Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Noi saarelaiset eivät osaa pelata. Nyt olisi kannattanut äänestää joku vahva pari ulos, koska finaalissa uusilla ei ole mitään tsäänssejä jos vastassa Ville ja Pauliina tai Veera ja Janne. UK:n versiossa pelattiin paljon rohkeammin. Olishan noi voinut äänestää, miten haluavat. Suomalaiset lampaat tottelee tuotantoa sanatarkasti. Ja tuotanto selkeästi pelasi Emman ulos.
Luuletko sä ihan oikeasti että ne olis saanut luvan siihen😁Johan tästä tuotannon määräämisestä on puhuttu Englannin versiossa miten ohjaavat ohjelmaa,eivätkä parit oikeasti ketään ulos laita vaan tuotanto!!
Vierailija kirjoitti:
Repesin nauruun, kun punanenäinen, tukkoinen ja itkuinen Aura löysi valonpilkahduksen tulevaisuudesta Emman kanssa:
"Mudda mä diedän et me mennää dokaa viäl ni ei se haiddaa niin"
Aura on menossa dokaamaan myös Alexinan kanssa. 🤪
Koska täällä näyttää olevan ihmisiä
jotka yrittää levittää negatiivista Patrickista ja Ankusta.. niin sanompa tämän
Anku ja Refai
Kyllä sen nyt huomasi, ettei Ankulla ollut romanttisia tunteita Refaita kohtaan, mutta silti jaksoi yrittää niinkin pitkään eikä siit vaan hylkännyt jonkun muun kimppuun. Aika monesti ja liekö monen monta kertaa kameroiden takana hän selitti Refaille asian ja en tiedä onko joillakin katsojilla vaikeus ymmärtä puhetta mutta kyllä hän Refaille ilmaisi sen hyvin selkeästi ettei ole tunteita(vaikka jostain ihmeen syystä Refai ei tuntunut millään ymmärtävän ettei joku hänestä nyt vaan kiinnostu). Ja sillehän ei kukaan vaan voi mitään, eikä se kenenkään vika ole.
Patrick-Emma
Tässä olen sitä mieltä että sänky homma olisi voitu olla tekemättä ja Patrick olisi voinut ilmaista Emmalle selkeämmin, ettei tunteita ole enää(mutta mistäpä me tiedämme jos hän jo sanoi esim kun parit keskustelevat usein sängyssä).
Anku-Emma
Mä en ymmärrä että mitä uhrilahjaa Ankun olisi Emmalla pitänyt antaa jotta se olisi joiden mielestä "hyväksyttyvää" että hän on Paten kanssa. Tämähän ohjelman idea on löytää ihminen josta on kiinnostunut. Hän selitti tunteensa Emmalle monia kertoja ja varmisti aina ettei Emman tunteet ole muuttuneet(tämä osottaaa kypsyttä että ottaa huomioon toisen). Emma toimi tässä minusta tyhmästi ja teki itselleen hallaa siinä, ettei hän kertonut tunteista Ankulle ja siitä ettei pitänyt että he olisivat yhdessä ja syytti selän takana Ankua vaikka itse antoi Ankulle hyväksyttävän vastauksen.
Anku-Patrick
Uskon että molemmilla oli jo pidemmän aikaa tunteita ja kiinnostusta toisia kohtaan mutta eivät voineet lähentyä koska heillä oli silloiset parit, minä johtaa siihen miksi he tuntuvuat niin läheisiltä nyt.
Muutenkin kameran takana on voitu keskustella paljon enemmän miltä televisio tilanteiden antaa näyttää, joten tämän takia en ymmärrä että mikä Ankussa ja Patrickissa niin joitakin täällä tuntuu ärsyttävän.
Tuo Jannen ja Villen källikin tehty tuohon, ei nuo pojat olisi uskaltaneet tehdä tuollaista oikeesti,saatiin taas katsojille jotain 1 että "täytyy kattoo huomenna mikä tuo juttu on"
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin nauruun, kun punanenäinen, tukkoinen ja itkuinen Aura löysi valonpilkahduksen tulevaisuudesta Emman kanssa:
"Mudda mä diedän et me mennää dokaa viäl ni ei se haiddaa niin"
Mua ei kyllä naurata toisen pahamieli.
Just joo, tämäkin piti käsittää väärin. Sun kanssasi on varmaan to-del-la helppo elää.
Pääpointti oli siinä, että Aura ja Emma pääsevät sarjan jälkeen yhdessä dokaamaan. Mikä on Auran mielestä lohduttavaa.
Ok. Pahamieli tuli silti katsoessa Auran itkemistä.
