Love island Suomi -keskusteluketju
Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Miten ohjelman "siirtäminen" on jätetty noin myöhäiseen vaiheeseen? Laskeeko ne sen suunnilleen suoraan sieltä Marbellasta Suomen töllöihin?
Laskee
Oli niin hurja meno ettei voitu näyttää. Nyt odotetaan jotta selviävät, että on jotain näyttökelpoista huomiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ohjelman "siirtäminen" on jätetty noin myöhäiseen vaiheeseen? Laskeeko ne sen suunnilleen suoraan sieltä Marbellasta Suomen töllöihin?
Laskee
Mä taas kuvittelisin et loppueditointi tehdään Suomenmaalla.
Vierailija kirjoitti:
DHL lupasi toimittaa nauhat Pasilaan ajoissa. Olemme pahoillamme.
subin tiimi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DHL lupasi toimittaa nauhat Pasilaan ajoissa. Olemme pahoillamme.
hihihi
Oi voi, mitähän mainostajat tykkää kun meni hukkaan ainakin loppuvaiheen mainokset.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, mitähän mainostajat tykkää kun meni hukkaan ainakin loppuvaiheen mainokset.
Mainostajat tykkää kun saa pari ylimääräistä esityskertaa vagisaneillensa...
Nii tuleeko se tänään sitte monelta?
Ja tuleeko siis kaks jaksoa peräkkäin, elo 2,5 tunnin pläjäys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskee
Mä taas kuvittelisin et loppueditointi tehdään Suomenmaalla.
Ei tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jaksot jotka tänään näytetään on kuvattu maanantaina ja eilen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän teidän pitänyt katsoa tätä...
Mä en edes ollut kuullut ohjelmasta ennen eilistä😄mutta oon ihan kiinnostuneena nyt katsellut kaikkea muutakin nopeasti tehtyä hömppää ja olisi ihan mielenkiintoista päästä osallistumaan tällaisen tuotantoon.
Tähän asti olen ollut enemmän asiaohjelmien parissa.
Mä katoin nyt vasta noi esittelyvideot, koska en niitä oikeeastaan ois halunnutkaan katsoa ennen kun sarja alkaa, koska ne kuitenkin käyttäytyy ihan eritavoin Villassa kun esittelyvideolla, mutta oli nyt pakko katsoa kun ei sarja vielä alkanutkaan. Ja ei ekä ihan yleisin mieleipide, mutta mä oon positiivisesti yllättynyt näistä! Luulin, että tuolla ois jotain Bile-Dani Paratiisi-Sanni tyyppisiä tyyppejä, mutta kerrankin vaikuttaa siltä, että Suomestakin on löydetty hyviä kilpailijoita tonne! Ei ehkä kukaan naisista tai miehistä oo ihan sitä omaa tyyppiä, mutta kaikki on kyllä keskivertoa parempi näköisiä ihmisiä! Ja usein tollasilla luonne ei sitten ole ihan sitä samaa tasoa, mutta luonteetkin vaikutti esittelyvideoissa olevan ihan ok! Ihan en oo kyllä varma vielä Villestä, Mikasta, Pauliinasta ja Veerasta, mutta toivottavasti nekin yllättää positiivisesti. Mutta kyllähän varmaan kuka vaan noista saattaa yllättää myös erittäin negatiivisesti. Odotan niin innolla iltaa!
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/veerajjulia/
Veeran ig
Huutonaurua noille sambavideoille
:D Huomenna uusi kierros!