Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Sami ja mikäs sen tytön nimi on niin sais tippua tänään.
Tunteiden nuuskapurkki hukassa. 😄
Musta on jotenki aina nii koomista ku toiset on nii kiinostuneita toisten pussailuista yms. :D
Olen normaalisti ihan sosiaalinen ja yleensä tuntemattomienkin kanssa keksin puhuttavaa. Mutta en tiedä mistä itse tuolla saarella puhuisin. En tykkää tai osaa puhua itsestäni tai tunteistani saati analysoida mitään muutaman päivän suhteita. Luultavasti siis olisin tuolla 24/7 hiljaa ja täysin seinäruusu.
Anku taitaa olla kunnon hattarapää tuulitunneli. Sopii hyvin miesankun pariksi.
Anku on ihihihihihastunu :)))
Jeff vaikuttaa kyllä aika itsekeskeiseltä. "Emmalla ollut aika paska fiilis ja olen halunnut olla tukena." Jefri nyrpeänä:" Nojoo, mutta eihän se nyt silleen meihin pitäis vaikuttaa..." Häneltä ei varmaan normaalisti hirveästi saa tukea elämän vaikeuksissa, koska eihän ne häneen liity.
ville ja janne on ku vanha pariskunta
Välillä musta tuntu et Jeff on aikustunu vähä mut en ookkaa enää yhtää varma...
Miks toi Emma tuolla röökillä virnuilee tolleen :D
onkohan pojat lähettäny ton viestin patrickille
Ville ja Janne jälleen läheisissä tunnelmissa. :)
Kuinkahan paljon ne itkee, kun toinen putoaa?
Mitkä ihmeen housut Emmalla on jalassa.
Jummijammi Patulla on iso patukka
Onko Janne ja Ville lähettänyt sen viestin ku naureskelivat noin päiväkirjahuoneessa?
Villellä ja Jannella on kyllä harvoin draamaa.
Tämä pari voittoon!
Muistutatteko mielestänne luonteelta joitakin saarelaisia (niinkun minkä kuvan ootte saanu telkkarista)?
Mie oon tyttö ja muistutan Paulii ja Samii, Pauli tuntuu vaan höpisevän kaiken mitä mieleen tulee ulos sen enempää miettimättä mitä sanoo, ja Sami sanoo paljon asiaa nopeasti ja toteaa olevansa oikeassa lisäämällä perään "Nii" 😂 Löysin molemmista noista itseni niin hyvin😀
Mieheni puolestaan muistuttaa mielestäni Ankua ja Patrickia, kun aina vaan kiertelee ja kaartelee ja unohtaa miten puhutaan suoraan 😂
Sori, jos tyhmää/sekavaa