Me suomalaiset ei olla mihinkään tyytyväisiä. Mies ei sais itkeä,ei näyttää tunteita ja mitä näitä kliseitä on. Sehän on ihan nössö siis. Nyt kun saarella on vakipareja,niin alkaa mollaus. Ne on turhia siellä tai joku on naama norsunv:llä koko ajan tai miks ne vain makaa siellä tms,siis ne joutaa kotia. Ei kun pitää olla draamaa,itkua,hammasten kiristelyä tai leiposivat,et me saatas viihdettä. Hei,ei oo pakko katsoa,jos noin ottaa koville..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo Sami💖ja Nelli hassun näköisiä kun Nellillä näyttää olevan isompi pää, ja hieman pidempi kuin Sami ,kyllä se mies pitää pikkasen isommalta näyttää😉
Ja sitten nää tällaiset mammat on kuitenkin just niitä samoja joidenkin mielestä Pati ja Anku ja heidän kaltaiset ihmiset on pinnallisia, kun ovat niin kauniita.
Vähän ot mutta mun silmään Anku ei edes ole niin kaunis, tylsä... Aura taas on ihan mieletömmän kaunis, upea vartalo ja persoonalliset kasvot
T:bi mimmi
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole yhtään työlästä, kun sanoo sen ihan suoraan ja pehmentelemättä. Toki ystävällisesti, mutta jämäkästi. Nämä molemmat antoivat niin ristiriitaisia signaaleja, että vastapuolet alkoivat hajoilla.
Oletko miettinyt sitä, että tuolla saarella pitää olla pari, tai lentää ulos? Näin ollen ei voi tehdä suoria lemppauksia vaan joutuu hengata parin kanssa, jonka kanssa vaan ”katsellaan” tilannetta, vaikka tietäis että vieressä on joku joka kiinnostaa oikeasti.
Vantaalaiset chilleimpiä, Refai vie tän vaik ei oiskaan Patrick ulkokuoresta.
Ketkä/ kuka seuraavaksi ulos + perustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset:
Johanna=Ihminen jonka kanssa en tulis koskaan toimeen aivan liian masentava ja kiukkunen ihminen, joka luulee itsestään vähän liikoja
Veera=paljastunut ihan positiivisia puolia hänestä, eli iloinen muiden puolesta ja näin... mutta en usko että hän välttämättä on aina käryllä muiden tunteista. Aika hölösuu ja kaikkialle aina menossa tyyppi.
Aura=Nuori ja hyvin epäkypsä vielä rakkauteen. Huomaa että hän varmaankin on vielä itsensä etsimis vaiheessa(nuorena usein vahvat poliittiset mielipiteet).. joten ei ehkä hänen aika vielä tässä ohjelmassa.
Anku=Vaikuttaa todella mukavalta ja herttaiselta ihmiseltä ja ikänsäkin puolesta tietää mitä haluaa. Jotenkin kiva nähä näissä ohjelmissa vähän muitakin luonteita kuin vaan "kovia". Hänestä tulee mieleen uk series 3:sen Camilla.
Emma=hän tuntuu olevan hermoromahduksen partaalla joten oli aika hänen siirtyä. Huomas kyllä että oli hyvin ihastunut Patiin ja hänelle on varmaan hankala päätää ihmisestä irti.
Alexina=Ihan mukava
Nelli=vähän semmonen tipsuttelija. Mutta ei mitään negatiivista sanottavaa'
Kuinkas monta kertaa se Ankun serkkutyttö aikoo tän postata?
XD XD ei mä itken.... Nyt mä oon serkkutyttöXD No eipä tuo haittaa.. voit sä ajatella niin. Serkkuihin kun ei oo ollu yhteyttä vuosiin niin onhan se aika mukava että nyt mulla on serkku joka on viel ihan tv:ssä😁🙌!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on tosi typerää, että tuli ohje äänestää ulos paria jonka välillä oli vähiten aitoa tunnetta. Ihan kuin tuotanto olisi halunnut Emman ja Refain ulos. Tuollaisen ohjeen mukaan aika usein ulos saattaa päätyä se, joka pääsee viimeisenä valitsemaan parin parinvalinnassa. Järkevämpää olisi äänestää niitä, joilla vähiten mahdollisuuksia koko saarella.
No miten se olis tilannetta muuttanut? Eihän Emmalla ja Refailla oo yhtään sen enempää mahdollisuuksia tuolla kuin noilla muillakaan putoamisvaarassa olevilla pareilla. Oisko juuri noita kahta pitänyt roikottaa mukana, jos joskus sattuiskin saarelle tulemaan heille sopiva pari? Musta on ihan hyvä, että äänestykset menee näin, ettei aina voi äänestää sitä omaa bestistään jatkoon.
No esim Emmalla olisi kyllä ollut mahdollisuuksia, mm Ville ilmaisi aiemmin että saattaisi kiinnostaa. Ja ihan periaatteesta olisi järkevämpää tuollainen tapa tulevaisuudessakin, entä että sellainen pari, jonka välillä vähiten tunnetta, eli hyvin suurella todennäköisyydellä se, joka on viimeiseksi päässyt valitsemaan eikä ole voinut ottaa sopivinta.
