Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
15281/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen näytettiin miten Pati nuoli ihan samalla tavalla Emman kanssa ja piteli sylissään kuin nyt Ankua. Suoraan sanottuna Anku ja Pati ei vaikuta kauheen fiksuilta kumpikaan. Siis että mitä ihmettä heidän välillään on muuta kuin pussailua, mitään keskusteluja ei näytetä. Ainoa mitä näytetään on Ankun mustasukkaisuus.

On se ihme mimmi, suostui heti hieromaan Samin muka kipeää pohjettakin. Kuka nainen muu kuin joku lapatossu suostuisi hieromaan oman parin kaverin jalkaa, huh.

Mä olen pitkään pitänyt itseäni katkerana, v*ttumaisena ja pahantahtoisena ihmisenä, mutta ei minullakaan sentään noin paha olo ole mitä sinulla. Tuo sinun hapan katkeruutesi suorastaan pirskuu näytönkin läpi.

Vierailija
15282/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen näytettiin miten Pati nuoli ihan samalla tavalla Emman kanssa ja piteli sylissään kuin nyt Ankua. Suoraan sanottuna Anku ja Pati ei vaikuta kauheen fiksuilta kumpikaan. Siis että mitä ihmettä heidän välillään on muuta kuin pussailua, mitään keskusteluja ei näytetä. Ainoa mitä näytetään on Ankun mustasukkaisuus.

On se ihme mimmi, suostui heti hieromaan Samin muka kipeää pohjettakin. Kuka nainen muu kuin joku lapatossu suostuisi hieromaan oman parin kaverin jalkaa, huh.

Ja taas sitä mennään. Oi voi.

Ja joo tiedän, ei näitä kaunaisia spedejä pitäisi enää edes noteerata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15283/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku ja Patrcikin voitti sen tietovisan. Mitä ajatuksia se herätti? Yllättikö se teitä?

Mua ei yllättänyt. Oon pitänyt niitä koko kauden ajan fiksuina tyyppeinä, vaikkei mitään erityistä syytä sille ole ollut, eikä niistä ole näytetty mitään fiksuja keskusteluja, mutta ei oikein kenestäkään.

Miksi sen olisi pitänyt yllättää? Eikä tuo nyt välttämättä kerro fiksuudesta kun oli helpot kysymyksetkin, vaan myös nopeudesta, reaktiokyvystö, venenn sijainnista, vireystilasta yms yms..

Ja oon Anku 💕Patrick fäni.

Ajattelin sillä, kun täällä on haukutta Ankua tyhjäpäiseksi hihittelijäksi, mitä saattaa myös olla, mutta itse olen saanut eri kuvan.

Vierailija
15284/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku ja Patrcikin voitti sen tietovisan. Mitä ajatuksia se herätti? Yllättikö se teitä?

Mua ei yllättänyt. Oon pitänyt niitä koko kauden ajan fiksuina tyyppeinä, vaikkei mitään erityistä syytä sille ole ollut, eikä niistä ole näytetty mitään fiksuja keskusteluja, mutta ei oikein kenestäkään.

Miksi sen olisi pitänyt yllättää? Eikä tuo nyt välttämättä kerro fiksuudesta kun oli helpot kysymyksetkin, vaan myös nopeudesta, reaktiokyvystö, venenn sijainnista, vireystilasta yms yms..

Ja oon Anku 💕Patrick fäni.

Ajattelin sillä, kun täällä on haukutta Ankua tyhjäpäiseksi hihittelijäksi, mitä saattaa myös olla, mutta itse olen saanut eri kuvan.

Ei ohjelmasta saa kunnon kuvaa kenestäkään tai mistään, mutta tuon hötön perusteella me kuitenkin joudutaan äänestämään.

Vierailija
15285/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kyllä ihmettelin sitä että Anku oli heti valmis hieromaan Samia vaikka heidän kolmen - Ankun, Patin, Samin - välit ovat hieman oudot. Siis mikä ihmeen hieroja ja palvelija Anku on? Eikä edes huomannut tuossa mitään outoa vaikka toinen teki vielä niitä seks ääniä....

Vierailija
15286/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi fiksu häviäjä kuin fiksu voitto.

Vierailija
15287/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami oli tosi töykeä Tanjalle siinä tiputuksessa. Oon tähän asti tykännyt Samista, mutta nyt tuo sen touhu alkaa jo riittää. 😕 Sitä ihan selvästi veetutti, kun Tanja pääsi jatkoon. Katsoi vaan murjottaen eteenpäin. Olis voinu edes halin antaa, ihan sillei kaverillisesti, kun omasta paristaan kuitenkin kyse. Säälitti kyllä Tanjan puolesta.

Vierailija
15288/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kyllä ihmettelin sitä että Anku oli heti valmis hieromaan Samia vaikka heidän kolmen - Ankun, Patin, Samin - välit ovat hieman oudot. Siis mikä ihmeen hieroja ja palvelija Anku on? Eikä edes huomannut tuossa mitään outoa vaikka toinen teki vielä niitä seks ääniä....

Kaikkihan tuolla koko ajan toisiaan hieroo. Ja Patrick oli niin hyvin mukana tossa ääntelyjutussa, sanoi oikein tarkoituksella siinä Samille jotain tyyliin "Nauti nyt sitten, ääntele oikein kunnolla!". En siis muista mitä siinä tarkalleen sanoi, mutta tarkoituksella veti sen ihan läskiksi, ettei Anku ihmettelisi sitä ääntelyä. Tolla tavalla se meni vaan miesten perus pelleilyn piikkiin.

