Love island Suomi -keskusteluketju
Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Tai oliko se sittenkin 8 viikkoa ööö..
Pari viikkoa jäljellä.
Vielä 15 jaksoa jäljellä, mikä siis tarkoittaa köytännössä vähän yli kahta viikkoa.
Ois kyllä kiva jos kaikista pareista tulis vielä ennen finaalia(tai vaikka niistä pareista jotna finaaliin pääsee), sellaset koostejaksot, missä kerrottas parien "rakkaustarinat", miten tutustuivat ja kiinostuivat toisistaan. Parit viis vaikka itsekin kertoa siinä :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla saa äänestää, miten haluaa, mutta mielenkiintoisen tekee sen miten kukin perustelee. Anku pelasi vahvemmat pois. Eihän Hannalla ja Severillä ole mitään mahdollisuuksia. Itsekin Anku sanoi, että Alexiina ja Alexander ovat löytäneet toisensa ja kokeilla miten menee ulkona talossa. Muut parit ovat perustelleet aina äänestämisiään oli äänestys mikä tahansa, että näkevätkö onko jollekin talossa joku ja onko parin kanssa jotain. Muut eivät ole halunneet äänestää pareja. Arvostan. Eihän pariutumisohjelmassa kannata äänestää pareja ulos. Paitsi jos pelaa. Jos joku Veera, Ville, Paulina olisi äänestänyt pareja ulos eikä sinkkuja, niin kyllä siinäkin tapauksessa olisi pelaamisesta syytetty.
Ja jos Ankukin olisi äänestänyt Hannan ja Severin pihalle, niin nyt sitten haukuttaisiin Ankua kuinka omistuksenhaluinen ja epävarma se on Patrickista ja siksi äänesti Hannan ulos.
Se on kyllä jännä, että teki Anku niin tai näin niin aina tuo tietty porukka jaksaa aloittaa ulinansa. Todella tympeää luettavaa eikä todellakaan mitään keskustelua vaan pelkkää haukkumista.
Miksi haukuttaisi, jos suurin osa porukasta olisi äänestänyt samalla tavalla?
Sitä sopiikin ihmetellä. Pari päivää sitten koko mimmiporukka oli yhtälailla pakarat paljaana mutta ainoastaan Ankun uikkarivalintaa haukuttiin palstalla. Sitä edellisenä päivänä kaikki oli kääriytynyt viltteihin ja pukeutuneet villapaitoihin ja kevytuntsikoihin, mutta kappas vaan ainoastaan Ankun pukeutuminen villapaitaan oli niin väärin, että taas saatiin yksi syy haukkua ja morkata.
ja ennen kuin kukaan kerkeää haukkumaan nyt minua joksikin anku-faniksi tai serkunkumminkaimaksi niin FYI minä kannatan Auraa ja Jeffiä. Tai en niinkään Jeffiä, mutta kun ei tuonne nyt Auralle ole parempaakaan miestä ilmaantunut niin näillä mennään.
Siis mitä ihmettä? Täällähän vähän väliä kirjoitetaan siitä Veeran paljaasta perästä. Ja Aurasta kirjoitellaan vähän väliä vaikka mitä. Melko yksipuolisesti on näitä viestejä saanut lukea jos on sitä mieltä että Anku saa ainoastaan lokaa niskaan.
Ja olihan tuo Ankun perustelu aivan älytön tuossa formaatissa, samalla syyllä olisi voinut äänestää ketä tahansa pareista. Ei tuolta ole tarkoitus heittää ihmisiä ulos kun löytävät jonkun, vaan nimenomaan sen parin kanssa yrittää voittaa. Jos oltaisiin sinkkujen saarella niin sitten tietysti potkittaisiin pariutuneet ulos.
Veeran fanina oon huomannut et Veeran perseen näkymistä haukutaan eniten, mutta Ankua on muute haunuttu täällä törkeemmi kui Veeraa. Emmaa myös. Oli sika törkeetä se Emman kaulan ja äönen dissaamine.
Täällä taas on Veera-fani joka on itsekin sitä mieltä, että Veerakin voisi tosiaan opetella käyttämään housuja kuten muutkin ihmiset. Voi olla, että tämä on joku sukupolvien välinen kuilu, mutta minusta tuollainen ainainen paljastelu on jotenkin kiusallista käytöstä muita ihmisiä kohtaan.
