Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Musta on tosi typerää, että tuli ohje äänestää ulos paria jonka välillä oli vähiten aitoa tunnetta. Ihan kuin tuotanto olisi halunnut Emman ja Refain ulos. Tuollaisen ohjeen mukaan aika usein ulos saattaa päätyä se, joka pääsee viimeisenä valitsemaan parin parinvalinnassa. Järkevämpää olisi äänestää niitä, joilla vähiten mahdollisuuksia koko saarella.
Voi luoja tota märehtimisen määrää ku joku häädetään pois! Ihan ku ne ois ne kuolemaan lähettämässä. Naurettavaa.
En tykännyt siitä kuinka Anku ja Patrick heti pussaili ja lääppi toisiaan heihin vielä ihastuneiden, entisten parien edessä. Kun kumpikaan ei saanut sanottua Emmalle tai Refaille ajoissa että ei kiinnosta, vaan toinen passiivisena otti vastaan Refain ihastuksen, ja toinen sääti Emman kanssa ihan liikaa ja epäselvästi. Olisi ollut hienotunteisempaa ja kunnioittavampaa tuollaisen jälkeen pitää vähän aikaa näpit irti toisista, tai edes tehdä se salassa, eikä samassa huoneessa niin, että siitä tuli kaikkien puheenaihe. Esim. Veera ja Janne toimivat paljon kivemmin Senjaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, että Janne sanoi Refaille, että säästä meillekin niitä naisia! Luulempa, että Jannen tähtäin on pelata peli voittoon Veeran siivellä ja juttu lopahtaa kummasti, kun palaavat takaisin Suomeen...
Ei Veerakaan oo tosissaan Jannen suhteen. Tuossa pitäisi olla "tosissaan" niin kauan kun tuo loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Musta on tosi typerää, että tuli ohje äänestää ulos paria jonka välillä oli vähiten aitoa tunnetta. Ihan kuin tuotanto olisi halunnut Emman ja Refain ulos. Tuollaisen ohjeen mukaan aika usein ulos saattaa päätyä se, joka pääsee viimeisenä valitsemaan parin parinvalinnassa. Järkevämpää olisi äänestää niitä, joilla vähiten mahdollisuuksia koko saarella.
On hyvinkin mahdollista että rakkauden saarelaiset eivät itse päättäneet koko asiaa. Lumeäänestys ei kuulosta tippaakaan epäuskottavalta.
Laitampa itekki nyt ekaa kertaa omaa kommenttia kun niin pahasti olen koukuttunut sarjaan.
Tää ohjelma on lähtenyt kyllä alkukankeuden jälkeen todella hyvin lentoon! Ja kertoja parantaa jakso jaksolta.
Mulla ei mitään henkilökohtaisia suosikkeja ole, jokaisessa on jotakin tykättävää.
Mää oon alkanu tykkäämään Veerasta kokoajan enemmän, vaikka välillä tuntuukin että siinä on ihan liikaa kaikkia. Musta on kuitenkin ihanaa miten hän huomio muut, on iloinen toisten puolesta, kaikenkaikkiaan luo sellasta yhteisöllisempää ilmapiiriä.
Säälittää Emma ja Refai että heille nyt kävi näin, mutta näin se aina oikeassa elämässäkin menee. Musta Patrick ja Anku sopii kuitenkin tosi hyvin toisilleen ja ovat kyllä söpöjä yhdessä.
Tää on vähän niin kuin elämä pienoiskoossa, tai parisuhde- ja deittailumaailma. Kaikki tunteet tulee vaan moninkertaisena, ja tunnetilat vaihtelee nopeasti puolelta toiselle. Ihastumiset voi tapahtua hämmästyttävän nopeasti, mutta myös tunteiden laimeneminen.
Tosi hyvin otti Emma pudotuksen vastaan. Luulen, että oli helpottunut, kun pääsi tuulettumaan ulkomaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne ja Ville on just kuin Love Island UK 3:n Chris ja Kem. Enemmän kiinni tosissaan kuin omissa pareissaan. Aidointa rakkautta<3 :-)
Siis J ja V on homoja vai?
En tarkoittanut, että olisivat homoja. Heillä on vain kaikista saarelaisilla eniten tunteita tosiaan kohtaan. Haluavat viettää aikaa keskenään ja pitää hauskaa.
Pauliinan pitäisi petrata, jos meinaa voittaa rahat. On ollut jotenkin tosi hapan viimeiset kolme jaksoa. Ainut missä viitti tsempata, oli puhe, kun viimeksi valitsi Villen.
Mulle tulee tästä oikeasti joku ripari mieleen. 😂 Jutut on yhtä kypsiä. Nukutaan samassa tilassa. Välillä tulee viestejä ylemmältä taholta. Välillä on ”isosten” järkkäämiä leikkejä. Ja kahden viikon tuntemisen jälkeen ollaan parhaita ystäviä ever ja itketään silmät päästä kun joudutaan eroon. Tulee niin takaumat siitä, kun oli 15 vee.
Tässä sarjassa on paljon turhia asioita mutta ehdottomasti turhin on Shirly Karvinen. Miten sitä kehdataan edes kutsua juontajaksi, kun sitä ollaan nähty pari kertaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mää annoi vittu kaikkeni
Toivottavasti lukisi tätä palstaa ja tajuaisi ettei se vittu kaiken antaminen ole tie onneen jos sen tekee itsekkäästi laskien omia tekemisiään. Jäi vahva fiilis että repairin taktiikka olisi lunastaa nainen herrasmiesmäisyyksillä ja palveluksilla, ja loppu elämän olla itse palveltavana kun hän luo uraansa ja elää omaa elämää. Nainen voisi tarvitaessa kulkea kauniina vierellä.
Juuri näin!
