Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
13281/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä valta irrottautuu YK:n si  irtoloisuusopimuksesta

Itävalta seuraa Yhdysvaltain ja Unkarin esimerkkiä.

En tykkää tästä uutisesta.

T. Aura

Vierailija
13282/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin alkaa tuntumaan siltä että Ville ja Pauliina on noista ihastuneista pareista aidoimmat. Eivät tee tunteistaan numeroa ja nuole toisiaan koko ajan muiden edessä. Veera puolestaan teki liian ison numeron rakastumisestaan, kauhea teatteri päällä. Ankulla ja Patulla samaa vikaa, tietäähän kaikki varmasti että ollaan ihastuneita kun nuollaan koko ajan.

Miksi tuotanto näyttää niiden pusukohtaukset. Tekeehän ne varmasti muutakin kuin pussailevat ja heiluttelevat peittoa. Kuvittelevat itse tietenkin, ettei iltaisin kun makaavat valot kiinni sängyssä naamat vastakkain imutellen, ettei kaikkea näytetä ohjelmassa. Joka ilta päättyy ohjelma siihen, että Anku ja Patu pussailee sängynpohjalla. 

Mun ohjelma päättyi kylläkin siihen, että Jeffry otti hyllystä kortsun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13283/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mää ainakaan poissulje sitä vaihtoehtoa et Sami ois kiinostunut tai kiinostus tästä uudesta.

Selkeestihän Sami on vähän ujonpuoleinen, ja eilinen keskustelu Tanjan kans oli hiukkasen vaivaamnuttava.

Mutta kyllähän tuosta vielä saattaakiin jotain kehittyä, hauska kyllä nähdä mihin suuntaan tuo tuosta etenee...

Sami ei ollut yhtään ujo saapuessaan taloon ja viedessään Ankun treffeille. Tilanne oli ihan hallussa ja oli suora ja aktiivinen eikä mitenkään ujo ja välttelevä. 

Ei Sami ujolta vaikuta vaan kyvyttömälä kohtaamaan ikäviä asioita. Esim Nellille oli helpompi esittää kiinnostunutta kuin sanoa suoraan että ei natsaa, sori. Monella näin on, eikä vain miehillä. Aina helpoissa vapautuneissa tilanteissa Sami vaikuttaa oikein hauskalta ja nokkelalta kaverilta. 

Aikoinaan seurustelin (tai yritin seurustella) vastaavan tyyppisen kaverin kanssa. Hänestä ei saanut hyvällä eikä pahalla irti onko hän kiinnostunut 100% minusta vai 10% vai ollenkaan ja kuitenkin hän halusi viettää aikaa kanssani silloin kun hänelle sopi. Olin ilmaissut itse, että hän on täysin vapaa olemaan joko minun kanssani (ja tapailematta muita naisia "siinä merkityksessä") tai valitsemaan muut naiset ja minä olisin vapaa etsimään itselleni sopivamman miehen. Keskustelu oli aina kuin olisi märkää saippuapalaa pitänyt käsissään, ei mitään tolkkua! Aina noissa tilanteissa oli itsellä paha olo, koska mies sai sanattomalla, passiivisaggressiivisella viestinnällään viestitettyä, että ongelma oli täysin minun. Tässä miehessä ja Samissa oli samaa myös katsekontaktin välttely ja toisaalta siihen kykeneminen oikein hyvin halutessaan.

Lopulta kun aloin vähän selvittää hänen taustojaan, olinkin ollut vain yksi useasta naisesta, joita mies tapaili ja minä olin sentään alkanut jo epäillä omaa mielenterveyttäni (olenko oikeesti näin vainoharhainen!???Miten musta on tullut tällainen?!). Mies oli pesunkestävä narsisti ja pleijeri. Ja vaikka oon koko ohjelman ajan tykännyt Patusta, hänestäkin ja etenkin hänen viestinnästään tulee vähän samat fibat...Kun ei mihinkään saa selkeää vastausta, kaikki on auki: "kattellaan tiäksää" "emmää tiä minkälainen nainen pitäis taloon tulla että mää vaihtaisin" jne

Vierailija
13284/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Auran ig. Erittäin paljon kuvia, joissa ollaan menossa ryyppäämään, tulossa ryyppäämästä tai ollaan parhaillaan siellä. Varmaan lempiharrastus vapaalla.