Tykkään välillä Veerasta ja välillä Ankusta. Noista jommasta kummasta toivoisin sen voittajan. Patista taas tykkään enemmän kuin Jannesta Janne ei juuri huomioi Veeraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ominaisuudet noissa kilpailijoissa saa teidät ihailemaan heitä? Tekevätkö he jotain erityisen ihailtavaa?
Love Island on peli, jossa kilpailijat tavoittelevat 25000 euron voittopottia. Minä "ihailen" kilpailijoita, joilla on pelisilmää ja rohkeutta, ja jotka tekevät hyviä siirtoja oman pelinsä ja pelissä etenemisen/sijoittumisen kannalta, ihan riippumatta siitä, onko kilpailija mielestäni kaunis/komea, mukava, ärsyttävä tai mitään muutakaan.
No tässä suomen versiossa ei oo kyllä ketään voittopotin ansainnutta noilla kriteereillä. Peliä tai hyviä siirtoja ei oo näkynyt. Tuiki turvallisia valintoja kerrasta toiseen.
Kyllä minä olen nähnyt peliliikkeitä, hyviä sekä niitä harha-askelia. Minä seuraan Love Islandia nimenomaan pelinä ("shakkilautana"), en reality-ihmissuhdedraamana ("miten parisuhteet etenevät").
Eilen näytettiin miten Pati nuoli ihan samalla tavalla Emman kanssa ja piteli sylissään kuin nyt Ankua. Suoraan sanottuna Anku ja Pati ei vaikuta kauheen fiksuilta kumpikaan. Siis että mitä ihmettä heidän välillään on muuta kuin pussailua, mitään keskusteluja ei näytetä. Ainoa mitä näytetään on Ankun mustasukkaisuus.
On se ihme mimmi, suostui heti hieromaan Samin muka kipeää pohjettakin. Kuka nainen muu kuin joku lapatossu suostuisi hieromaan oman parin kaverin jalkaa, huh.
Mikaa en muista ollenkaan, joten siitä en kommentoi. Mutta miksi ihmeessä maailman kaikista ihmisistä Senja palaa? Kukaan miehistä ei ole ollut siitä kiinnostunut ja tuskin tulee olemaan eikä hän itsekään ala mihinkään.
Tanjan tyyppisiä avoimia ihmisiä mieluummin.
Senjan youtube video jossa kertoo mm. ajasta love islandilla sekä miksi haki mukaan ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon sillain luottavainen myös uusien tulokkaiden taholta, etten pidä varmana sitäkään, etteikö heistä voisi muodostua se voittajapariskunta.
8 päivässä? Enpä usko. Ei ainakaan Senja ja Mika kykene tuohon.
Jos Auralle esim tulisi joku tiukka ja veis Auran täysin huningolle niin mikäs ettei?
Lumoaisivat katsojat.
Senja ja Mika on nähty ainaki Helsingin yössä ja nyt ne menee takas taloon yllätys yllätys,meitä pannaan äänestyksissä niiiin 6-0.😂🤣😂🤣
Kumpa Aura ja Jeffrey voittas ja Aura pudottaisi pallon vieden koko potin itselleen
Anku ja Patrcikin voitti sen tietovisan. Mitä ajatuksia se herätti? Yllättikö se teitä?
Mua ei yllättänyt. Oon pitänyt niitä koko kauden ajan fiksuina tyyppeinä, vaikkei mitään erityistä syytä sille ole ollut, eikä niistä ole näytetty mitään fiksuja keskusteluja, mutta ei oikein kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mika lähtiessään puhunut, että jäi hommat kesken Senjan kanssa? Muistanko oikein?
No toivottavasti eivät tule toisiaan varten tuonne, siinä nyt ei ois mitään järkeä.
Miksei olisi? Jos synkkaa hyvin noilla kahdella niin voivat vaikka vielä voittaa.
Eli kun käy muutaman viikon ottamassa vauhtia villan ulkopuolelta niin totta mooses, voittohan sillä pitää irrota ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Eilen näytettiin miten Pati nuoli ihan samalla tavalla Emman kanssa ja piteli sylissään kuin nyt Ankua. Suoraan sanottuna Anku ja Pati ei vaikuta kauheen fiksuilta kumpikaan. Siis että mitä ihmettä heidän välillään on muuta kuin pussailua, mitään keskusteluja ei näytetä. Ainoa mitä näytetään on Ankun mustasukkaisuus.