Pääsisi turkkilaiseksi kotirouvaksi, joka ei saa liikkua ilman miestä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
No miten se olis tilannetta muuttanut? Eihän Emmalla ja Refailla oo yhtään sen enempää mahdollisuuksia tuolla kuin noilla muillakaan putoamisvaarassa olevilla pareilla. Oisko juuri noita kahta pitänyt roikottaa mukana, jos joskus sattuiskin saarelle tulemaan heille sopiva pari? Musta on ihan hyvä, että äänestykset menee näin, ettei aina voi äänestää sitä omaa bestistään jatkoon.
Jeffrey ja Aura saisi pudota. Niillä ei oikeasti ole yhtään mitään. Jeffrey vaan pelaa ja odottaa sitä big booty brunettea. Se on varsin jäätävä Auraa kohtaan. Kehonkielessä ja teoissa ei ole mitään ihastumisen merkkejä.
Oli kyllä jokseenkin todella mauton tuo viestiläppä pojilta. Omasta mielestä tän tyyppiset jäynät on kyllä hyviä, mutta ei tälläsasse tilanteessa! Parickin sanoi : nyt ei ollut ihan tilannetajua pojilla...
Olikohan niillä tarkotus että tuo paljastus vasta sitte jos/kun Pati menee jutteleen Emmalle sillai et sää halusit jutella? Ja Jannen ja Villen mielestä ois ollut hauskaa seurata siitä syntyvää kiusallista sananvaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi Auraa! ❤️ Eikö Aura tajunnut, että ei hänen olisi tarvinnut toimia niin pilkuntarkasti sääntöjen ja ohjeiden mukaan, ja äänestää Emmaa ja Refaita. Muutkin pelaavat, eivätkä välttämättä toimi juuri niin kuin kuuluu. Varsinkin kun Auralle tuli siitä noin paha mieli :( Toisaalta ei Aura varmaan olisi halunnut äänestää Alexinaakaan, sillä Aura ja Alexinakin vaikuttavat jo ystävystyneen.
Emman saamasta huomiosta kateellinen Jeffrey kyllä piti huolen siitä ettei Aura ota mitään vapauksia annetun ohjeen suhteen. Tämähän oli Jeffille voitto, saa Auran nyt kokonaan itseään palvomaan. Tai niin varmaan luulee.
Patista kuoriutui ihastunut söpöliini. Tulee herkempiä puolia näkyviin Ankun kanssa.
Jeff oli mustasukkainen, koska Aura oli niin paljon Emman kanssa. Jeff piti huolen, että äänestävät Emmaa ja Refiä. Toisaalta noilla kahdella ei ollut enää ketään kiinnostavaa talossa, niin sikäli hyvä, että tippuivat.
Vierailija kirjoitti:
Laitampa itekki nyt ekaa kertaa omaa kommenttia kun niin pahasti olen koukuttunut sarjaan.
Tää ohjelma on lähtenyt kyllä alkukankeuden jälkeen todella hyvin lentoon! Ja kertoja parantaa jakso jaksolta.
Mulla ei mitään henkilökohtaisia suosikkeja ole, jokaisessa on jotakin tykättävää.
Mää oon alkanu tykkäämään Veerasta kokoajan enemmän, vaikka välillä tuntuukin että siinä on ihan liikaa kaikkia. Musta on kuitenkin ihanaa miten hän huomio muut, on iloinen toisten puolesta, kaikenkaikkiaan luo sellasta yhteisöllisempää ilmapiiriä.
Säälittää Emma ja Refai että heille nyt kävi näin, mutta näin se aina oikeassa elämässäkin menee. Musta Patrick ja Anku sopii kuitenkin tosi hyvin toisilleen ja ovat kyllä söpöjä yhdessä.
Tää on vähän niin kuin elämä pienoiskoossa, tai parisuhde- ja deittailumaailma. Kaikki tunteet tulee vaan moninkertaisena, ja tunnetilat vaihtelee nopeasti puolelta toiselle. Ihastumiset voi tapahtua hämmästyttävän nopeasti, mutta myös tunteiden laimeneminen.
Samaa mieltä. Mä meinasin luovuttaa viikko sitten tän sarjan suhteen, mutta onneksi annoin vielä mahiksen :-D Veerasta on ollut kiva huomata noita "vaimomatskupiirteitä" Oon ite just tuollainen häärääjä myös ja Veerakin tekee sen ilman marttyyrinkruunua, mikä on hieno juttu. Veeran avoimuus on ihailtavaa ja Jannen ei tarvii yhtään arvailla, että mitä naisen päässä liikkuu. Anku ja Pata ovat kummatkin puhjenneet kukkaan pariutumisensa myötä - sitä on myös ilo katsella. Todella kauniisti katsovat toisiaan.
Pauliina on uskomaton jääkuningatar: kaunis kuin mikä, mutta jotenkin tunneälyltään pyöreä nolla. Ei mikään ihme, että synkkasi Senjan kanssa niin hyvin.
Alexiina on muuten kasvoiltaan välillä ihan Sannin näköinen - onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota? Pauliina näyttää blondilta Jenni Vartiaiselta toisinaan ja Veera OITB:n Piperilta kasvojen yläosasta :-D
Voi Auraa! ❤️ Eikö Aura tajunnut, että ei hänen olisi tarvinnut toimia niin pilkuntarkasti sääntöjen ja ohjeiden mukaan, ja äänestää Emmaa ja Refaita. Muutkin pelaavat, eivätkä välttämättä toimi juuri niin kuin kuuluu. Varsinkin kun Auralle tuli siitä noin paha mieli :( Toisaalta ei Aura varmaan olisi halunnut äänestää Alexinaakaan, sillä Aura ja Alexinakin vaikuttavat jo ystävystyneen.