Huulitäytettä laitettu aika tavalla.

Eihän sillä muuta ole mielessä. Emmassakin ainut hyvä asia, pääsee sen kans dokaamaan. Jeffin kans on tulevaisuudensuunnitelmia eli dokaamaan. Ja eilen spassa kun uusi mies tuli skumppapullojen kanssa huusi suu auki suoraa huutoa ja juoksi ekana nopeasti tervehtimään. Aika yhdenasianihminen!

No en usko. Mustavalkoistat asioita.

Vierailija
13285/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Severistä mulle tulee mieleen ensitreffit alttarilla Australian neloskauden Nick Furphy.

😂😂😂 Jaahans. En ymmärrä millä silmillä jotkut ohjelmaa katsoo. Käynti optikolla voi auttaa.

Vierailija
13286/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo A & A suhde näyttäytyy teidän silmissä. Puhetta paljon, mutta ei mitään tekoja. Eihän ne ole edes suudelleet, halattu on. Ja niin tuntuu molemmilla olevan tunteita. Minä en jotenkin osaa edes kuvitella Alexanderia suutelemassa tunteella, on niin korkeella lentävä tyyppi. Eilen huvitti, kun nauroi, että Alexina tarttee miehen ei poikaa, kun kuuli Santun iän. Mutta mitä Santun puheita kuunteli eilen, niin harvinaisen kypsältä tuntui ulosanti, osasi todella selkeästi ilmaista asiansa. 

Samoja fiiliksiä mulla, jotenkin yliasiallinen tuo heidön suhde. Minkäälaista tunnetta toista kohtaan en kyllä huomaa, tulee mieleen sellanen järkisuhde(tässä ohjelmassa peli).

Mulla edelleen tulee Alexanderista mieleen näytteleminen.

Vierailija
13287/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mää ainakaan poissulje sitä vaihtoehtoa et Sami ois kiinostunut tai kiinostus tästä uudesta.

Selkeestihän Sami on vähän ujonpuoleinen, ja eilinen keskustelu Tanjan kans oli hiukkasen vaivaamnuttava.

Mutta kyllähän tuosta vielä saattaakiin jotain kehittyä, hauska kyllä nähdä mihin suuntaan tuo tuosta etenee...

Sami ei ollut yhtään ujo saapuessaan taloon ja viedessään Ankun treffeille. Tilanne oli ihan hallussa ja oli suora ja aktiivinen eikä mitenkään ujo ja välttelevä. 

Ei Sami ujolta vaikuta vaan kyvyttömälä kohtaamaan ikäviä asioita. Esim Nellille oli helpompi esittää kiinnostunutta kuin sanoa suoraan että ei natsaa, sori. Monella näin on, eikä vain miehillä. Aina helpoissa vapautuneissa tilanteissa Sami vaikuttaa oikein hauskalta ja nokkelalta kaverilta. 

Aikoinaan seurustelin (tai yritin seurustella) vastaavan tyyppisen kaverin kanssa. Hänestä ei saanut hyvällä eikä pahalla irti onko hän kiinnostunut 100% minusta vai 10% vai ollenkaan ja kuitenkin hän halusi viettää aikaa kanssani silloin kun hänelle sopi. Olin ilmaissut itse, että hän on täysin vapaa olemaan joko minun kanssani (ja tapailematta muita naisia "siinä merkityksessä") tai valitsemaan muut naiset ja minä olisin vapaa etsimään itselleni sopivamman miehen. Keskustelu oli aina kuin olisi märkää saippuapalaa pitänyt käsissään, ei mitään tolkkua! Aina noissa tilanteissa oli itsellä paha olo, koska mies sai sanattomalla, passiivisaggressiivisella viestinnällään viestitettyä, että ongelma oli täysin minun. Tässä miehessä ja Samissa oli samaa myös katsekontaktin välttely ja toisaalta siihen kykeneminen oikein hyvin halutessaan.

Lopulta kun aloin vähän selvittää hänen taustojaan, olinkin ollut vain yksi useasta naisesta, joita mies tapaili ja minä olin sentään alkanut jo epäillä omaa mielenterveyttäni (olenko oikeesti näin vainoharhainen!???Miten musta on tullut tällainen?!). Mies oli pesunkestävä narsisti ja pleijeri. Ja vaikka oon koko ohjelman ajan tykännyt Patusta, hänestäkin ja etenkin hänen viestinnästään tulee vähän samat fibat...Kun ei mihinkään saa selkeää vastausta, kaikki on auki: "kattellaan tiäksää" "emmää tiä minkälainen nainen pitäis taloon tulla että mää vaihtaisin" jne

mää taas nään Patussa ihan perus miehen, äijän.

