Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
8041/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auralla on huulissa täytettä ja monella muulla. Tekoripset niin Auralla kuin monella muulla. Myös hiuslisäkkeet.

Vierailija
8042/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paulista saa ensivaikutelman ettei luota itseensä vaan tukeutuu Alexiinaan. En tiedä sitten jatkossa.

Pauli vaikuttaa ihan kelpo mieheltä, kokemattomalta ja epävarmalta tosin. Toivottavasti ei pilaa kaikkea turhalla leuhottamisella, kuten esim kun alkoi keulia heidän pussailullaan, että ei ollutkaan vain yksi pusu vaan aika monta. Saattaa olla ettei Appa tykkää tuollaisesta liian julkisesta raportoinnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8043/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pari laittaa puoliksi se on 125.000 ja siitä melkeen 60%veroja pois, ni kannattaa potti sit finaalissa napata yksin😇

Jos pari laittaa puoliksi, se on 12 500 eikä 125 000 euroa eikä kummallakaan niistä yllä 60 % veroasteeseen. 

Vierailija
8044/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atta kyllä vaikuttaa itse niin suorapuheiselta että tuskin panee pahakseen.

Vierailija
8045/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viime vuosina katsonut kaikki Temptation islandit, paratiisihotellit sekä ulkomaiset vastaavat ohjelmat ja tätä aloin tietysti katsomaan myös. Pakko oli lopettaa ensimmäistä kertaa ohjelman seuraaminen, koska tämä vaan on huonoin ohjelma mitä olen ikinä seurannut. Ei ottanut tuulta alleen, ei sitten millään.

Hmmm... no johtuiskohan siitä ettei koko ajan paneskella ja lärvätä alkohoolia🤔🙄 Jos sä sitä kaipat niin varmaan se tempparit onkin sun laatua

Vierailija
8046/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa tuo, olisiko Patrick hyvä pari Auralle?

No ei olisi. Molemmat olleet pitkään talossa eikä kumpikaan oo osoittanut mitään kiinnostusta toisiinsa. Näkisin Ankulle sopivan prätkäilevän tatskahemmon, jonka kanssa voisi käydä yhdessä röökillä. Pitkä tukka tai kalju, sellainen karski.

En oo saanut Patusta sellaista kuvaa et se olis prätkäilevä tatskahemmo. Musta se olis Auralle hyvä pari. Kumpiki rock tyyliisii.

Eikös Pauliinaa kutsuta Patuksi ja Patrickia Patiksi`Ajattelet siis, että Pauliina ja Aura olisivat hyvä pari? no joo-o, onhan heissä tosiaan kummassakin niitäkin piirteitä, että myös sama sukupuoli miellyttää.

Vierailija
8047/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pari laittaa puoliksi se on 125.000 ja siitä melkeen 60%veroja pois, ni kannattaa potti sit finaalissa napata yksin😇

Jos pari laittaa puoliksi, se on 12 500 eikä 125 000 euroa eikä kummallakaan niistä yllä 60 % veroasteeseen. 

Arpajaisvero 50%

Vierailija
8048/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää jaksot on leikattu kun Ville on kokoaika vaan noiden toiste poikien kaa, eikä Veeran.

Vierailija
8049/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei olisi. Molemmat olleet pitkään talossa eikä kumpikaan oo osoittanut mitään kiinnostusta toisiinsa. Näkisin Ankulle sopivan prätkäilevän tatskahemmon, jonka kanssa voisi käydä yhdessä röökillä. Pitkä tukka tai kalju, sellainen karski.

En oo saanut Patusta sellaista kuvaa et se olis prätkäilevä tatskahemmo. Musta se olis Auralle hyvä pari. Kumpiki rock tyyliisii.

Eikös Pauliinaa kutsuta Patuksi ja Patrickia Patiksi`Ajattelet siis, että Pauliina ja Aura olisivat hyvä pari? no joo-o, onhan heissä tosiaan kummassakin niitäkin piirteitä, että myös sama sukupuoli miellyttää.

Nyt tuli ruoskaa pyllylle tuosta hyvästä. Pylly paljaaksi!!

Vierailija
8050/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan nää mitään kemiaa Veeran ja Jannen välillä... Veera kuin teinityttö idoliaan vaan jahtaa Jannea jonka silmissä kiiluu setelit

Vierailija
8051/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laitoinpa ison potin tuohon aluksi oho,no nyt kannattaa ainakin juosta yksin ja kovaa🙄

Vierailija
8052/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auralla on huulissa täytettä ja monella muulla. Tekoripset niin Auralla kuin monella muulla. Myös hiuslisäkkeet.

