Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Naisten valinnassa (eilen 1.11.?) Aurasta ja Jeffreystä tuli mulle mieleen Kim K. ja Kanye. Joskus aiemminkin on Aurasta tullut Kim mieleen, lähinnä hiuksista ja kasvot muistuttaa jotain etappia Kimin kasvojenmuokkauksesta. Nyt kun ne näki sellaisissa Kanyen "suunnittelemia" vaatteita muistuttavissa toppatakki ja maastohousut-tyylissä, mielikuva oli selvä.
Samista taas tuli Robbie Williams mieleen :)
Ja Axeliinasta tulee mulla mieleen Lisa Vanderpump (ehkä silmistä, ehkä suusta tai kasvojenmuodosta, en saa kiinni mistä). Kaikkea sitä väsyneenä keksii.
Tällaista villiä perjantai-iltaa täällä, katselen viikon tositelkkaohjelmia kunnes nukahdan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala Ankulla on kyllä hyvä kroppa
eihä sil ees oo persettä :D sivusta ku kattoo niin ei ees oo pyöree, uimkarit vaan tekee sen et mukamas ois. ihan luikero naislapsi.
T. Janica-Jessica 15v
T. ihminen joka sanoo totuuden
Vierailija kirjoitti:
Naisten valinnassa (eilen 1.11.?) Aurasta ja Jeffreystä tuli mulle mieleen Kim K. ja Kanye. Joskus aiemminkin on Aurasta tullut Kim mieleen, lähinnä hiuksista ja kasvot muistuttaa jotain etappia Kimin kasvojenmuokkauksesta. Nyt kun ne näki sellaisissa Kanyen "suunnittelemia" vaatteita muistuttavissa toppatakki ja maastohousut-tyylissä, mielikuva oli selvä.
Samista taas tuli Robbie Williams mieleen :)
Ja Axeliinasta tulee mulla mieleen Lisa Vanderpump (ehkä silmistä, ehkä suusta tai kasvojenmuodosta, en saa kiinni mistä). Kaikkea sitä väsyneenä keksii.
Tällaista villiä perjantai-iltaa täällä, katselen viikon tositelkkaohjelmia kunnes nukahdan...
Joo olen kans huomannt, että Samissa paljon Robbieta. :)
Villelle olis sopinu hiusten haistelu kun se muutenkin näprää keskustelukumppanietaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ei Sami ole edes yrittänyt! Edes tutustua keneenkään. Tuli villaan Ankun kuva silmissä ja kenellekään muulle ei ole antanut edes mahdollisuutta, ei ole edes yrittänyt tutustua keneenkään, ei katso silmiin, antaa epäselviä viestejä jne. Saa kyllä olla todella vaaleanpunaiset lasit silmillä, että hänen käytöstään puolustaa.
No nimenomaan tämä! Ei se ole edes yrittänyt. Eikä ole oma-aloitteisesti lähtenyt tutustumaan. Ei ole tehnyt yhtään mitään sen eteen, että oikeasti löytäisi parin. Minusta Tanja ei ole ärsyttävä, voisi sopiakin Samille. Mutta Sami ei halua edes tutustua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankulla uikkarit kainaloissa.
Onhan tuolla monella ollut shortsitkin kiskottu kainaloihin, mutta ainoastaan Ankun uikkaritko sua närästää?
Tuo on nyt muotia ja kivastihan tuo uikkari Ankulle kyllä sopiikin.
mun mielestä kyseinen muoti vois kadota. se perse ei kuulu koko maailmalle. kyllähän se saa pepun näyttää muodokkaalle, mut kertoo paljon ihmisestä jos silleen pitää esitellä julkisesti.
Mikä Samin tehtävä on? Kyllästyttää Pauliina jutuillaan, kunnes se nukahtaa?
Sanoiko tanja, että hän on jo tavallaan tottunut siihen että mies (kuin mies) juoksee karkuun?
Sami viha kukkii täällä. Jos kukaan talon naisista ei ole tarpeeksi hyvä tai kiinnostava?? Jos Sami haluaa tasokkaan naisen jollaista talossa ei ole?
Mistä nuo auran vihreät bikinit on ostettu? Tietääkö joku?
Ei hitto noita tehtävän suorittamisia 😂. Huippuja!
Jeffrey vetää "hitaita". :D
Onhan tämä miesten tehtävä ihan hauska. :D
On täällä Veeran persettäkin arvosteltu varmaan joka jakso, Ankujankkaajan mielestä Ankun persettä ei saa arvostella. Eipä tietenkään. Persemuoti on rumaa ihan kaikilla.
Mitäs jos tää halaus oikeesti lähentääkin Allua ja Tanjaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle se ongelma on, että sanoo muille villassa suoraan et ei kiinnosta, mutta ei todellakaan ole sanonut sitä suoraan tytöille. Saan fiiliksen, että yrittää just tarpeex ympäripyöreesti kommunikoida tytöille, että ei jää ilman paria, mutta pitää kuitenkin käytöksellään huolen, ettei joudu läheisiin tekemisiin, esim. nukkumalla selkä tyttöön päin sängyn laidalla. Täällä on helppo huudella, että noiden tyttöjen pitäisi osata lukea Samista, että ei ole kiinnostunut, kun me nähdään mitä se muille puhuu, mutta reilua olisi, että tytön ei tarvitsisi yrittää tulkita Samin käytöstä, vaan että herra vain olisi rehellinen tunteistaan tai niiden puuttumisesta suoraan sille kohteelle.
Täysin samaa mieltä tästä. Ja vaikka Tanja olisikin ollut hieman yli-innokas, inhoan Samin kaltaisia ”valloittajamiehiä”, jotka haluavat että nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Tämän Sami on tuonut esiin useaan kertaan. Jos on oikeasti kiinnostunut, näkee vain positiivisena sen että vastapuolikin on itsestä kiinnostunut. Nämä valloittajat ovat pinnallisesti kiinnostuneita tasan niin kauan kunnes saavat toisen sänkyyn, sitten loppuu kiinnostuskin.
Ja tuokin puhe, että haluaa valloittaa...ketä se on muka missään vaiheessa lähtenyt valloittamaan tuolla? Ei ketään. Sami ei ole tehnyt peliliikkeitä ketään kohtaan. On ollut todella passiivinen ja vaikuttanut siltä, ettei edes etsi paria itselleen.
Onhan tuolla monella ollut shortsitkin kiskottu kainaloihin, mutta ainoastaan Ankun uikkaritko sua närästää?
Tuo on nyt muotia ja kivastihan tuo uikkari Ankulle kyllä sopiikin.