan halunnut mennä Refin ja Ankun väliin, vaikka heidänki suhde oli mitä oli.

Vierailija
15334/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti katsoo ensin peiliin ja sitten Patrickia ja tajuaa ettei ole mitään mahdollisuuksia. Muutenkin hassua miten tuo parien valinta on kuin jostain luontodokumentista. Parhaat yksilöt muodostaa  vahvimman parin ja muut tyytyvät oman tason pariin haikailtuaan ensin parhaimpien perään.

Yleisempi metodi olis se että vahvin uros vetäis nekkuun kilpailijoita ja ottais kaikki naaraat sen enempää kyselemättä. Oma veikkaukseni siinä tilanteessa ois Jeffrey.

Vierailija
15335/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu katsojasta - esimerkiksi minun silmiini ”parhaita yksilöitä” ovat Janne ja Aura. Patrick on liikaa pilviveikko-tyyppiä, ihmettelen suuresti, miten se niin hyvännäköisenä edes nähdään.

Vierailija
15336/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisessa jaksossa Senja ja Mika kait tulee?

Veikkaan että Senja koittaa Allujen väliin ja Mika yrittää tutustua Tanjaan

Vierailija
15337/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu katsojasta - esimerkiksi minun silmiini ”parhaita yksilöitä” ovat Janne ja Aura. Patrick on liikaa pilviveikko-tyyppiä, ihmettelen suuresti, miten se niin hyvännäköisenä edes nähdään.

Saahan sitä itselleen uskotella mitä haluaa. Ei se ole sattumaa, että kaikki villassa olisivat halunneet Ankun/Patrickin.

Vierailija
15338/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomisessa jaksossa Senja ja Mika kait tulee?

Veikkaan että Senja koittaa Allujen väliin ja Mika yrittää tutustua Tanjaan

Mika ja Hanna ois voineet olla hyvä pari. Harmi, ettei Alexiina tippunut Hannan sijasta, se on musta niin tylsä ja viime aikoina vain marissut kaikesta.

Vierailija
15339/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä itselleen uskotella mitä haluaa. Ei se ole sattumaa, että kaikki villassa olisivat halunneet Ankun/Patrickin.

En mä mitään uskottele itselleni! Miksi uskottelisin, ei mulla noiden kanssa mitään tekoa ole?

Ville ja Pauliina olivat eka pari. Heistä kumpikaan ei ole halunnut Ankua tai Patrickia, vaikka Pauliinalle jälkimmäinen väkisin aluksi laitettiinkin.

Vierailija
15340/23806 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Alexina on miesten mieleen?

Ketju on lukittu.