Vierailija
13288/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hox "tuttipullot" ovat kadonneet.

Vierailija
13289/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna puhui eilisessä jaksossa!

"Missäs ne topsit on taas."

Vierailija
13290/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin taas tallentelta pari osaa,voisko joku etevämpi kertoa MIKSI Sami on hakenut tuonne?Vai onko niin ihastunut edelleen vaan Ankuun että ei kiinnosta kukaan muu vaikka eukko pylsii toisen kanssa,vai onko Tuotannon Maskotti🙊Kattelee ihan muualle aina kun puhuu,sitten kuitenkin jekkuilee naisille mikä ei sovi muuten tuon kuvaan?????

Vierailija
13291/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista. Vieläkö joku katsoo tätä paskaa?

Siis, osa ihmisistä ihan oikeasti tykkää katsoa maalin kuivumista seinällä. Ei helvetti! :D

... Juu-u. Ja samat mammat valittivat aikaisemmin palstalla, kun miehet (ja naiset) pelaavat "lapsellisesti" pleikkaria. On kuulemma niin turhaa ajankulua....

Tämä on kyllä älyllisesti törkeää katsojien aliarvioimista. Tai sitten ei. Ehkä Suomi on pohjolan USA.

(Siis, koko ohjelma on kuin rippileirin salakatselua. Ihan käsittämättömän TYLSÄÄ.) 

Onneksi noi sun kommentit ja itsellesi vastailu on niin jännää, että korvaa tylsyyden.

Vierailija
13292/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo A & A suhde näyttäytyy teidän silmissä. Puhetta paljon, mutta ei mitään tekoja. Eihän ne ole edes suudelleet, halattu on. Ja niin tuntuu molemmilla olevan tunteita. Minä en jotenkin osaa edes kuvitella Alexanderia suutelemassa tunteella, on niin korkeella lentävä tyyppi. Eilen huvitti, kun nauroi, että Alexina tarttee miehen ei poikaa, kun kuuli Santun iän. Mutta mitä Santun puheita kuunteli eilen, niin harvinaisen kypsältä tuntui ulosanti, osasi todella selkeästi ilmaista asiansa. 

Samoja fiiliksiä mulla, jotenkin yliasiallinen tuo heidön suhde. Minkäälaista tunnetta toista kohtaan en kyllä huomaa, tulee mieleen sellanen järkisuhde(tässä ohjelmassa peli).

Mulla edelleen tulee Alexanderista mieleen näytteleminen.

Tykkään Alexiinasta siitä, että hän todella keskittyy, kuuntelee ja katsoo intensiivisesti silmiin. Tuosta haluan itsekin ottaa oppia.

Mutta Alexanderin kanssa ei ole mitään kipinää. Vähän juttelua ja lyhyt halaus. Molemmat näyttelevät, että heidän välillään olisi muka jonkinlainen suhde.

Vierailija
13293/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, osa ihmisistä ihan oikeasti tykkää katsoa maalin kuivumista seinällä. Ei helvetti! :D

... Juu-u. Ja samat mammat valittivat aikaisemmin palstalla, kun miehet (ja naiset) pelaavat "lapsellisesti" pleikkaria. On kuulemma niin turhaa ajankulua....

Tämä on kyllä älyllisesti törkeää katsojien aliarvioimista. Tai sitten ei. Ehkä Suomi on pohjolan USA.

(Siis, koko ohjelma on kuin rippileirin salakatselua. Ihan käsittämättömän TYLSÄÄ.) 

Onneksi noi sun kommentit ja itsellesi vastailu on niin jännää, että korvaa tylsyyden.

Siis, eikö susta tää ohjelma ole ihan hiton tylsä!? Siis, tylsin kaikista mahdollisista vastaavista (alemman tason) tusinatuotannoista, joita teeveestä on tullut?

Ei voi käsittää. Tasan yhtä jännää, kuin yläasteen matematiikan tunnin seuraaminen sivusta.

Toisilla vain näköjään riittää ihan mikä tahansa paska.

Vierailija
13294/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sami pitäisi saada pois?

