Miehen ei kannata ottaa hyvännäköistä naista
Hyvännäköinen kuitenkin pettää useammin. Ja on muutenkin joku pelinainen. Psykologit ovat tutkineet.
Kommentit (22)
Onko tämä sitä Tony Dunderfeltin tutkimusta?
Joo näin on, ulkonäöstä tällaiset asiat voidaan päätellä! Ennen vaan luultiin väärin päin, että rumat on niitä pahiksia, mutta onneksi nyt on näkemys korjattu. Hävetkää, kaunottaret!
Niin. Sinähän et tosiaan tule koskaan saamaan yhtään minkäännäköistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Minä otan ja vielä punapään. Sellaisen ihanan ukrainalaisen.
M
Mullakin punapää. Suomalainen. 👍
Itse asiassa se on niin että ei-viehättävä on todennäköisempi pettäjä koska jos mahdollisuus tulee niin huono itsetunto ja hyväksynnän haku voi ajaa siihen.
No jos rehellisiä ollaan, niin eläisin mielummin muutaman vuoden kauniin naisen kanssa joka lopulta pettää kuin loppuelämän taviksen kanssa, jonka kanssa olen lähinnä olosuhteiden (lapset) pakosta.
Toki on olemassa sellainen asia kuin suuri rakkaus (tm), mutta se on todellisuutta hyvin harvoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
👍
Se kuka on hyvännäköinen kenenkin mielestä ja millä tavalla on täysin yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
No arvioikaa munkin peppu!
Anteeksi, mutta ei niitä naisia noin vain "oteta"
Isoäiti oli nuorena kaunis, isoisä oli lyhyt ja pullea eikä mitenkään komea, mutta kyllä se oli isoisä kun kävi vieraissa.
Minun vaimo on hyvännäköinen ja ollaan oltu yhdessä 15 vuotta. Ei ole pettänyt tiedän varmasti.
Naisen kannattaa ottaa hyvännäköinen mies. Eivät petä. Psykologit ovat tutkineet.
Mieluummin hyvännäköinen nainen joka pettää, kuin ruma uskollinen.
Tilastollisesti, hiusten väristä riippumatta. Kuinka monet tekevät syrjähyppyjä, onko tietoa.?
Onko sulla tässä oma lehmä ojassa?
Taitaa olla toisinpäin. Hyvännäköinen on yleensä niin tottunut saamaansa ihasteluun, ystävällisyyteen ja katseisiin, ettei se ihan helposti saa häntä tolaltaan ja hairahtamaan. Vähemmän viehättävälle se taas on harvinaista herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kannattaa ottaa hyvännäköinen mies. Eivät petä. Psykologit ovat tutkineet.
Ja myös nuori, koska psykologit on tutkineet että erityisesti nuoret komeat miehet ei petä kokeneita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimo on hyvännäköinen ja ollaan oltu yhdessä 15 vuotta. Ei ole pettänyt tiedän varmasti.
Minunkin vaimo on hyvännäköinen , tuskin käy vieraissa. Sitä ei edes kiinnosta koko seksi.
M