Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
6341/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi raasut Emma ja Refai, kun kummatki "jäi jäljelle" tavallaan ja heidän parinsa himoinneet toistensa pariksi. Anku ja Patrick näytti vakavilta ja ihan ku joltain syyllisiltä koulukiusaajilta (vaikka eivät mitään väärää oikeastaan oo tehneet, tuo on pelin henki), kun istuivat siinä parinvalinnan jälkeen ja Emma haki tukea Refaista. Ihan mielenkiinnolla ootan miten kauan odotetulla anku&patrick parilla alkaa sujuu ja miten läheisiä heistä tulee. Aika hassua (mutta ei yllättävää) että saaren kaksi kuuminta tyyppiä on nyt parina vihdoin. Näyttivät törkeän hyviltä siinä yhteiskuvissa. Jos nämä kaksi osaisi nyt pelata korttinsa oikein niin hyvinki saattas olla finaalipari ja jopa voittajapari. En vaan tiedä onko näistä sitten pelaajiksi. Molemmat aattelee aivan liikaa muita pohjimmiltaan tai ainaki sitä miten voisi miellyttää kaikkia.

Jännä miten joku voi nähdö nää hyvännäköisinä vielä. Kun tylsät persoonat on tullut esiin, ei pysty enää näkemään kauniina. Enkä nyt tarkoita sitä että ovat vaihtaneet pareja vaan sitä tylsyyttä, huonoa ulosantia, vetämättömyyttä, tyhmyyttä...

No onhan noi nyt hyvännäköisiä, jos puhutaan ihan vain ulkonäöllisesti. Eri asia sitten ovatko myös kiinnostavia, karismaattisia tai viehättäviä jne. Varmasti olisivat vieläki paremman näköisiä, jos löytyisi enemmän persoonaa, mutta ei se nyt poista sitäkään kokonaan, että noi ei olis muka geenilotossakin voittaneet.

Buaahhh joo geenilotossa tuli Ankulle silikonipallot ja ankkahuulet sekä jäätävät räpsyttimet. Mielestäni Emma paljon kauniimpi ja luonnollisempi sekä aidompi.

Mä veikkaan, et Anku on kyl ollut hyvännäköinen jo ilman noitakin. Jos ei jopa kauniimpi.

Vierailija
6342/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ehdottomasti. Patu taitaa olla lyhyenläntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6343/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi raasut Emma ja Refai, kun kummatki "jäi jäljelle" tavallaan ja heidän parinsa himoinneet toistensa pariksi. Anku ja Patrick näytti vakavilta ja ihan ku joltain syyllisiltä koulukiusaajilta (vaikka eivät mitään väärää oikeastaan oo tehneet, tuo on pelin henki), kun istuivat siinä parinvalinnan jälkeen ja Emma haki tukea Refaista. Ihan mielenkiinnolla ootan miten kauan odotetulla anku&patrick parilla alkaa sujuu ja miten läheisiä heistä tulee. Aika hassua (mutta ei yllättävää) että saaren kaksi kuuminta tyyppiä on nyt parina vihdoin. Näyttivät törkeän hyviltä siinä yhteiskuvissa. Jos nämä kaksi osaisi nyt pelata korttinsa oikein niin hyvinki saattas olla finaalipari ja jopa voittajapari. En vaan tiedä onko näistä sitten pelaajiksi. Molemmat aattelee aivan liikaa muita pohjimmiltaan tai ainaki sitä miten voisi miellyttää kaikkia.

Jännä miten joku voi nähdö nää hyvännäköisinä vielä. Kun tylsät persoonat on tullut esiin, ei pysty enää näkemään kauniina. Enkä nyt tarkoita sitä että ovat vaihtaneet pareja vaan sitä tylsyyttä, huonoa ulosantia, vetämättömyyttä, tyhmyyttä...

No onhan noi nyt hyvännäköisiä, jos puhutaan ihan vain ulkonäöllisesti. Eri asia sitten ovatko myös kiinnostavia, karismaattisia tai viehättäviä jne. Varmasti olisivat vieläki paremman näköisiä, jos löytyisi enemmän persoonaa, mutta ei se nyt poista sitäkään kokonaan, että noi ei olis muka geenilotossakin voittaneet.

entä noin älyllisesti

Vierailija
6344/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anku ehdottomasti. Patu taitaa olla lyhyenläntä.

