Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Kai ne laittaa toisenkin simpsonit jakson pyörimään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/4f5a7114-6abc-4a0c-970a-7b2196f10…
Siinä osallistujat
Odotan eniten Patrickia 😉
Mitä kaikki näkee tässä? Okei, pidemmät hiukset miehellä ei oo mun mieleen mut kai se on joku juttu
Mulla ei myöskään pitkät hiukset oikein iske. Mut onhan tuo Patrick nyt "iha ok" jokapatauksessa
Mun ehdoton takaraja on kymmenen, jos ei sittekää näy nii pistän boikottii koko ohjelman
Onko noi valmiina siellä paikalla vai menee samanlailla livenä yksitellen niinku bb-taloon? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/4f5a7114-6abc-4a0c-970a-7b2196f10…
Siinä osallistujat
Odotan eniten Patrickia 😉
Mitä kaikki näkee tässä? Okei, pidemmät hiukset miehellä ei oo mun mieleen mut kai se on joku juttu
Mulla ei myöskään pitkät hiukset oikein iske. Mut onhan tuo Patrick nyt "iha ok" jokapatauksessa
Aika perus.
Ei ne mun mielestä mitenkään livenä mee sinne
Tätä menoo av ehtii mennä kiinni ennen kuin jakso saadaan loppumaan
No pilanpäiten mä halusinkin nähä 😂😂
Ei oo livenä, kuvaa edellisenä päivänä ja koostaa ja laittaa eetteriin seuraavana. Tai siis nyt ei laita. Kaikesta päätellen siellä on joku mokannut huolella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mun mielestä mitenkään livenä mee sinne
Tai siis mietin sitä ku kuvaus alkaa niin onko ne siellä keskenään valmiina ja tavannu jo toisensa.
ankuli kirjoitti:
Ei oo livenä, kuvaa edellisenä päivänä ja koostaa ja laittaa eetteriin seuraavana. Tai siis nyt ei laita. Kaikesta päätellen siellä on joku mokannut huolella.
No siinä tapauksessa tuntuu vielä oudommalta et lähetyksessä on joku vika
Eilen on mennyt ja parinvalinnat on myös tehty eilen. Uskoisin että aina näytetään edellisen päivän/illan/yön jutut seuraavan päiväm iltana.
Huomenna tulis sitten tän päivän jutut, tai ainaki pitäis tulla.
Mielikuvitus lentää, aloin miettiä et siellä on tuotannossa joku harjoittelija onnistunut hävittämään koko jakson bittiavaruuteen 😂
Miten kauan kestää laittaa ohjelma pyörii?? Ottaa niin pannuun😣😣!! Tommosta sheisee pitää kattoo odotellessa!
Miksei tästäkin vois olla 24/7 versioo ostettavissa niinku bbssä :D
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitus lentää, aloin miettiä et siellä on tuotannossa joku harjoittelija onnistunut hävittämään koko jakson bittiavaruuteen 😂
Tää ois jo next level...
Kauankohan tätä kehtaa oottaa, nukkumaan pitäisi kohtapuoliin mennä. Mut ei malttaisi katsoo vasta huomenna työpäivän jälkeen kun tulee kuitenkin törmättyä "juonipaljastuksiin" vahingossa :D
Sama!
Sitte tietysti on joku k-pää 😂