Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
9441/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos yksi naisista putoaa niin varmasti hanna. Ellei sitten hanna ja tää toinen uusi nainen saa jotain erityisasemaa ja pääse valitsemaan ennen miehiä. Sit voi olla että nelli tippuu, koska sami haikailee ankua. Tosin mikä se nellin ja auran eilinen juttu oli et sami olis pauliinan perään? Mitään tollasta ei oo näytetty ja yhtäkkiä vaan puheissa tulee esille ikäänkuin ois ihan vanhakin juttu.

Vierailija
9442/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toi uus nainen ei oo nyt taas näitä "hihihi patrick on niin ihana" tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9443/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu toi Samin kiinnostus Pauliinaan tuli itselle aivan uutena tietona. Itse jäin miettimään, että oliko ns. hätävalhe Nellille, koska ei ole kiinnostunut Nellistä ja tällä pyrkii siihen, että Nelli alkais miettiä muita vaihtoehtoja.. Mutta tietysti se, että me nähdään niin vähän noita villan tapahtumia, niin paljon asioita jää pimentoon. Sami on näköjään edelleen täys arvoitus, se ei katso juurikaan kameraan noiden "päiväkirja"huoneessa saati Nelliin, kun puhuu sen  kanssa.

Vierailija
9444/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus vois yrittää Villeä tai Jannea nii jotai toimintaa sinnekki. Ois hauska nähdä Veeranki reaktio ku oma pari lähtee treffeille tai sit sais sekottaa Villen ja Pauliinan pakkaa ku niille ei oo tapahtunu täs oikein mitään

Vierailija
9445/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu toi Samin kiinnostus Pauliinaan tuli itselle aivan uutena tietona. Itse jäin miettimään, että oliko ns. hätävalhe Nellille, koska ei ole kiinnostunut Nellistä ja tällä pyrkii siihen, että Nelli alkais miettiä muita vaihtoehtoja.. Mutta tietysti se, että me nähdään niin vähän noita villan tapahtumia, niin paljon asioita jää pimentoon. Sami on näköjään edelleen täys arvoitus, se ei katso juurikaan kameraan noiden "päiväkirja"huoneessa saati Nelliin, kun puhuu sen  kanssa.

Mulle tuli vaan Auran reaktiosta sellanen olo että toi on joku iänikuinen juttu. Kun Aurahan vastas Nellille, että "ai vieläkin". Jannesta ei vissiin oo tuotanto halunnu näyttää kaikkea. Jossain vaiheessahan Jannea ei paljoa näytetty. Ja mua tosiaan tossa eilisessä jaksossa jäi häiritsee toi, että Janne ei katso päiväkirjahuoneessa kameraan. Tuntuu et valehtelee/yrittää salata jotain. Mielenkiintoista.

Vierailija
9446/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samissa on kyllä nyt joku salaisuus, ei ikinä katso Nelliä silmiin ku juttelevat, mää ainakin oisin tuosta jo huomauttanu.

Muutenki jotenki mielenkiintonen tää kuvio että ois Pauliinasta kiinostunut(vieläki) että ei edes olis mikään uusi juttu

Vierailija
9447/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä jaksossa oli muutama kohta, joissa Patrick halas yms. Ankua ekaksi. Sekä puhui, että näkee ne yhdessä ohjelman jälkeen (se oli kyllä varmaan vastaus kysymykseen, mutta silti). Odotan silti vielä keskustelua poikien kanssa. Ankua ja Patrick vaikuttaa kummatkin liian kilteiltä tyypeiltä. Siinä mielessä ainakin sopii toisilleen.

Vierailija
9448/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli vaan Auran reaktiosta sellanen olo että toi on joku iänikuinen juttu. Kun Aurahan vastas Nellille, että "ai vieläkin". Jannesta ei vissiin oo tuotanto halunnu näyttää kaikkea. Jossain vaiheessahan Jannea ei paljoa näytetty. Ja mua tosiaan tossa eilisessä jaksossa jäi häiritsee toi, että Janne ei katso päiväkirjahuoneessa kameraan. Tuntuu et valehtelee/yrittää salata jotain. Mielenkiintoista.

Huomasitteko, että ennenkuin Anku valitsi Patrikin, Patrik ei katsonut Ankua keskusteluissa, mutta nykyään katsoo.

Vierailija
9449/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saas nähdä kuka villan miehistä lähtee treffeille uuden naisen kanssa. Itse äänestin Jannea,koska Veeran reaktiota ei tiedetä. Tuleeko itku vai lähteekö jumppaamaan niin kuin Pauliina..

Äänestin, myös Jannea. Toivottavasti Janne tai Ville pääsee ja uus ois viel kiinnostunu siitä.

Vierailija
9450/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mies ja miehen näköinen. Näyttää olevan sana hallussa.

Vierailija
9451/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick ja Ankuhan näyttää tulevan oikeinki hyvin juttuun. Molemmilla on tuollanen sarkastinen huumori, ja näyttävän ymmärtävän toisiaan hyvin.