No jaa, reilu 180cm.

Vierailija
6345/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko itse vain niin kyyninen rakkauden suhteen mutta musta vaan Veeran touhu on niin feikkiä. Kuulostaa siltä kuin hän olisi ennen ohjelmaan osallistumista katsellut näitä muiden maiden Love islandeja ja pannut merkille millaiset parit ovat voittaneet. Tämän jälkeen googlaillut "rakastuneen käytös" ja sitten opetellut tämän käytöksen ulkoa ja nyt mm. toistelee näitä "rakastuneen naisen" fraaseja.  Kaikki tämä "paras kaveri ja koko muu maailma häviää, kun he ovat kaksin. Ikävä vaikka toinen on lähellä." 

Noihan on just tollasia kliseitä, joita yleensä yhdistetään nimenomaan rakastuneeseen. Mutta se, että hän sanoo ne ääneen, oikein alleviivaten tekee koko hommasta vähän päälleliimattua. Ja siis Janne on hänen paras kaveverinsa? Anteeksi mitä? :-D Eipä hänellä ole korkeat kriteerit, jos muutaman viikon sohvalla makuilun jälkeen tulee hänen parhaaksi ystäväkseen. 

Ja mikä tämä pillerin ottaminen oli yhteisen yön jälkeen oli? Siis tekikö hän ilmeisesti e-pillerin ottamista tällaisen numeron?  En voi kuvitellakaan millainen hän on livenä ollut esim. silloin, kun hän on alkanut ensimmäistä kertaa elämässään seurustelemaan. Varmaan kylälle ripustettu oma valotaulu, jossa on komeillut tämä tärkeä päivämäärä ja maailman siirappisimman pariskunnan kuva. 

Elämäni noloimpia tunnustuksia varmaan, mutta emmä näe Veeran käytöksessä mitään outoa. Mä olen itse ihan samanlainen.

En pitäis yhtään outona ellette jaksais jankuttaa. Mutta mun tunteet ovat aina todella voimakkaita, en pelkää näyttää ja sanoittaa niitä.

Mullakin on voimakkaat tunteet. Mutta ihmettelen nimenomaaan tota sirkusta niiden tunteiden ympärillä. Jos ne tunteet ovat niin voimakkaat niin eiköhän sen muutkin jo ihan ilman mitään jatkuvaa esiintuomista huomaa. Enkä taroita tunteiden esiintuomista, vaan noita siirappisia julkilausumia.

Vierailija
6346/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma-fani on näköjään noussut tänä(kin) aamuna väärällä jalalla. Menisit pliis vaikka lenkille tai ihan mihin tahansa muualle haastamaan riitaa.

Vierailija
6347/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko itse vain niin kyyninen rakkauden suhteen mutta musta vaan Veeran touhu on niin feikkiä. Kuulostaa siltä kuin hän olisi ennen ohjelmaan osallistumista katsellut näitä muiden maiden Love islandeja ja pannut merkille millaiset parit ovat voittaneet. Tämän jälkeen googlaillut "rakastuneen käytös" ja sitten opetellut tämän käytöksen ulkoa ja nyt mm. toistelee näitä "rakastuneen naisen" fraaseja.  Kaikki tämä "paras kaveri ja koko muu maailma häviää, kun he ovat kaksin. Ikävä vaikka toinen on lähellä." 

Noihan on just tollasia kliseitä, joita yleensä yhdistetään nimenomaan rakastuneeseen. Mutta se, että hän sanoo ne ääneen, oikein alleviivaten tekee koko hommasta vähän päälleliimattua. Ja siis Janne on hänen paras kaveverinsa? Anteeksi mitä? :-D Eipä hänellä ole korkeat kriteerit, jos muutaman viikon sohvalla makuilun jälkeen tulee hänen parhaaksi ystäväkseen. 