Ei mua haittaa toi ihastuminen Ankuun. Sillä on saatu ohjelmaan pari hyvää twistiä.

Sami voi hyvinkin kiinnostua Tanjasta. Vastahan he näkivät toisensa. Tuollainen reipas tyttö saattaa kiehtoa myös Villeä ja varsinkin Jannea. Mikäs olisi sen mukavampaa jatkon kannalta, siis meille katsojille.

Harmi, ettei Severille oikein ole tuolla ketään. Tai olisiko Hanna? Severi vaikutti mukavalta ja jotenkin paljon järkevämmältä kuin muut ananastukat. Hän sanoikin jo joutuneensa kokemaan paljon enemmän kuin ikäisensä yleensä.

Vierailija
13295/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, eikö susta tää ohjelma ole ihan hiton tylsä!? Siis, tylsin kaikista mahdollisista vastaavista (alemman tason) tusinatuotannoista, joita teeveestä on tullut?

Ei voi käsittää. Tasan yhtä jännää, kuin yläasteen matematiikan tunnin seuraaminen sivusta.

Miksi ihmeessä sitten katselet? Saati kirjoittelet ohjelmasta keskustelupalstalle? Hölmö 😂

Vierailija
13296/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on aina jotenkin kiukkuisen ja kireän oloinen kaikille naisille, joiden kanssa juttelee. Paitsi ankulle

Tämä. Hänellä on vähän kusi noussut päähän. Ei muista enää kuinka hän itsekin joutui tulemaan taloon ohjelman jo alettua ja yhtä lailla oli valinnut lempparinsa telkkarista.

Todella lapsellinen tyyppi.

Samilla ei ole enää mitään annettavaa. Ulos.

No en kyllä ole samaa mieltä, Sami on ainoa joka on jotain tavallisesta poikkeavaa juonenkäännettä järjestänyt tuolla Nelli-Anku-kuviolla. Ville ja Janne pareineen on kyllä niin tylsiä turhakkeita ohjelman kannalta. Ne on jo niiin nähty, jos tällä kuviolla mennään kauden loppuun niin seuraamisen voi lopettaa tähän. Kuka jaksaa katsoa viikosta toiseen vakiintuneiden parien kiehnäystä ja pussailua, tässä tehdään viihde-ohjelmaa hemmetti! Toimintaa, draamaa, jotain!

Vierailija
13297/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan Severiä

Vierailija
13298/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu välillä, että näitten tosi-tv-ohjelmien katsominen on vähän samaa kuin katsoisi luonto-ohjelmia eläinten laumakäyttäytymisestä. Toisaalta tosielämänkin seuraaminen tuntuu välillä samalta. Esimerkiksi: Patu tuntuu olevan jonkinlainen alfauros, joka valitsee itselleen lauman parhaimman näköisen naaraan, eli Ankun. Sitten taas Sami koettaa päästä laumassa hyvään asemaan mielistelemällä alfaurosta, eli Patua. Refai isona miehenä yritti olla aluksi lauman alfauros, ja valitsi lauman parhaimman näköisen naaraan. Refai ehkä onnistuikin aluksi, mutta sitten syrjäytettiin. Maahanmuuttajataustaisella onkin vaikeampi säilyttää alfauroksen asema suomalaisessa laumassa. Sitten on mielenkiintoista, yrittääkö Alexander päästä alfaurosasemaan. Vaikuttaa vähän tyypiltä, joka sitä voisi yrittää, ja onhan sillä ainakin ulkomaailmassa hyvä status. Voi olla tosin tässä vaiheessa hankala päästä vakiintuneessa ryhmässä alfaksi.

Vierailija
13299/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun appiin tuli eilen se kysely että kumpi sanoo ekana R-sanan, Anku vai Pate. Voiskohan tää tarkoittaa sitä, että siellä on eilen tunnustettu rakkautta ja tämän päivän jaksossa näytetään se?

Vierailija
13300/23806 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sitten katselet? Saati kirjoittelet ohjelmasta keskustelupalstalle? Hölmö 😂

Koska mitä enemmän ihmiset katsoo tällaista paskaa, sitä enemmän sitä tulee telkkarista. Te olette mahdollistajia. Koko sarjan tuotantobudjetti lähentelee ehkä 20 000€. Ihan hirrveetä schaibaa.

Ketju on lukittu.