Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Näitä treffejä seuraamalla tuli eka kertaa tunne, että Patrick käy vähän hitaalla.
Sopivat kyllä toisilleen.
Taidat katsella ohjelmaa ensimmäistä kertaa?
mitä veikkaatte ketkä lähtee tänään?
Nehän tekee tuolla toisilleen jekkuja koko ajan, mutta suurinta osaa ei ole näytetty.
Aura miksi puutut niin paljon muiden välisiin..!
Patrick varmaan vähän ihmetteli, että Anku tiesi mitä hänen ja Emman ja välillä tapahtui mutta ei kuitenkaan ollut tästä moksiskaan. Siis lähinnä siltä kannalta, että edellisenä yönä Emma ja Patrick on touhuillut mutta seuraavana päivänä Anku on ollut valmis silti lähentymään Patrickia. Eipä kai siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Toi on ku joku p*rkelee teinien rippileiri. Kertokaa, miks mä katon tätä.
Sää oot koukussa. Ne nöyrrrryyttää sua. Ne naurrrraa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Anku vaikuttaa ihastuneemmalta. Tai sitten Patrick on vaan niin jäässä.
Kumpikin on ihan yhtä lovena. Patu on parantunut tosi paljon kunnon nyt Ankun kanssa ja ihana tuo kun kertoi siitä emman kanssa paneskelusta.
Ilmankos sitä kadutti niin paljon. Megamorkkis oli ihan aito tai sitten tuo on oscar-palkinnon arvoinen suoritus.
Anku vaan hihittelee, kun Pate kertoo panneensa Emman kaa...Eihän se mittään, pikku juttu
Vierailija kirjoitti:
Toi on ku joku p*rkelee teinien rippileiri. Kertokaa, miks mä katon tätä.
Aikamoista teinien aliarviointia. Ja kyllä, saman kysymyksen äärellä painin minäkin. Todennäköisesti tämä ketju on ainoa syy tämän katsomiselle.
missä shirly;( eiks shirlyn pitänyt juontaa tää :O
Patrick ja Anku ovat tosi suloisia, näkyy oikeesti, että heidän ei tarvitse esittää♥♥♥
Pate skooraa taas. Mikä maalintekijän vainu.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että nuille idiooteille tulis jotain seuraamuksia tuosta muilta asukkailta, mutta epäilen, koska "pojat in poikii" ja mikä tahansa vammanen toiminta kuitataan sillä...
Patrickin kosto tulee olemaan jäätävä...
Ihanat Anku ja Patrick. Eipä Patrick ollakkaan peluri. Minä niin tiesin.
Siis toi Anku on outo ja Patrik myös
Patrick kertoo Ankulle, että pani Emmaa ja Ankun vastaus on, että halaa ja sanoo, et oot ihana. Mit vit nyt oikeesti hahahaha.
Veikkaan että tänäään tippuu Pauli ja Alexina.
Ois kiva joskus sellanen ylläripudotus ettei nää tietäisi etukäteen et tänään jotkut tippuu.
Veikkaan että tippumisuhan alla ovat Alexina ja Pauli, Emma ja Refai ja Nelli ja Sami. Jos asukkaat äänestävät itse ja paria niin veikkaan että Alexina ja Pauli lähtevät.
Voessßssti