Ja mikä tämä pillerin ottaminen oli yhteisen yön jälkeen oli? Siis tekikö hän ilmeisesti e-pillerin ottamista tällaisen numeron?  En voi kuvitellakaan millainen hän on livenä ollut esim. silloin, kun hän on alkanut ensimmäistä kertaa elämässään seurustelemaan. Varmaan kylälle ripustettu oma valotaulu, jossa on komeillut tämä tärkeä päivämäärä ja maailman siirappisimman pariskunnan kuva. 

Elämäni noloimpia tunnustuksia varmaan, mutta emmä näe Veeran käytöksessä mitään outoa. Mä olen itse ihan samanlainen.

En pitäis yhtään outona ellette jaksais jankuttaa. Mutta mun tunteet ovat aina todella voimakkaita, en pelkää näyttää ja sanoittaa niitä.

Mullakin on voimakkaat tunteet. Mutta ihmettelen nimenomaaan tota sirkusta niiden tunteiden ympärillä. Jos ne tunteet ovat niin voimakkaat niin eiköhän sen muutkin jo ihan ilman mitään jatkuvaa esiintuomista huomaa. Enkä taroita tunteiden esiintuomista, vaan noita siirappisia julkilausumia.

Meillä ainakin käytös tulee hyvin luonnostaan. Tytärkin hehkuttaa spontaanisti tunteitaan poikaystäväänsä kohtaan. Minulle, äidilleen! Jotkut on vaan tällaisia.

Vierailija
6348/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku on tosi kaunis ja kypsän oloinen myös. Hänellä tarve vaan miellyttää, niin siksi ollu tommosta jahkaamista. Emma on nätti ja mukava, mut luonteeltaan aika erilainen ku Anku. Toivottavasti Ankulla ja Patilla lempi roihahtaa. Ihanaa ku pääsevät vihdoin kokeilee.

Vierailija
6349/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään tietoa Samin pituudesta?Näyttää alle 170cm.

Vierailija
6350/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloiset Sami ja Nelli 😍

Vierailija
6351/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto. Täällä on joku peukutuskikkailija trolli. Puhuu paskaa jostain Villan asukkaasta peukuttaen hurjana omia kirjoituksiaan.

Vierailija
6352/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Anku ei päästäisi Patrickia mihinkään jos vihdoin pääsisi vähän lusikkaan." Tai jotain. Taas melko ylimielistä "huumoria" Patulta, ja miksi puhuu itsestään kolmannessa persoonassa?

Sehän oli jeffi joka tuon sanoi. Noilla kolmella oli kyllä tosi hyvä fiilis tuossa.

Ei ollut. Jeffrey sano tuon keskustelun aikana ainoastaan alussa vain kolme sanaa: "Ja Ankusta ja Patrickista." Siitä Patrick sitten jatko. Joten älä viitsi valehdella/kertoa väärää tietoa.

Minä kirjotin tuon kommentit että eikö se ollut Jeffrey, ja ihan tosissani minä elin siinä oletuksessa että tuon kommentit sano Jeffrey, johon Patrick vastasi lisäkommentin: lušikkaan.

Saattanen olla väärässäkin,mutta mun mielestä se kuulosti Jeffreyn ääneltä.

Puhujan kasvoja ei näytetty kokoajan tarkasti, niin ehkä siitä sitten saatto saada sen kuvan, mutta tosiaan, ei ollut Jeffrey.

Keskustelu meni näin:

A: Atasta ja Paulista voi tulla ihan söpö pari mun mielestä.

P: Nii vois. Mut voi Samista ja Nellistäki tulla.

...

A: Nii voi...

J: Ja Ankusta ja Patrickista.

A: Ihan vtun söpöjä.

P: Ihan vtun ällösöpöjä. Anku ei varmaan päästä mua hetkekskää silmistä.

A: Ei. Kokoajan roikun nilkassa.

P: Kerran ku pääsee vähän Patrickin kanssa lusikkaan niin se on sitte siinä.

Vierailija
6353/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera&janne nelli&sami🤗🤗🤗parhaat parit

Vierailija
6354/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin käytös tulee hyvin luonnostaan. Tytärkin hehkuttaa spontaanisti tunteitaan poikaystäväänsä kohtaan. Minulle, äidilleen! Jotkut on vaan tällaisia.