On se ihme mimmi, suostui heti hieromaan Samin muka kipeää pohjettakin. Kuka nainen muu kuin joku lapatossu suostuisi hieromaan oman parin kaverin jalkaa, huh.
Paitsi on Patissa se ero nähtävissä, että on sanonut heränneennihastumisen tunteen, mitä ei Emman aikana sanonut. Ja ilmoitti Emman parina ollessaan Ankulle, että tämä voisi valita hänet ja nukkuisi Ankun kanssa samassa sängyssä, kun taas Hannalle ei näyttänyt vihreetä valoa, kun Hanna kyseli Patin tuntemuksia, jos Hanna hänet valitsisi.
Tuosta olen samaa mieltä, että keskusteluja näytetäön liian vähän. Ei mitään niitä juupas eipäs joopas keskusteluja mitä nyt on melkein jokaisen parin kohdalla kuultu, vaan oikeita normaaleista asioista käytyjä keskusteluja tai eikö henkilösuojalaki anna näyttää niitä?
Suomi-versiossa ei ehkä ole draamaa, mutta katsojana sydän paloi karrelle ja loppuun kyllä LI UK17:n Chrisin ja Livian käänteitä seuratessa, liiankin kanssa.
Niillä oli tunteita ja paljon, mutta Livillä myös paljon mielenhäiriöitä sotkemassa. Siellä itki kaikki vähän väliä. (Lopulta tämän vuoden maaliskuussa se sitten olikin ohi ja nyt on katkeria tunteita. )
Ei ollut kivaa aina sekään. Mutta se heittäytyminen, siinä oli jotain hienoa ja aitoa. Kaiken julkisuus-uraohjustelunkin ohella, tekoripsistä ja silikoneista ja muusta rakentelusta huolimatta.
Onhan nämä omanlaisiaan romantiikannälkäisten formaatteja. Mutta pelkkä pelaaminen tässä yhteydessä... Nah. Puuduttava ajatuskin. Joko tunteita on tai ei ole, ne kantavat ja vievät tai sitten ei.
Paljon hyvää on ja erityisesti se, että päätä ei sekoiteta lisää viinalla läträämällä. Tässä realityssä on paljon hyvää ja kehityskelpoista ja mahdollisuuksia aitouteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vielä 15 jaksoa jäljellä, mikä siis tarkoittaa köytännössä vähän yli kahta viikkoa.
Enää 😨
Vierailija kirjoitti:
Anku ja Patrcikin voitti sen tietovisan. Mitä ajatuksia se herätti? Yllättikö se teitä?
Mua ei yllättänyt. Oon pitänyt niitä koko kauden ajan fiksuina tyyppeinä, vaikkei mitään erityistä syytä sille ole ollut, eikä niistä ole näytetty mitään fiksuja keskusteluja, mutta ei oikein kenestäkään.
Miksi sen olisi pitänyt yllättää? Eikä tuo nyt välttämättä kerro fiksuudesta kun oli helpot kysymyksetkin, vaan myös nopeudesta, reaktiokyvystö, venenn sijainnista, vireystilasta yms yms..
Ja oon Anku 💕Patrick fäni.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuolla näytetä juuri kenenkään keskusteluja. Jotain tyhjää parisuhdelätinää vaan. Veeran ja Jannenkin keskustelua näytettiin ehkä ekaa kertaa nyt loppuviikosta.
Ihanaa että lapatossun ihmisestä tekee se että hieroo kaverin kipeää pohjetta. Meillä siitä käytetetään ihan eri termiä, mutta se voi tommoselle negikselle olla ihan vieras sana.
Toivotaan silti, että ensiksi Senja nappaa Veeralta Jannen. Ne itkupotkuraivarit pitää nähdä.[/quote]
Voit tietty toivoa, mutta miten ihmeessä noin muka kävis?! Mitään oikeaa yhteyttähän Jannella ei Senjan kans ollut, joten vaikea kuvitella että Senjakaan sitä haluais valita. Lisäksi uskon, että Janne ei mikään hirveä häntäheikki ole ja on sitoutunut Veeraan sarjan loppuun asti. (Luulen, että Janne ois ehkä voinut mielellään vaihtaa Veeraan jo heti ekan viikon jälkeen, jos Veera ois jo sillon ottanut tilanteen haltuun:)
Ehkä Alexanderin kanssa Senja vois jotain viritellä..?