Siis mistä sinä tiedät, onko Auralla suussa jotain täytettä??? Mulla on tuollainen törröttävä ylähuuli ihan luonnostaan, en ole ikinä täyttänyt itsessäni mitään. Näinkö mustakin nykyään puhutaan selän takana muovisena? 😳 kiva.

Jotenkin ärsyttävää, kun kaiken oletetaan automaattisesti tulevan ”purkista”. Joo, noilla on suurimmalla osalla tekotukka ja tekoripset, mutta kaikki pitkähiuksiset ja pitkäripsiset eivät ole tekemällä tehtyjä. Otan taas itseni esimerkiksi - tästä mulle on jopa sanottu, tai siis kysytty, että kenellä huollan mun ripset ja mistä ostan tukan. No en kellään enkä missään.

Ja toisaalta, mitä väliä? Miksi noita ominaisuuksia pitää vahtia edes? Mitä se vaikuttaa, onko aito vai teollinen, jos lopputulos on sama? Minusta Aura on hurjan kaunis ja ihana, hän on Veeran ohella mun suosikki koko ohjelmassa. Varmaan maailman ainoa ihminen, jolla jopa tatuoinnit näyttävät hyviltä (ja tämä on multa paljon sanottu, normaalisti nimittäin inhoan tatuointeja), sellainen Barbie gone bad.

Vierailija
8053/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Patu harrastaa, jos naisia ei nyt oteta huomioon ?

Iha vaa ulkonäen peristeella veikkaisin että salia ja ehkä jotai muuta urheilua.

Nii ja värityskirjoja ja taulujen maalaamista

Vierailija
8054/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senja kerto sillon yks päivä insta livessään että Janne oli sanonut et oli hakenut temppareihin kans, joten ei vaikuta iha sen tyyliseltä että on nyt etsimässä "elämänsä rakkautta" :D Varmaan poika viihtyy viel sinkkuna ja on tuol pelaamassa

Vierailija
8055/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Patu vähän pelottaa mua?

Vierailija
8056/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla patrik anku suhde tuotannon määräämä. Kyllä patrik näytti että olis emmasta kiinnostuneempi.

Vierailija
8057/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli ruoskaa pyllylle tuosta hyvästä. Pylly paljaaksi!!

Emma?

Uuh aah!

Vierailija
8058/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Patu vähän pelottaa mua?

En tiiä. Mua se ei pelota lainkaan, ihan sympaattinen tyyppi.

Vierailija
8059/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrickin ig-kuvissa hän on oikein hyvännäköinen, sopivan renttu, ei liian sliipattu. Harrastaa siis lainelautailua, sukeltamista, kehonrakennusta, koska palomiehen työssä hyvää kuntoa vaaditaan, koirien ulkoilutusta ym.

Täällä on epäselvyyttä näköjään näistä lempinimistä. On Pauliina, Patrick, Pauli, eli kuka on Patu tai Pati. Paulia on kai vielä sanottu ihan Pauliksi, mutta välillä sekoillaan että tunsivatko Aura ja Patu toisensa ennestään vai oliko se sittenkin Pati? Olen itsekin välillä ulalla, ketä tarkoittaa kukin ja kaikki ovat vierailijoita, ei yhtään tiedä kuka täällä on se vierailija joka on lähes kaikkien viestien takana?

Vierailija
8060/23806 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä sinä tiedät, onko Auralla suussa jotain täytettä??? Mulla on tuollainen törröttävä ylähuuli ihan luonnostaan, en ole ikinä täyttänyt itsessäni mitään. Näinkö mustakin nykyään puhutaan selän takana muovisena? 😳 kiva.

Jotenkin ärsyttävää, kun kaiken oletetaan automaattisesti tulevan ”purkista”. Joo, noilla on suurimmalla osalla tekotukka ja tekoripset, mutta kaikki pitkähiuksiset ja pitkäripsiset eivät ole tekemällä tehtyjä. Otan taas itseni esimerkiksi - tästä mulle on jopa sanottu, tai siis kysytty, että kenellä huollan mun ripset ja mistä ostan tukan. No en kellään enkä missään.

Ja toisaalta, mitä väliä? Miksi noita ominaisuuksia pitää vahtia edes? Mitä se vaikuttaa, onko aito vai teollinen, jos lopputulos on sama? Minusta Aura on hurjan kaunis ja ihana, hän on Veeran ohella mun suosikki koko ohjelmassa. Varmaan maailman ainoa ihminen, jolla jopa tatuoinnit näyttävät hyviltä (ja tämä on multa paljon sanottu, normaalisti nimittäin inhoan tatuointeja), sellainen Barbie gone bad.

Niinpä. Kenestäkään muustakaan noista ei voi sanoo, onko täytettä huulissa. Niillähän voi olla ihan luonnostaan huulet törrölläön niinku Auralla.

Ketju on lukittu.