Niin, hienoahan se, jos on avoin tunteissaan. Mutta omaan silmään Veeran käytös näyttää silti todella huomionhakuiselta ja sitä kautta feikiltä. Tämä e-pilleri episodikin oli aika naurettava. Ikään kuin yleensä on tapana heti seksin jälkeen rynnätä ottamaan e-pilleri ettei vain tule raskaaksi. Sitten kuitenkin olivat Janneen kanssa sopineet etttei kerrota kellekään mutta Veeran vihjailut eivät jättäneet paljon arvailujen varaan.

Vierailija
6355/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti Anku ja Patu äänestetty tuonne romanttisille treffeille. Jännä nähä et miten niillä synkkaa :)

Patu pääsis siis toista kertaa pilkille?

Vierailija
6356/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois pitäny sittenkin äänestää Nelli ja Sami treffeille. Äänestin Ankua ja Patua.

Vierailija
6357/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Anku ei päästäisi Patrickia mihinkään jos vihdoin pääsisi vähän lusikkaan." Tai jotain. Taas melko ylimielistä "huumoria" Patulta, ja miksi puhuu itsestään kolmannessa persoonassa?

Sehän oli jeffi joka tuon sanoi. Noilla kolmella oli kyllä tosi hyvä fiilis tuossa.

Ei ollut. Jeffrey sano tuon keskustelun aikana ainoastaan alussa vain kolme sanaa: "Ja Ankusta ja Patrickista." Siitä Patrick sitten jatko. Joten älä viitsi valehdella/kertoa väärää tietoa.

Minä kirjotin tuon kommentit että eikö se ollut Jeffrey, ja ihan tosissani minä elin siinä oletuksessa että tuon kommentit sano Jeffrey, johon Patrick vastasi lisäkommentin: lušikkaan.

Saattanen olla väärässäkin,mutta mun mielestä se kuulosti Jeffreyn ääneltä.

Oli kumpi hyvänsä niin mitä väliä? Nuo 3 höpötteli siinä keskenään ja hauskaa vaikutti olevan jokaisella eli itse kyllä tajusivat jutun jujun. Tuo on just sitä Patua ja Ankua yhdistävää (huonoa) huumoria. Mua naurattaa, kun tuo Jeffrey näyttää aina möllöttävän siinä kolmantena pyöränä.

Jeffrey toimii esiliinana

Vierailija
6358/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilahtiko Jannen silmissä kauhu?

Janne ei oo ajan tasalla. 25000

Ei ne tällä teatterilla voittamaan tuu. Jopa Pauliina ja Ville alkaa olla aidompi pari kukn nämä kaksi.

Minusta se Pauliinan ja Villen yhdessäolo vasta teatteria on, niin läpinäkyvän epäaitoa.

Vierailija
6359/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parinvalinnan jälkeen, en huomannut suurempia tunteita Ankun ja palomiehen välillä, istuivat kaukana toisistaan, eivät pitäneet toisiaan kädestä, palomies oli totisen näköinen...no aika näyttää kuinka sopivat toisilleen vai sopivatko ollenkaan..

Hyvä ratkaisu olla lääppimättä toisiaan siinä Emman kiusaksi.

Vierailija
6360/23806 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parinvalinnan jälkeen, en huomannut suurempia tunteita Ankun ja palomiehen välillä, istuivat kaukana toisistaan, eivät pitäneet toisiaan kädestä, palomies oli totisen näköinen...no aika näyttää kuinka sopivat toisilleen vai sopivatko ollenkaan..

Mä luulen, että eivät viitsineet hirveästi tunteilla, koska ovat tarkkailun alla tämän Emmashown takia. Kumpikin varmaan huomasi Refun ja Emman reaktion parinvalinnassa. Ja Emma muutenkin mulkoili paria. Minun mielestäni oli hyvä, että olivat asiallisesti. Ajan kanssa nähdään, miten juttu lähtee sujumaan.

Ketju on lukittu.