Vierailija
15289/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kertoi siittä, että Sami on ollut huumorimiehiä. Anku ei yllättynyt Samin koiruudesta. On siis ennenkin nähnyt Samin venkoilua ja ajatteli ehkä, että Sami taas heittää läppää siittä että juuri Anku on hänen hierojansa. Ihan niinkuin ennenkin on heittänyt läppää tunteistaan Ankuun. Kaverin hartioiden tai jalkojen hierominen sitävastoin on ihan normaalia. En näe siinä mitään outoa.

Vierailija
15290/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se Aura ihme mimmi, suostui heti hieromaan Patin muka tarvitsemaa aurinkoöljyä. Kuka nainen muu kuin lapatossu suostuisi hieromaan aurinkoöljyä oman parin kaverin selkään, huh.

Vierailija
15291/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tuolla koko ajan toisiaan hieroo. Ja Patrick oli niin hyvin mukana tossa ääntelyjutussa, sanoi oikein tarkoituksella siinä Samille jotain tyyliin "Nauti nyt sitten, ääntele oikein kunnolla!". En siis muista mitä siinä tarkalleen sanoi, mutta tarkoituksella veti sen ihan läskiksi, ettei Anku ihmettelisi sitä ääntelyä. Tolla tavalla se meni vaan miesten perus pelleilyn piikkiin.

Entä se Jannen naisten hiusten haistelu :D Ajattelin että ei tuu menemään läpi, mutta kukaan ei ollut moksiskaan. Ihan kuin tuuli olisi läyhyttäny hiuksia. Kukaan naisista ei reagoinu mitenkään. Niin tottuneet miesten touhuihin tuolla.

Vierailija
15292/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt kyllä puolustaa Samia. Mitäs hän sille voi että ketään naisista ei kiinnosta. Pitäisikö teeskennellä vain katsojien huomion vuoksi?

Vierailija
15293/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti nuita alanuolia tulee kuin sieniä sateella Ankua haukkuviin viesteihin, kun muita viestejä noteerataan muutamien nuolien verran 😉. Peukkusankari taas vauhdissa.

Vierailija
15294/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieroihan Aurakin ihan yhtälailla sitä öljyä Patrickin selkään, mutta jännästi kukaan ei näe tarpeelliseksi haukkua Auraa lapatossuksi eikä miksikään muuksikaan.

Ehei, sekin käännettiin niin päin että päästiin haukkumaan Ankua että se oikein vahti vieressä. Tosin ihan yhtälailla Patrickkin vahti sitten vieressä tuota Samin pohkeen hieromista, mutta kappas vaan, kukaan ei näe tarpeelliseksi haukkua Patrickia mustasukkaiseksi.

Vierailija
15295/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se Aura ihme mimmi, suostui heti hieromaan Patin muka tarvitsemaa aurinkoöljyä. Kuka nainen muu kuin lapatossu suostuisi hieromaan aurinkoöljyä oman parin kaverin selkään, huh.

Kyllähän siinä selkeästi jotain eroottista latausta on, noissa hieronnoissa... piti Ankun tulla viereen vahtimaan miten Patin selkäsikspäkkiä hierottiin :) Vaikka Auralla ja Patilla ei ole mitään.

Vierailija
15296/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti nuita alanuolia tulee kuin sieniä sateella Ankua haukkuviin viesteihin, kun muita viestejä noteerataan muutamien nuolien verran 😉. Peukkusankari taas vauhdissa.

On se tosiaan kumma, että kukaan muu ei jaa tuota sinun anku-vihaasi jota purat tehtailemalla haukkumaviestejä palstalle.

Vierailija
15297/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se tosiaan kumma, että kukaan muu ei jaa tuota sinun anku-vihaasi jota purat tehtailemalla haukkumaviestejä palstalle.

Mikäili jos vastastasit minulle, niin suosittelen lukemaan uudemman kerran vaikka silmälasien kanssa. En ole kenenkään vihaaja, todellakaan, vaan itsekin kritisoin tätä Anku-vihaa ja kommentoin peukkukeisarin toimia. Lue hieman tarkemmin ennen kuin kiirehdit vastaamisen kanssa.

Vierailija
15298/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen outoa siinä on, että nuo kolme on kavereita? Ja hieroohan tuolla muutkin toistensa selkiä ja letittää hiuksiakin, mutta Ankun tekemiset on susta aina väärin.

Vierailija
15299/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä selkeästi jotain eroottista latausta on, noissa hieronnoissa... piti Ankun tulla viereen vahtimaan miten Patin selkäsikspäkkiä hierottiin :) Vaikka Auralla ja Patilla ei ole mitään.

Entä sitten? Mitä se haittaa sua, jos Anku tuli siihen Patin viereen?

Vierailija
15300/23806 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäili jos vastastasit minulle, niin suosittelen lukemaan uudemman kerran vaikka silmälasien kanssa. En ole kenenkään vihaaja, todellakaan, vaan itsekin kritisoin tätä Anku-vihaa ja kommentoin peukkukeisarin toimia. Lue hieman tarkemmin ennen kuin kiirehdit vastaamisen kanssa.

Nut on sitte itse hakkeri kikkailija paikalla.

Ketju on lukittu.