Sitä en tiedä et toimisko heidän suhde villan ulkopuolella, en voi mennä sellaista asiaa arvioimaan kun en heitä tunne.

Ja Patrick kattoo kyllä sillä tavalla Ankua, että vaikea uskoa ettei olis yhtään mitään tunteita.

Minusta oiken söpö pari!

Vierailija
9452/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos patua kiinnostaa surffaus, matkustelu ja urheileminen, miksi se yrittää parisuhdetta ankun kanssa? Miksi miehille merkitsee aina enemmän ulkonäkö kuin se millainen se nainen on oikeasti. Miksi ei voi etsiä sellaista ihmistä, jonka kanssa on jotain yhteistä?

Mistä sää tiiät mikä Ankua kiinostaa?

No ei ainakaan surffaus, kun se ei ole tuohon ikään mennessä sitä ikinä edes kokeillut. Jos urheilu kiinnostaisi, niin silarit ois jääny laittamatta. Anku ei myöskään todellakaan vaikuta miltään Patun tyyliseltä reppureissaaja/autossanukkujalta. En näe heissä kertakaikkiaan mitään yhteistä.

Ankku saa paljon parempia tuolla luonteella ja ulkonäöllä.

Vierailija
9453/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villepoika aivan paniikissa, kun tuli MIES taloon, eikä oo tukka hyvin ja meikkikin haittaa : DD..

Ja taisi Pauliinakin laittaa merkille uuden tulokkaan positiivisessa mielessä..

Vierailija
9454/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villepoika aivan paniikissa, kun tuli MIES taloon, eikä oo tukka hyvin ja meikkikin haittaa : DD..

Ja taisi Pauliinakin laittaa merkille uuden tulokkaan positiivisessa mielessä..

Joo oli kyl jotenkin hassu reaktio ja se paniikki siitä kestohuulipunasta :D

Vierailija
9455/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella iloinen, kun Anku ja Patrik päätyivät yhteen, mutta kyllä tuossa parissa nyt jokin tökkii. Ankusta on nyt jotenkin näytetty sellainen rasittava ja ripustautuva puoli ja se hauskuus ja flirtti katosi näiden väliltä kokonaan. Verrattuna esim Veeraan ja Janneen tai Auraan ja Jeffiin, näiden välillä en näe sellaista jännitettä enää ollenkaan. Patsastelevat vain toistensa vieressä ja hymistelevät. 

Vierailija
9456/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Samia tarkoitin enkä Jannea. Sanon aina Samia Janneksi kun se muistuttaa niin paljon yhtä mun tuntemaa Jannea.

Vierailija
9457/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun ei paljoa näytetty tuon radiojuontajan ensihetkistä talossa, mutta Villen lisäksi taisi muutamalla muullakin iskee paniikinpoikanen.. Patrick ei hätäilly, vaan lähti mekossaan esittelemään taloa. Ville sen sijaan panikoi, kun ei huulipuna lähde. Oisko auttanu, jos olisi käyny antamassa vähän kielimoukkua Pauliinalle.. 

Vierailija
9458/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin todella iloinen, kun Anku ja Patrik päätyivät yhteen, mutta kyllä tuossa parissa nyt jokin tökkii. Ankusta on nyt jotenkin näytetty sellainen rasittava ja ripustautuva puoli ja se hauskuus ja flirtti katosi näiden väliltä kokonaan. Verrattuna esim Veeraan ja Janneen tai Auraan ja Jeffiin, näiden välillä en näe sellaista jännitettä enää ollenkaan. Patsastelevat vain toistensa vieressä ja hymistelevät. 

Hauska miten erilailla ihmiset näkee asiat. Mun mielestä Ankun ja Patin välillä eniten sellasta aitoa ihastumista ja kiinnostusta molemmin puolin. Veera toki vaikuttaa oikeesti ihastuneelta, mut Janne ei. Ja mun mielestä Jeff ja Aura vaikuttaa lähinnä kavereilta, ei mitään kipinää.

Vierailija
9459/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Veeran&Jannen tai Auran&Jeffin välillä ei oo missään vaiheessa edes näkynyt mitään jännitettä. 

Mun mielestä Anku ja Patrick nimenomaan on hauskoja yhdessä edelleen, eikä se oo väkinäistä. Ja viettävät aikaa yhdessä muutenkin kuin yöllä. Veera ja Janne ei taida paljon päivän aikana yhdessä hengailla.

Vierailija
9460/23806 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska miten erilailla ihmiset näkee asiat. Mun mielestä Ankun ja Patin välillä eniten sellasta aitoa ihastumista ja kiinnostusta molemmin puolin. Veera toki vaikuttaa oikeesti ihastuneelta, mut Janne ei. Ja mun mielestä Jeff ja Aura vaikuttaa lähinnä kavereilta, ei mitään kipinää.

No tuo eka kommentti oli aika selkee provosointi näille Patrickin ja Ankun faneille :D

Mutta joo oon samaa mieltä et näillä on selkeesti jotain molemminpuolista :)

Ketju on lukittu.