Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on Emma koonnut itsensä.
Taisi mennä osittain alkoholin piikkiin.
Kenestä naisesta ville ja sami puhui oviaukolla?? Kuka valitsemassa villen tai jannen!
Ville on kyllä ilmiselvä homppeli :O
Cringemma kirjoitti:
”Mä lupaan, mä oon oikeesti paljon kauniimpi sisältä kun ulkoa”
Uskon, Emma vaikuttaa symppikseltä. On kyllä kaunis ulkoisestikin.
Vierailija kirjoitti:
"Anku ei päästäisi Patrickia mihinkään jos vihdoin pääsisi vähän lusikkaan." Tai jotain. Taas melko ylimielistä "huumoria" Patulta, ja miksi puhuu itsestään kolmannessa persoonassa?
Sehän oli jeffi joka tuon sanoi. Noilla kolmella oli kyllä tosi hyvä fiilis tuossa.
Saiko kukaan selvää Villen ja Jannen keskustelusta?
Nytkö sekään ei ole hyvä, kun Emma aktiivisesti yrittää löytää uuden parin, kun tajusi tulleensa Patun osalta vedätetyksi ja samalla jättäneensä kommunikoinnin muiden miesten kanssa vähiin, jolloin hänen luonnollisesti on haastavaa löytää uutta paria?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei nyt täyshetero niin bi tai metroseksuaali
Vierailija kirjoitti:
Anku puhuu kuin pikkutyttö
Yrittää miellyttää kaikin tavoin.
Oon tällähetkellä helpottunut että vihdoin tää Emma Patrick jankkaus näyttää vähenevän :D
Perun puheeni tylsästä Samista. Hauskaa itseironiaa. Hyvä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei nyt täyshetero niin bi tai metroseksuaali
Metroseksuaali ei viittaa millään tavalla seksuaaliseen suuntautumiseen.
Tottakai Emma pitää lähtee ettiin uutta paria!
Mutta mun mielestä on silti väärin lähtee vetämään tähän tuota -joutui Patrickin vedättämäksi- korttia
Vierailija kirjoitti:
Nytkö sekään ei ole hyvä, kun Emma aktiivisesti yrittää löytää uuden parin, kun tajusi tulleensa Patun osalta vedätetyksi ja samalla jättäneensä kommunikoinnin muiden miesten kanssa vähiin, jolloin hänen luonnollisesti on haastavaa löytää uutta paria?
Täh? Ei vaan pidä olla noin epätoivoinen.
Voi Veera. Tulee vielä pettymään katkerasti...
Jannen ilme kun Veera sano ettei malta oottaa tulevaisuutta :D voi Veera ei taia tunteet olla molemmin puolisia
Jannen ilme tossa rakkaudentunnustuksessa 😄😄😄😄 ”oh fuck..”
Anku ja Patrick !! hyvä homma
Epätoivo paistaa nyt pahoin läpi. Kuvitteli, että Samikin tuosta noin vain lämpenee, kun on hädin tuskin aiemmin puhunut hänen kanssaan.