Vierailija kirjoitti:
Noi saarelaiset eivät osaa pelata. Nyt olisi kannattanut äänestää joku vahva pari ulos, koska finaalissa uusilla ei ole mitään tsäänssejä jos vastassa Ville ja Pauliina tai Veera ja Janne. UK:n versiossa pelattiin paljon rohkeammin. Olishan noi voinut äänestää, miten haluavat. Suomalaiset lampaat tottelee tuotantoa sanatarkasti. Ja tuotanto selkeästi pelasi Emman ulos.
Ei UK-versiossa koskaan äänestetty vahvoja pareja ulos.
Biletys / dokaaja porukkaa tykkää Aurasta.
Kun näin ekan kerran Paulin ja Nellin profiilit, niin tuli heti mieleen, että näyttävät ihan sisaruksilta 😀
Vierailija kirjoitti:
Patista kuoriutui ihastunut söpöliini. Tulee herkempiä puolia näkyviin Ankun kanssa.
Anku puhu jo ihastumisesta, mutta eikö Patrick sen sijaan sanonut vain jotain että hyvältä tuntuu ja katsotaan miten tämä menee. En tuosta fyysisyydestä vielä vetäisi johtopäätöksiä, kun Patrickin sanoin olisi kaikille pareilleen fyysinen. Mutta kyllä Patrickilla ja Ankulla näyttää ihan hyvin nyt synkkaavan. Tosin niin Patrickilla vaikutti alussa Emmankin kanssa. Ihan kiinnostavaa seurata, miten niiden juttu etenee.
Seuraillaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne ja Ville on just kuin Love Island UK 3:n Chris ja Kem. Enemmän kiinni tosissaan kuin omissa pareissaan. Aidointa rakkautta<3 :-)
Juuri samaa olen miettinyt. I just love Chris and Kem.
Kyllä Chris ja Kem olivat hauskempia ja syvempiä hahmoja. Heidän keskustelunsa siitä, jos saisivat vauvoja 😆😆😁
Liekö vika näissä hahmoissa vai leikkauksessa, kun ihan jokainen U.k.n henkilöistä saatiin kuviin kokonaan, varsinkin tämä Chrisin tyttis kyettiin esittämään kaikkine nyansseineen kohtalaisen vaikeana kumppanina.
Noh tuotanto oppii.
Joo tietty, ne oli ihan huippuja. Vertasinkin vaan tuota suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua etoo heissä se, että he molemmat kohtelivat niitä ei-haluttavia parejaan huonosti + Anku vielä Emmaakin. En tarkoita sitä, että lemppasivat sen vaan sen, miten huonosti sen hoitivat ja nyt muka osaavat olla mukavia ihmisiä.
Kumpikaan eivät todellakaan ”vaan lempanneet” parejaan, vaan tekivät sitä eroa pitkään ja kärsivällisesti, huomioiden sitä toista. Täällä haukuttiin kovasti myös sitä että Anku ja Pati on liian kilttejä.
Heillä nyt sattui olemaan väärät parit ensin. Koitahan itse päästä irti ihmisestä joka on vakaasti päättänyt olla sun kanssasi, vaikka et ole kiinnostunut. Se on aika työlästä!
Se ei ole yhtään työlästä, kun sanoo sen ihan suoraan ja pehmentelemättä. Toki ystävällisesti, mutta jämäkästi. Nämä molemmat antoivat niin ristiriitaisia signaaleja, että vastapuolet alkoivat hajoilla.
Patukka itse sanoi, että ei jaksa enää, kun yhden tuolinkin kokoamisesta tuli jälkeenpäin monen tunnin väittely.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot mutta mun silmään Anku ei edes ole niin kaunis, tylsä... Aura taas on ihan mieletömmän kaunis, upea vartalo ja persoonalliset kasvot <3
T:bi mimmi
Anku on sulle liian naisellinen ja äidillinen. Sehän on selvä.
Itse valitsisin Ankun jos pitäisi valita kumman kanssa viettäisin aikaa. Vaikuttaa syvällisemmältä kuin Aura, jonka keskusteluun jopa Jeffrey oli kyllästynyt. Mutta olenkin hetero, eikä mua viehätä tatuoinnit tai dokaaminen.
Janne ja Ville vois tehä enemmän källejä. Mutta toi Emma-källi oli tilanteeseen nähden tosi huono. Se oli jo ala-arvoinen. Joku sellai pila hyvän maun rajoissa. Tai sit Patrick keksiii hyvän jäynän heille ja he jatkaa sitä, tulis sellai kepposteluviikko.